September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno. knuff. snel die tranen drogen voor de foto's !

Wupje, had Kyano pas niet ook koorts? Levi had voorafgaand aan de 6de ziekte 3 dagen hoge koorts

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje ja Kyano heeft een week geleden koorts gehad, 2 dagen. Het zou dus kunnen.

3. foto's zijn super, alleen plastte isa mij ff onder, kon meteen weer lachen haha
    volgende week zijn ze klaar

@wupje knuff voor kyano, ook lekker zo 's ochtends een spuitluier als je al misselijk bent, bah.
    dus ook knuff voor jou

@kaatje het is gelukt hoor, de tranen drogen maar mijn hoofd hoefde niet op de foto haha

we hebben nu ook de buikfoto's bijbesteld, ja dat wilde we allemaal af hebben voor isa kwam haha

gaan zo lekker eten en vanavond komt een vriend op visite.
    lekker rustig weekje gehad, af en toe visite en ook 1 avond helemaal niemand, lekker bankhangen is ook lekker
    julia slaapt eindelijk weer lekker, was toch wel ff wennen natuurlijk en volgens mij het ergste dat mama niet thuis was.

xxxxxxxxxxxxxxx

4. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Hier ook erg druk, maar jullie volgens mij ook want er is weinig geschreven.

Gisteravond heb ik mij ingeschreven bij de sportschool en lekker een uur fitness gedaan, was heerlijk! Ben weer helemaal tevreden. Vanochtend klusjes, vanmiddag visite en daarna 2 huilende kinderen toen ik aan het koken was, nu dus gevloerd.

Ilse doet het prima, maar is erg moe deze dagen, denk toch een verkoudheid onder de leden. Sara slaapt overdag weinig en is snel huilerig, zal wel weer een sprongetje zijn ofzo. Vermoeiend dus.

Morgenochtend naar dierenarts voor enting kat, 's middags sinterklaas op mijn werk. Zondag weer kraamvisite.

Eva, hoop voor jou dat het verslag goed is!

Anno, knuffel tegen de tranen.

Wupje, arme Kyano hoop dat het snel over is.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #2665 Ingeltje, 19 nov 2010
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
    Hey hallo!

God.. Kaatje.. wat hebben we gedaan :$ we laten het hele forum instorten met het gebrek aan kletsen :p

Hier gaat het best lekker. Vandaag weer een heerlijk dagje gehad met de jongens. Ze zitten wel in een onhandig ritme, want Sven gaat slapen van 9-11 en krijgt een fles als hij wakker wordt, dan gaat Julian eten en die slaapt dan van 12-2, Sven die gaat er rond half 2 uur in tot half 4 en dan heb ik na de fles van Sven nog heel even om iets met de jongens samen te gaan doen of boodschappen bijvoorbeeld. We kunnen de rest van de dag niet echt weg. Wel op visite ofzo hoor, maar niet boodschappen of kinderboerderij etc. Maar daar tegenover staat dat ik wel echt tijd voor beide mannetjes kan maken individueel!
    Het is wel echt genieten. Julian is echt door de fase heen dat hij slecht luisterde, hij geeft nu zelf aan dat hij moet wachten met oversteken en geeft me een handje. Alle strijd lekker weg!'
    Hij vertelt allerlei leuke dingen.
    Zo gaf hij me vanmiddag een handje en zei dat we gingen trouwen :D omdat in onze wc een grote trouwfoto hangt van Gijs en ik, hand-in-hand ;)
    Sven is ook een heerlijk mannetje, echt een lachebekje! De nachten blijven nog steeds onrustig. Vannacht weer een nachtvoeding, maar dat kwam omdat hij had overgegeven gisteravond, het avondhapje lag dwars. Hij kan nog echt niet tegen vast eten. Moet erg vloeibaar zijn.
    Verder zijn de mannetjes allebei heel erg verkouden. Julian is een snottebelmonster en Sven hoest als een zeehondje, echt zielig. Hij heeft ook koorts, dus net met een zetpil in bed. Kwakkeldekwakkel hier dus, papa en mama ook aangestoken.

Lang verhaal hè? Krijg je ervan als je niet iedere minuut van de dag meekletst hahahahahaha :)
    Nu ga ik ff teruglezen en reageren! xxx

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lola: pfff wat een gedoe met die vloer zeg! Ik kan het me als fabrikant wel voorstellen dat je het mee wilt nemen in een grote partij, maar jemig, jullie zitten er zo mooi mee :x echt niet netjes. Maar eind goed, al goed en binnenkort eindelijk genieten van jullie vloer!

Anno: het gaat lekker daar hè! Geweldig hoor! Ik vind Julia en Isa echt leuk bij elkaar passen :)
    Ik moet erg lachen om je hormonen, eerst schrijf je om 10:15 dat je overal zo van geniet, en dan om 14:15 heb je je dag niet meer :D:p

Parr: haha wat een verhaal zeg, een draaiende baby tijdens het bevallen.. oef!
    Moest opeens denken aan iets wat ik nog niet verteld had: Sven had een hele korte navelstreng, dat was ook heel raar, ik wilde hem aanpakken, maar hij kwam niet verder dan bovenaan mijn buik, voelde het opeens trekken in mij :D dus Gijs moest eerst even de navelstreng afknippen voor ik Sven echt in mijn armen kon sluiten.

Eva: kan je wat meer vertellen over het project? Klinkt leuk! Dat zijn ook wel de dingen die jij opzoekt hè, stukje verbreding!

Andere forum: ja we beginnen zo langzamerhand daar meer te schrijven dan hier hè? :)

Wupje: ik heb de 5e of 6e hier nog niet gezien.. geen idee hoe die zijn. Irritant hoor, steeds alles onder de poep :( zal niet fijn zijn in combi met je misselijkheid.

