Truste Anno. Ferry is naar zijn ouders, mijn zusje zou komen maar was niet lekker en kon geen avondeten door mijn mik krijgen ( ja een banaan en een kiwi ) dus zit nu heel slecht een bak popcorn leeg te eten )
ik kom even zwaaien, heb vlug alles gelezen en deel hier knuffels uit. Mijn hoofd werkt weer niet mee :/
hahaha ik wil niet je lol wegnemen, maar ehh ik zag vandaag toevallig onderin een advertentie van een whiteboard en het nieuwe kookboek van jamie oliver, en dat komt dus omdat ik die deze week heb lopen Googlen als Sinterklaascadeaus.. dus dat jij ze nu ziet van E., komt omdat je ze zelf hebt geGoogled deze week wij zien ze dus niet
Net de film Life of David Gale gekeken (dankjewel Pisum!!) en het was echt een mooie film. Ga nu lekker flesje klaarmaken en Svenneke de laatste fles geven. Vanavond eindelijk weer eens een avondje voor ons 2-en zonder een huilend kind (zowel Julian als Sven kunnen er wat van de laatste tijd) dus dat was lekker! Oh en het gepiemel van Julian gaat de goede kant op. We corrigeren hem wel gewoon overdag (handje uit je broek) waarop hij dan ook goed reageert. Ook in bed wordt het steeds minder, al een week geen natte pyjama meer gehad. Hier nog een fotootje van Sven (gemaakt door Parr) Bekijk bijlage 109299 Spam ik teveel?
Moesten ook wel lachen om onszelf hier. We zaten wat foto's terug te kijken van Julian en Gijs bekende opeens dat hij Julian nu helemaal niet meer zo mooi vindt op die oude foto's van een jaar geleden bijvoorbeeld. Zo grappig, want we vonden Julian allebei zo'n knap mannetje toen en nu zien we dat er ook best wat mindere tijden zijn geweest (en jullie allemaal maar braaf roepen dat het zo'n schatje was ) En ik heb altijd gezegd dat ik eerlijk zou blijven, maar je merkt dus dat je echt Blinded By Love bent Maar goed.. hier nog een laatste en dan op naar bed! Bekijk bijlage 109300
Goedemorgen mupkes, @Ingeltje: fijn om te horen dat het goed gaat met jullie, en wat een ontzettend leuke foto's! Ik hoop dat het verkoudheidsvirusje weer heel snel is overgewaaid. Fijn dat er een redelijk ge-piemel-loos tijdperk is aangebroken, daar zal de wasmachine ook wel blij mee zijn @Kaatje: wauw, je eerste werkweek zit er al weer op! Jammer dat de misselijkheid echt begint toe te slaan, al is de oorzaak daarvan natuurlijk wel geweldig. @Parr: ook een hele dikke knuffel voor jou! @Anno: hormonen zijn niet leuk hè... Hoe gaat het nu met je? Hoe gaat het met je kleine meisjes? @Eva: wat leuk dat E. bij Nachegiel komt! @Azeb: wat leuk dat het zo goed met je gaat! @all: hele fijne zaterdag!
@ ingeltje: Superleuke foto van jou en Sven samen zeg! Enne nee ik heb niet gegoogled op Desperados. De advertenties onderin in beeld wisselen elkaar af en in de advertentie van de Free Record Shop is gewoon de cd van de Desperados opgenomen! Hij stond ook op msn.nl. 8) Fijn trouwens dat jullie een lekkere avond samen hadden! Ook fijn dat het gepiemel 'onder controle' is
Hier trouwens een rommelig nachtje, Aimar heeft wel 4 keer gehuild, het is weer goed als hij mij ziet en dan slaapt hij weer verder. Ik denk dat hij veel droomt. Beetje jammer dat hij ook wakker werd toen E. en ik het net gezellig hadden onder de lakens Gelukkig sliep hij dus snel weer verder, en zijn wij vrolijk verder gegaan met ons onderonsje
Hier gaat alles zijn gangetje. Qua hormonen gaat het wat beter, ik ben niet meer zo labiel 8). Qua eten gaat het wat minder. Ik hou -totdat ik woensdag bij de dietiste ben geweest- het dieet weer aan dat ik bij Q ook had maar daar red ik het gewoon niet op. Of beter gezegd: 's middags niet. Dit moet ik dus maar even goed overleggen met de dietiste. We hebben donderdag een 10-minutengesprek gehad op het KDV en het gaat super met ons mannetje. Ze vinden hem erg sociaal, een echt groepskind al kan hij zichzelf ook heel goed vermaken. Hij knutselt graag en is helemaal gek op het spelen met autootjes. Hij komt geregeld knuffelen met de leidsters, maar pikt het ook als er even geen aandacht voor hem is. Qua ontwikkeling (taal, motorisch, sociaal) doet hij het heel goed *trots*. Hij begint alleen weer een beetje te kwakkelen met het slaapje daar, hij wordt na ongeveer 45 minuten huilend wakker en wil dan niet meer slapen. Maar goed, ook op die 45 minuten redt hij het heel goed. Vandaag een drukke dag want we moeten even naar de stad om wat op te halen, naar de woonboulevard in een andere stad, boodschappen doen. Huishouden komt wel een andere keer. Ik zal later vandaag weer eens een buikfoto maken voor aan de andere kant, want ik groei flink. Maar dit is natuurlijk ook wel deels verklaarbaar door de zwangerschapsdiabetes omdat ik daardoor veel vruchtwater heb. Nou, ik hoop dat mijn mannen zo wakker worden want ik heb honger. En ik vind het wel zo gezellig om samen te ontbijten. Toedels!
