@Pisum: hele dikke knuf meid! @all: weltrusten, ik ga weer eens naar bed toe (komt mijn energie ooit nog terug?)
Oh al die reclameblaadjes die nu binnen komen zijn niet goed voor mij...ik zie telkens weer leuke dingen voor Aimar: - emmer duplo - dora kerstfilm - Bob de Bouwer bouwset en voertuigjes de duplo gaan we waarschijnlijk wel halen morgen. We hebben maar een paar blokjes dus Aimar kan er nog wel wat gebruiken @ Jannes: hihi Sara houdt dus niet van witte draadjes op haar mandarijn @ Yule: Raven is dus ook al zo'n geduldige peller. Misschien volgende keer garnalen voorschotelen?
Oh wat knap! Ik heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd met Isis. Zal ik eens doen. Zij is echt verslaafd aan mandarijntjes dus zou best kunnen dat ze het wel kan.
Dank jullie wel meiden! We hebben vandaag een super gezellige dag bij vrienden en hun drie meiden gehad. We waren er om tien uur en hadden voor de zekerheid de slaapspullen voor Femke meegenomen. Zij hadden verder ook niets te doen, dus Femke is daar lekker gaan slapen. En uiteindelijk zijn we nog met z'n allen naar het pannekoekenhuis geweest. Erg leuk dus! Morgen nog even gymmen en Femke gaat 's middags naar de psz en daarna vertrekken we richting Bruinisse. @Yule, super zelf pepernoten gebakken! Lekker! Bevalt het in jullie nieuwe huis? @Parr, wauw super knap van Kate! @Kaatje, wat lief van je zusje! @Pisum, een hele dikke knuffel meid. Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt! @Eva, geweldige foto's van Aimar aan de andere kant! En die folders zijn verschrikkelijk, ik zie ook van alles! @Wupje, spannend over twee dagen de echo! Succes! @Freesia, kei goed meid! Echt super stoer van je! Als je vaak genoeg rijdt, leer je het allemaal van zelf, het wordt steeds makkelijker. Wat lief van A.! Proficiat met jullie 7 jarig samen zijn. @Pupke, ah Quinten dus verdrietig om zijn knuffel! Maar goed opgelost zo he! Fijne avond allemaal!
Pisum, kan het me helemaal voorstellen hoor. Zou ook echt niet zonder Ferry kunnen. zeker geen twee weken en dan ook nog eens alleen de zorg van twee kleine kids Hoop dat ik vanacht wat kan slapen want Levi is ziek. Keelpijn ook, hoop niet dat het keelontsteking wordt. Morgen mijn eerste werkdag. Spannend ! Tot morgenavond
@ Kaatje: ik hoop voor jou ook dat Levi niet ziek wordt. Niet leuk voor hem maar ook niet relaxed voor jou morgen op je 1e werkdag. Ik hoop dat hij lekker slaapt. Ik was het volledig eens met de uitslag van SYTYCD. Mijn favorieten zijn Lorenzo en Natascha. Puur gekeken naar danstalent. Al vind ik Stefano ook errug goed en is Floris ook wel een allround talent. Enora mag van mij volgende ronde naar huis. Slaap lekker allemaal. Ik heb een zware werkweek voor de boeg....moet een belangrijk verslag in elkaar schrijven/zetten en ben nogal zenuwachtig. Komt vast goed maar ben bang mensen teleur te stellen...hmmm nog maar even niet aan denken Trusten!
Pisum: meid ik heb respect voor je, dat je je mannetje gewoon laat gaan! Je bent echt een topper. Ik hoop dat je het een beetje trekt de komende weekjes, en dat ze maar gauw mogen omvliegen. En ik wens voor jou dat Isra lekker doorslaapt, daar lever ik dan mijn Sven-doorslaap nog wel even 2 weekjes voor in Kaatje: lieve meid! Eerst nog een hele dikke knuffel om de meest achterlijke mail die ik ooit heb gelezen (op andere forum natuurlijk, die van je zusje is lief ) en heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen!! Joe aar going toe KICK ass my dear!!!
Zo ik heb mijn dutronde op de bank er weer op zitten en ga nu mijn bed in Ik moest wachten tot de wasmachine klaar was en de was hangt nu dus nu echt slapen. Het was gezellig vanmiddag bij smoeder, Kyano heeft zich goed geamuseerd en we hebben lekker frietjes gegeten Viel gelukkig goed. Pisum knuff voor jou! Kaatje heel veel succes morgen!! Eva succes!!