Azeb: wat ben jij toch lekker bezig! Je onderneemt van alles, volgens mij sta je helemaal 'open' ofzo! Hihi beetje zweverig, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Hummelke: wat heerlijk hè, dat sporten! Had niet verwacht dat ik ooit iets zou vinden waarbij ik ook echt kon zeggen na afloop dat ik voldaan ben!
    Oh en de huilende kinderen rond etenstijd: pfff da's altijd een hel.. die fase gaat voorbij hoor!! Knuff

Kaatje: welke dagen werk je nu precies eigenlijk?

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: oh leuk je hebt al foto's van Isa laten maken (toch wel dus :D) Oh, vanmiddag niet helemaal lekker in je vel lees ik :( Misschien kan ik je opvrolijken als ik je vertel dat ik geslaagd ben voor het kraamkadootje voor Isa, kan het morgenmiddag ophalen!

@ Ingeltje: Lastig die wisselende slaaptijden zeg! Zou niks voor mij zijn, aangezien ik niet tegen de hele dag thuiszitten kan :p Handig dat wij nog even wachten met een 2e, komt goed uit. ;) Al zal er dan wel weer wat onhandigs zijn!

@ Azeb: loopfiets/2-wieler, je moet gewoon echt veel oefenen met Isis. Aimar gaat nu al steeds harder op zijn loopfiets, en ook echt al grote afstanden. En dat terwijl hij een maand geleden nog liep met een fiets tussen zijn benen :D Hij laat zich nu ook uitrollen met beide voetjes van de grond! Natuurlijk moet je wel even checken of de fiets niet nét te hoog is voor Isis.

@ Wupje: ik vind wel dat Kyano vaak van die doorgelekte poepbroeken heeft zeg! Ik dacht zelf dat je misschien eens moet letten op wat hij te eet/drinkt. Zo werkt appelsap/diksap appel erg laxerend. Misschien heb je wat aan deze link of even googlen op peuterdiarree. Online Consultatiebureau

@ Ingeltje: Project was 'Frisse Wind' door je locatie heen laten gaan en in het verslag moet dan het hele proces beschreven worden. Er komt ook een commissie kijken wat wij zoal gedaan hebben en geven daar een oordeel over. Zijn zij tevreden krijgen we de volledige eindejaarsuitkering. (die is namelijk gedeeltelijk gekoppeld aan deze doelstelling) Snap je het nog? :p

8. Hé, wat fijn! Hopelijk houdt ze het vol...

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hihi wat zeg je dat leuk Ingeltje.
    Ik moet zeggen dat ik me ook erg gelukkig voel op het moment :).
    Soms is het wel erg druk met studie en werk maar beiden vind ik erg leuk. Ook mijn werk doe ik nog steeds met veel plezier!
    Maar ik geniet ook heel erg van het aankeutelen met Isis. Kan erg genieten van het zwemmen met haar maar ook gewoon lekker even naar het dorp en de brievenbus fietsen ;).
    Overigens, over dat fietsen gesproken, Isis vindt haar loopfietsje echt vreselijk. Ze baalt ervan dat ze nu zelf het evenwicht moet bewaren en snapt dat ook nog niet. Nouja komt nog nog wel!

Wel onhandig trouwens Ingeltje dat de ritmes van de jongens zo uit elkaar liggen. Hier is dat ook heel lang zo geweest met buurjongetje T homas waardoor we ook moeilijk iets konden ondernemen. Inmiddels is het wat bijgetrokken.
    Ik hoop dat Sven gauw echt gaat doorslapen!

Pfoe kijken jullie ook the voice? Jeetje dat was gewoon vals, Raffaela met Kane. Vond het echt helemaal niks.

10. Ik zou overwegen een afspraak te maken bij de poeppolie.

Geen grapje hoor...

11. Hmmm... een snotterig gezelschap dus in huize Ingeltje...

Beterschap voor jullie allemaal!

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Eva, Isis schrok de eerste keer dat ze er op zat dat ze geen steun had als ze ging zitten en kukelde toen, tot twee keer toe, om. Dus nu is het echt brullen als ik hem tevoorschijn haal! Ik wil eigenlijk even een kindje uit de buurt vragen om aan Isis voor te doen hoe het moet. Ze kan prima met haar voetjes bij de grond trouwens.

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Azeb: We kunnen wel een keertje meeten en dan lekker gaan loopfietsen :D

Oh jongens onder in beeld staat een advertentie voor muziekcd's en ik zie dat die van E. er tussen staat! Whiiiiiooooooeeee! Gaaf!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oja en in de nacht van van 3 op 4 december speelt E. met zijn band op 3FM bij Giel Beelen in het programma Nachtegiel (dacht ik)

15. @ingeltje ja zo ging het dus ook echt
    vanmorgen zat ik heerlijk in mijn vel en ineens boem klaar haha
    nu weer beter hoor, lekker dus die hormonen

@eva ja leuk!!!ben benieuwd!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, heerlijke jongens heb je ! Aan de ene kant idd wel onhandig dat ze om en om slapen maar ook wel lekker dat je individuele tijd hebt voor ze
    Ik werk op maandag, woensdag en donderdag de hele dag en vrijdag alleen de ochtend.

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Onder in beeld hier of op tv?
    Gaaf hoor Eva!
    Loopfietsjesmeeting, gezellig!

oh Kim was wel heel goed. Ray en Bart vond ik niks!

18. ik ga vast off, nog ff knuffelen en voeden en over een uurtje hopelijk lekker naar bed

xxxxxxxxxxxxx

19. truste dus ;)

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Azeb: nee hier op de site, bij een advertentie van de Free Record Shop!!!!

Deel Deze Pagina