Mogge. Levi was weer al om 05.30 wakker Inge. leuke foto van jou en Sven. Gelukkig gaat het gepiemel de goede kant op ! nee hoor spam jij maar lekker door Pupke, idd even overleggen met je dietiste want je moet natuurlijk geen honger gaan lijden. Quinten gaat dus helemaal goed op het kdv Misschien is hij daar gewoon langzaamaan klaar met zijn slaapje Wij gaan straks maar eens uit bed en aankleden. levi omtoveren tot kleine hulppiet en dan de sint binnen halen.
Ik heb hóóónger! Zouden ze wakker worden als ik per ongeluk keihard tegen de deur bonk? Nou, dan ga ik maar alleen ontbijten voordat ik van mijn stokje ga *zucht*.
Goeiemorgen! Ingeltje, wij hadden toevallig laatst een vergelijkbaar gesprek over Isis. Wij vonden haar ook altijd heel mooi maar als we nu foto's terug zien denken we: tjee wat een plofkop . Pupke: haha zijn ze inmiddels wakker en heb je lekker ontbeten? Hier alles goed. Wij zijn onderweg naar Assen waar we Sinterklaas gaan vieren met A's werk. Ben erg benieuwd wat Isis er van zal vinden, ze heeft tot nu toe nog maar weinig ervan meegekregen. Heb trouwens toch een schoencadeautje voor haar gekocht. Was het eerst niet van plan maar zag zo'n toverkrasblok staan en dat leek me echt iets voor haar. Zij is nog niet zo van het inkleuren maar meer van het krassen . Volgend weekend krijgt ze die in haar schoen want vanavond slaapt ze bij m'n ouders. Wij gaan vanavond heerlijk uit eten bij 't Korensant; Molenrij en morgenochtend gaan we (via de personeelsvereniging van A) naar Harry Potter in de bioscoop. Zin in! Fijne dag verder meiden! Liefs Azeb
ik spring ff in op blz.. 269 ik heb een vraagje over de gas en elek rekening. Wij kunnen via Essent online de boel in de gaten houden en zodoende de voorschoten aanpassen en ons verbruik in de gaten houden. Nu hebben we net gedaan en zo te zien gebruiken we iets minder dan de vorige voorschot brief. We hebben dus 125, - steeds betaald. En nu moeten we een voorschot van 291 betalen en dan hoeven we straks niet bji te betalen met de jaarafrekening. Ik snappie niet.. we hebben iets minder gebruikt dan wat er geschat werd maar we moeten wel veel meer betalen met dit voorschot? Iemand snappie?(we zitten bij Essent) ok nu schappies doen en ben er straks weer
hoi hoi @pupke het gaat goed met mij, ondanks de hormonen haha ik voel de hechtingen al bijna niet meer, nadat ik er van de week 1 zelf verwijderd heb haha met isa gaat het super, ze meld zich snachts om de 4 uur en overdag om de 3 a 3 1/2 ze groeit super, zat donderdag al boven haar geboortegewicht!! wel lekker die mannen die uitslapen!!! en dat je mannetje het zo goed doet op het kdv!!! @ingeltje wat een lieve foto!!!! en eindelijk een eind in zicht met het gepiemel @azeb en alle andere die naar sinterklaas gaan, veel plezier, wij gaan volgende week. hier alles goed, net bij oma geweest, isa daar lekker in bedje geslapen en julia heerlijk gespeeld. ik een nieuwe jas gekregen van mijn tante!!! nu gaan we broodjes eten en dan even relaxen had vannacht slecht geslapen maar mocht van rik blijven liggen dus om half 10 opgestaan!!! xxxxxxxxxxxxxxxx
Ja, maar het werkt volgens mij zo, als jij de afgelopen tijd een keer die cd hebt opgezocht, wordt er een cookie op je pc opgeslagen, en deze advertentiebot speurt dus jouw cookies op. Hoeft niet persé Google te zijn, en bij mij wisselen de advertenties ook gewoon (ik weet niet helemaal precies de techniek erachter, maar ik vind het een beetje té toevallig dat ik nou net de whiteboard en kookboek krijg en jij een cd van je eigen hubbie)
@ Azeb: veel plezier, klinkt als een leuk weekend! Ik heb trouwens vandaag een filmpje gemaakt van aimar op zijn loopfiets. Zal 'm vanavond wel eve komen spammen! Nu ben ik weer weg, kraamkadootje voor Anno/Isa ophalen!