Hmm dat kan ook niet de bedoeling zijn, dat je honger lijdt... Wat gaaf dat kleine Q het zo goed doet!! Wat heb je toch een heerlijk mannetje, ik wil echter wel een verzoek indienen tot wat meer spam, ik wil ff weer een recente update hoor!
Is het niet een kwartaalvoorschot dan? En nog even dit: NIET DOEN NIET DOEN haha... weet je nog dat ik vorig jaar opeens een rekening van 800 euro kreeg? Dat was dus ook met hulp van dat Essent verbruiksmanager, toen is het voorschot opeens achterlijk laag geworden en kon ik het jaar erop terugbetalen. NIET omlaag zetten dus~!!!
hier kregen we 240 euro terug en werd het voorschot teruggezet naar 87 euro per maand voor gas en elektrisch. maar ik heb het zelf weer op 115 euro gezet want ik heb ook geen zin om later weer bij te betalen. (ik zit trouwens niet bij Essent maar bij Eneco.)
@kaatje, leuke foto's!!! @eva ik krijg idd ook advertenties waar ik laatst op gezocht heb ofzo, bij hotmail is dat ook zo leuk kadootje!!!!! net weer allemaal kaartjes in de bus, vind het nu wel leuk om post te krijgen haha xxxxxxxxxxxx
Even trots zijn: Aimar had vandaag gewoon een luier om maar is tot aan zijn slaapje helemaal droog geweest!
Hoi! Vanochtend natuurlijk weer een poepbed, vieze slaapzak, pyama etc. :x Gebeld met de ha-post om advies maar die gaven aan dat zolang hij geen koorts had, en goed dronk er niks ernstigs aan de hand was. Zo maar eens kijken wat er bij peuterdiarree staat. Kyano drinkt eigenlijk altijd thee of water met een beetje siroop in. Vruchtensappen bijna nooit. Hummelke oh leuk al sinterklaasfeest op jullie werk, veel plezier! Ingeltje fijn dat het zo lekker gaat! Balen van de verkoudheid Eva hey gaaf gaat dus best goed met E zijn band!! Pupke oei balen dat je in de middag eigenlijk teveel honger hebt. Fijn dat Quinten zo goed gaat op het kdv! Hmm ik zou die mannen voortaan toch maar wat eerder uit bed plukken. Azeb oh gezellig lekker uiteten vanavond! Veel plezier! Kaatje mooi hulppietje !!
Eva, go aimar ! Jeetje Kyano nog steeds aan de diaree. Weet idd wel dat mijn buurjongetje peuterdiaree had maar goed die dronk de hele dag fristi.
@Parr: de maand dat je veel gas en electra gaat gebruiken, staan nog voor de deur. In november en december gebruik je bijvoorbeeld al ruim 2x zoveel als in augustus.
@Anno: fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ben benieuwd naar de foto's die jullie hebben laten maken. @Pisum: eerste week zit er alweer op he! Kan je alweer gaan aftellen. @Kaatje: leuke foto's! @Eva: de CD van jouw vriend, staat in de database van Free Record Shop. Je kunt als organisaties "slimme" banners kopen. Die zien de zoekopdrachten en koppelen die aan hun database. Dus als ik iets schrijf of zoek over artiest X en die CD is verkrijgbaar bij Free Record, dan verschijnt die. Wij plaatsen namelijk ook banners. Als wij zien dat iemand waar dan ook zoekt of praat over een engineerfunctie en die komt op een site waar wij banneren, dan verschijnt er een vacaturebanner die inspeelt op zijn behoefte. @Wupje: vervelend zeg dat Kyano zulke vieze broeken blijft houden. @Ingeltje: wij laten Sara en Isabel in de middag samen slapen (rond half 2) want twee ritmes vond ik echt heel onhandig. @Azeb: Ik zag op Twitter dat het Sint bezoek leuk is geweest. Hier zijn de meiden om 13.00 naar opa en oma gebracht. Zou ik straks pas doen, maar mijn moeder belde of ze niet al mochten komen. Vind ze gezellig. Wij hebben vanavond een vriendenuitje en we weten niet wat we gaan doen. We worden om 18.00 uur met een busje opgehaald en ik weet alleen dat ik rond 01.30 uur vannacht weer thuis wordt gebracht. Heeft vriend van ons georganiseerd voor hele vriendengroep. Dus wij gaan heerlijk een avondje met 12 man de hort op. Heb er zin in en ben heel benieuwd wat we gaan doen.
@Jannes: dat klopt, dat zat ik zelf ook al te denken Gelukkig was er genoeg te doen de afgelopen week, met 2 kinderen. En oh ja, een huis kopen Nu nog een weekje. Wat leuk zeg zo'n verrassingsuitje! Oh ik zou ook heel graag de hort op gaan en iets leuks doen