Nog even gauw voor de laatste fles: vandaag weer een heeeeel gezellig dagje Parr gehad!! De mannen hebben zich weer goed vermaakt, de kids ook weer als een dolle met elkaar gespeeld en ze doen het echt zo leuk samen!! Wij hebben natuurlijk ook weer een heerlijke middag gehad, leukleuk!! Spammmmmmmmmmmmmm Bekijk bijlage 108258
en eigenlijk was dat voor P-man best wel zielig, aangezien hij 1 ervan echt geen klap aan vond maar wat een hoffelijkheid om tóch gewoon lekker mee te kijken
Pff brakke nacht. Eerst lag ik wakker omdat ik het niet warm kreeg, daarna lag mannetje te proesten en snotteren. Om 3 uur meldde Sara zich voor een nachtvoeding en daarna een irritante droom over mijn werk. Vanochtend werd ik ook nog eens wakker met een heel pijnlijke borst. Waarschijnlijk weer melkkanaaltjes verstopt, nu mijn rechterborst, dus maar weer nakolven. Sara ligt nu weer in bed, hoop dat die zo in slaap valt, maar tot nu toe heeft ze niet heel veel zin... Bahhh heb echt een rotgevoel vandaag.
Goedemorgen, @Hummelke: hele dikke knuf meid, ik hoop dat de dag beter wordt dan de nacht. @Ingeltje: wat een ontzettend leuke foto! @Kaatje: je bent al bezig op je eerste werkdag, woehoe!!! ik hoop dat je het naar je zin hebt. Ik ben net al naar het ziekenhuis geweest, ik moet vandaag 2 keer bloedprikken i.v.m. risico op zwangerschapsdiabetes. Dus net nuchter geprikt, en straks 2 uur na het ontbijt weer. Daarna nog een middagje werken en vanavond eten bij schoonouders.
Succes Pupke, ik hoop maar dat de uitslag nega is! Zijn er nog dames die mee gaan doen met lootjes trekken? Je kunt je nog 1 weekje lang aanmelden in de lounge op de andere kant
Bedankt voor de steun en knuffels meiden!! Het gaat nu beter (overdag is er genoeg te doen) @Hummelke: knuffel meid, ik hoop dat het toch een fijne dag wordt! @kaatje: ben benieuwd naar je 1e werkdag, maar is vast leuk! @Ingeltje: heeft Sven nog een nachtvoeding? Hoe loopt het nu?
Hummelke: knuff meis!! Rotdagen zijn stom en zo'n beginnende borstontsteking doet al megapijn, heb ik ook mogen ervaren, probeer goed te masseren, warme compressen/douchen en ik duim voor je dat het dan niet doorzet!! Pisum: nou, ik mag weer spreken van een kleine vooruitgang, als ik Sven maar zo laat mogelijk zijn pap geef, dan slaapt hij door. De voedingen zijn we op zich al wel een week of 3 nu vanaf, maar hij blijft onrustig en hongerig en wordt dan steeds wakker. Dus tussen 0:00 en 00:30 de papfles en dan slaapt hij tot half 7. Dus nu eerst dit maar even een week doen en dan rustig eens terugzakken naar een uur of 22:30. Maar niks overhaasten want elke kleine verandering in voeding brengt weer onrust in zijn 'kleine' lijfje en dan kan ik weer opnieuw beginnen haha.
Ingeltje oh wat een leuke foto! Het plezier straalt ervan af! Echt super dat jullie zon goede vriendinnen zijn geworden ! Hummelke oei dat klinkt niet best. Knuff voor jou! Morgen straalt vast de zon weer Ingeltje klinkt in elk geval al een stuk beter! Hier vanochtend weer lekker gaan gymmen, was erg leuk. Nu ligt meneertje te pitten en ik ga denk ik nog even de koelkast schoonmaken. Ik heb zelf ook niet zo goed geslapen vannacht, werd steeds wakker van de misselijkheid en vanochtend ook weer 2x moeten overgeven. Gelukkig trekt het in de loop van de ochtend weg en komt 's avonds pas weer terug, dus ik blijf redelijk mobiel met Kyano gelukkig.
Hallo J Ik ben gesloopt maar wel voldaan. Verslagje staat op het andere forum. Levi heeft aardig geslapen. Wel in een ledikantje op onze kamer. Helaas heeft hij mij dus wel aan gestoken en heb ik nu een zere keel en verkouden. Inge, heerlijke foto van jou met Julian en Kate. Één plaatje vol gezelligheid Hummelke, hoop dat je vannacht beter slaapt Pupke, hoe waren je bloedwaardes ? Wupje, Kyano vind het gymen dus ook helemaal leuk. Baal echt dat ik niet meer met Levi kan. Maar nu gaat smoeder met hem. wat hebben jullie weinig gekletst ? komt zeker omdat ik er niet ben