September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen meiden!

Jannes: wat klinkt dat leuk zeg, zo'n verrassingsuitje. Ga ik ook eens organiseren voor onze vriendenclub. (denk niet dat een van de anderen dat spontaan bedenkt, dus dan is initiatief nemen altijd goed he ;)). Ben benieuwd wat jullie gedaan hebben!

Wupje: vervelend van die diarree... Heeft ie er ook last van?
    Fijn dat je misselijk was trouwens ;).

Verder weet ik het even niet meer.

Sinterklaas van A's werk was hartstikke leuk gister. Isis moest wel lang bij ons op de arm de kat uit de boom kijken. Na een tijdje toen ze door had dat die enge zwarte mannen voor pepernoten zorgden was dat in orde. Aan het eind ging ze nog dansen en rondlopen met de dochter van een collega van A. Ze heeft genoten!
    Gisteravond hebben we verukkelijk gegeten.
    En nu onderweg naar de bioscoop voor Harry Potter. Ben heel benieuwd!

Liefs azeb

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hier was het ook leuk, de sluis was zogenaamd kapot. En toen kon de boot van Sinterklaas er niet door :$ Gelukkig waren er een paar werkpieten met gereedschap :D Duurde ook een eeuwigheid allemaal. Spannend voor de kindjes natuurlijk.

Ik was helemaal emotioneel, lekker weer ;) Ik besefte dat ik nooit naar de Sinterklaas intocht geweest ben toen ik klein was. We keken altijd alleen maar op tv en dat was het. Maar nu merkte ik dat het heel erg leuk was en ik was blij dat ik er met Rayyan was. Ook al snapte hij er niet veel van. Pff moest bijna huilen, stom he?

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Jannes, wat hebben jullie nu gedaan?

zingen: Rayyan zingt de hele dag door. Wat ik wel grappig vind is als hij een liedje zingt en dan de melodie goed, maar hij bedenkt er een andere tekst bij. Zo zingt hij af en toe niet 'altijd is kortjakje ziek' maar: isra isra isra mama, mama isra mama mama :D

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Zingen doet Aimar niet :( Hij luistert wel heel graag naar muziek en ook dansen vindt hij leuk....denk dat het komt omdat hij ook nog niet zoveel praat...

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Haai dames,

Even de tijd genomen om hier wat bij te lezen. Superleuke foto's voorbij zien komen! Genieten!

Wupje, Jill heeft ook echt nooit harde ontlasting, altijd brij verspreid over haar hele luier. Sorry voor mensen die nu zitten te ontbijten.
    In tijden van tanden/kiezen is het helemaal dun en zuur, van de week had ze weer 'verbrande' billen ervan, zo zielig. Nog 1 kies en dan zijn er hopelijk voor altijd vanaf! Niet normaal vind ik het hoor.

Zingen, Jill zingt echt de hele dag. Kent ook zo ontieglijk veel liedjes. Net zong ze Mamasé echt helemaal mee :$ Maar bijv vriendinnetje Maila zingt nooit. Praat wel redelijk, maar haar mama zingt ook nooit met haar zei ze laatst.
    Owja, gisteravond kom ik thuis, zingt Jill: I gotta feeling van de BEP :D

Gisteren heb ik een heerlijke meidenmiddag gehad in Antwerpen. Ik heb zelf gereden, vriendin opgehaald en gaan. In het donker terug. Retespannend! Vriendin moest erg wennen aan mij, autorijdend 8)
    Ben zo blij dat ik die dingen gewoon doe. Ben meestal nogal een muts maar ben nu blijkbaar niet bang gelukkig.
    Andere vriendin vertelde gisteren dat ze binnenkort misschien voor 2 jaar met het hele gezin verhuizen naar de USA :$ Ze zijn al eerder in Japan geweest. Nu hebben ze 4 meiden, de jongste is nog geen jaar. Spannend hoor! Ga maar al sparen voor een bezoekje :D

Iedereen een fijne zondag!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, jeetje nog nooit naar een intocht geweest ? :( Gelukkig heb je nu Rayyan en Isra en kan je er zelf toch nog van genieten ;)

Freesia, stoer dat je zelf bent gaan rijden gister !!!

