Zo mijn werkdag zit er weer op. Straks lekker hutspot met gehaktballetje eten Ingeltje moeilijk hoor; ik denk dat ik het op een gegeven moment niet meer op kon brengen om steeds 's nachts eruit te moeten voor zoiets. En al zeker geen bedden midden in de nacht verschonen. Maar ja de oplossing is dus nog niet echt in zicht. Succes in elk geval met alle nieuwe pogingen! Kaatje ben benieuwd of Levi waterpokken krijgt.
Hier gaan we voor de boerenkool! Hmmm toen ik lag te slapen heeft mijn supervisor gebeld. Ik krijg opeens een raar gevoel... ik hoop dat ik dadelijk niet hoef te komen melden dat ik zonder baan zit?? Hem net teruggebeld, zit in vergadering... pfff nu wachten
@ingeltje ja maar als jij buiten de proef zit dan kunnen ze toch niets doen? wij eten hutspot yummie!
Inge ow jee *duim duim duim* Zit je nog in je proeftijd of niet ? Hier hadden we kliek nasi uit de vriezer. lekker makkelijk ( en goedkoop ) dus . Straks naar BBB
@ingeltje oh jemig wat vervelend. Ik hoop dat je je baan gewoon kan behouden. knuf ik duim voor je. mosselen hutspot nasi allemaal lekker. Wij eten brocoli met aardappels en snitzel. Chris eet kippensoep met rijst. iewwww maar ja hij lust weer geen brocoli.
zwaai even alles was weer goed bij de vk puk is mooi met zijn/haar hoofdje naar beneden gaan liggen gelukkig ben helemaal op en moet nog wat dingetjes doen, kado's inpakken enzo dus dat ga ik snel doen en dan naar mijn bedje toe. hopelijk alles goed met iedereen, nog 4 dagen werken en dan heb ik verlof en kom ik jullie stalken!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Normaal zijn wij qua softie niveau wel tegenpolen, maar je komt hierbij toch aardig mijn kant op. Ik zou Julian ook makkelijk een paar uur desnoods hele nacht uit zijn plaat laten gaan als ik daarmee het nachtelijk verschonen voorkwam... Maar idd hopen dat hij er snel mee stopt. Kan niet verder teruglezen, want moet naar de bodycombat.
Ik heb geen contract, ik werk op uitzendbasis, in principe kunnen ze je dus elke dag gewoon opzeggen. Maar hij heeft niet teruggebeld. Een collega zei dat ze vandaag aan het inventariseren waren wie wat wilde gaan doen na 1 januari. (Er is een mogelijkheid om door te stromen naar andere afdelingen, maar ik ben bang dat ik niet genoeg beschikbaarheid kan opgeven.) Dus als mijn supervisor dacht dat ik morgen nog ziek thuis blijf, dan zou het kunnen zijn dat hij me daarom even belde om te overleggen. Ik zie een beetje beren op de weg denk ik
Zo BBB was weer pittig. Wordt weer spierpijn morgen. Ook nog haasten. Op de fiets Levi weg brengen naar psz, daarna door naar smoeder zijn brood weg brengen. Daarna met een omweg naar de ggz. uurtje bij hem en daarna nog een uur zo'n tussentoets om te kijken hoe het nu gaat. Anno, fijn weer goedgekeurd bij vk Begint nu op te schieten he Inge, ben benieuwd of Ferry zijn methode werkt ( hij hoort graag een dank je wel als het werkt )
Ingeltje waarschijnlijk hoor je morgen dus pas waarover je supervisor belde? Ha ha die arme Julian, hopelijk werkt het wel! Anno gelukkig dat ukkie met hoofdje naar de uitgang ligt Kyano had het leuk gehad op het kdv maar was wel helemaal doodop. Weinig gegeten en tijdens het badje echt huilen van moeheid. Dus maar gauw naar bed en geen kik meer gehoord.
Wij hebben net de 20 weken echo gehad. Alles is helemaal in orde, dus dat is fijn. Baarmoedermond is weer keurig. Ze hield de beentje tegen elkaar aan dus het geslacht hebben we niet kunnen checken maar de echoscopiste dacht dat het nog steeds een meisje was . Nu ben ik moe, dus ik ga lekker slapen. Truste moppies!
@kaatje hoe zou ik dan naar de verloskundige moeten gaan. Live dus langs gaan of bellen? Krijg het al warm bij het idee. Marketing is niet mijn ding. Maar ja zonder marketing kom ik niet verder toch?