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Even klagen hoor :)

Isra slaapt gewoon nog steeds niet goed. Telkens maar schoppen en slaan (zelfs ingebakerd) en dan wordt ze wakker. Ik weet het ook niet meer. We zijn dus naar de osteopaat geweest en die heeft wel wat goede dingen gedaan, Isra's klachten zijn wel een stuk minder geworden.

Nu is ze min of meer uitbehandeld bij de osteopaat, maar er blijft gewoon een stuk onrust in haar zitten. Ik wilde overstappen op Omneo, maar dat is hier overal uitverkocht :$:x

Ik vind het zo moeilijk gewoon, want overdag slaapt ze max 1 uur achter elkaar. En 's nachts max 3,5 uur achter elkaar. Ik ben echt zo jaloers op alle mama's van baby's die wel (door)slapen :):( ik wil graag ook eens een goede nachtrust, al slaapt ze maar eens 5 uur achter elkaar, daar zou ik al heel blij mee zijn.. maar ja, het zijn gewoon die stomme krampen :x

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Freesia, want ongelooflijk goed van je dat je zelf gereden hebt, petje af! :)

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pisum: misschien toch eens gaan bekijken of het geen KMA is? Aimar had namelijk ook erge buikpijnklachten, sliep slecht. Toen we op Pepti voeding over gingen, ging het stukken beter!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum. jeetje lijkt me heel vermoeiend. en zeker met het bijna weer werken in het vooruit zicht. Wat Eva zegt zou natuurlijk ook nog kunnen dat ze kma heeft. knuff

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pfff Pisum, wat heftig is dat toch zeg. En die onmacht als je meisje pijn heeft :(

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Jeetje, Pisum dat is idd wel heftig. Hopelijk gaat het snel beter, anders idd eens Pepti gaan proberen. Dikke knuf.

Freesia: goed hoor dat je er al zo op uit gaat met je auto!

Ego:
    Vrijdag trouwens naar CB geweest met Teun. Hij was erg aan het huilen (ik denk een klein trauma van het Ziekenhuis), maar uiteindelijk wees hij op de pop alles aan (oogjes, handjes etc) en praatte hij wel een beetje. Hij wilde alleen geen toren bouwen, maar de arts zag ook wel dat hij zich gewoon goed ontwikkeld. Hij is in verhouding ook beter qua gewicht/lengte geworden nu dus dat was ook fijn. Hij is nu 89 cm en 14,2 kg. Die arts zei dat het geen groot ventje is :( Goed hij is niet heel groot, maar klein is hij toch zeker ook niet dacht ik zo. Naja.

Straks met 2 vriendinnen High tea-en in Utrecht. ff lekker er tussen uit.

X en fijne zondag!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sannemart: huh...CB op zondag??? Oh nee wacht ik lees verkeerd :) Ik vind Teun idd niet klein, maar ook niet groot. Aimar was in oktober 83 cm en zat daarmee bijna op de -2 lijn. Fijn dat alles oké was met Teun!
    Oh lekker high tea-en!!! Geniet ervan meid!

Ik ga zo cake bakken, zag een lekker recept in de Allerhande en toevallig heb ik de ingredienten in huis :)

14. @sannemart julia was 4 weken geleden 84 cm, wel een meisje en ook niet heel groot maar ook niet mini hoor.

@eva jammie!!!!

@freesia goed hoor, stoer!!!

@pisum dikke knuff, julia heeft ook zo lang buikpijn gehad.
    ik zou eerst KMA uitsluiten en dan misschien toch alternatief verder zoeken
    wij zijn met julia 4 keer bij de alternatieve genezer geweest en nergens meer last van en zeheeft krampjes gehad tot haar 11 maanden

hier verder alles goed
    net lekker allemaal samen isa in de tummy tub gedaan, dat vond ze zo lekker, kom zo ff spammen
    vanmiddag komen souders even op de koffie en verder niet veel op de planning
    morgen dus met julia trakteren op het kdv
    ben benieuwd of ik het allemaal red op tijd en nu hoef ik er pas om half 10 te zijn haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. net aangekleed

16. samen met papa een roze pinnetje ophangen

17. bijna verstopt!

18. family pic

19. smelt!!!

20. laatste!!!

Deel Deze Pagina