September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Kom gauw even langswippen. Gisteren een erg leuke dag gehad met Kyano. Samen naar de sinterklaasintocht geweest en hij vond het echt heel erg leuk! Ik had het niet verwacht omdat hij normaal bij zoiets toch nog best bang is. Maar hij gaf zwarte piet een hand en was helemaal trots dat hij toen ook nog snoep kreeg. ’S Middags alleen niet geslapen dus ik was ’s avonds bekaf en heb helaas niet alles van SYTYCD kunnen kijken. Nou ja alles voor een goed doel.
    Dadelijk komen mijn ouders op visite dus dan is het ook weer druk.

Dames bedankt voor alle tips mbt poepverhaal!
    Freesia ik denk dat Jill dan idd veel op Kyano lijkt. Er zijn maar weinig dagen dat hij een normaal keuteltje in zijn luier heeft.
    Goed van jou, zo’n stuk zelf gereden!

Anno oh wat is Isa een mooi meisje!!

Foover oh wat leuk Sam’s eerste rapport!!!

Pisum erg balen die onderbroken nachten. Je hebt al behoorlijk wat tips gehad, helaas heb ik geen andere
    Wat lief van dat vrouwtje! En schattige foto!

Missy jammer dat je nu niet meer uren kunt werken. Hopelijk in de toekomst wel!

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht

AAAAH vind ik lief van je!! :D
    Ik mis jou en de rest ook allemaal hoor, zou blij zijn als ik klaar ben met de medicijnen en ik wat meer energie heb. Komt vast allemaal weer goed. ;)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wupje: hier ook bijna altijd platte poep ;) maar ben er ook achter gekomen dat het vaak komt omdat ze er ook nog op zitten natuurlijk. Maar hier ook meer dun dan dik!

Missy: teek it iesie!!

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ingeltje, ik heb net ene Patricia aan de lijn gehad over KOtoeslag. Ken je haar? ;)

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #2865 Ingeltje, 22 nov 2010
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
    hihihi neej helaas.. de KOT zit hier niet in E'hoven.. bel anders ff met mij over de zorgtoeslag of KGB :p.. moet je effe 2 minuten wachten, heb nu pauze :D

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, had nog wel een vraag daarover..
    Een vriendin van mij had KGB beschikking gekregen (haar zoontje is van 20 aug 2010) en zou 84 euro per maand krijgen.
    Ik achterop de brief gekeken en bleek t alleen gebaseerd te zijn op haar vriend zijn salaris (en nog verkeerd ook, veelste weinig jaarinkomen gerekend).
    Toen heeft ze alles nagekeken vd belastingdienst en blijkt alles dus al die jaren op dat inkomen alleen te staan.. (Hun doen geen inkomstenbelasting)
    Wat kan er dan nu gebeuren? Ik heb al gezegd dat ze moeten rekenen op enorm veel terugbetalen, maar is dat ook zo dan of word er een regeling of iets getroffen?
    Want ze hebben ook vanaf 2006 tot 2009 huurtoeslag gekregen op dat inkomen terwijl ze er dus geen recht op hadden en indem voor zorgtoeslag en nu dus KGB.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja, als ze idd van een verkeerd toetsingsinkomen zijn uitgegaan bij de BelDienst, dan krijgen ze bij de definitieve berekening denk ik een flink bedrag dat ze moeten terugbetalen :(
    Er is altijd een betalingsregeling mogelijk, dat komt dan ook wel per brief naar ze toe wanneer ze de 'terugvorderingsbeschikking' krijgen ... tenzij het echt wanbetalers zijn, dan zijn de regels wat anders.
    Druk ze maar op het hart dat ze dat goed moeten blijven bijhouden... het toetsingsinkomen. Beschikkingen van 2011 komen er ook aan, goed nakijken of inkomen gewijzigd moet worden!
    Wat naar voor ze :(

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, ja maargoed ze hebben het ook zelf nooit nagekeken omdat ze het wel lekker vonden dat geld te krijgen.
    En dat vind ik persoonlijk dom.. Bij alles waar ik geld van krijg "zomaar" dubbelcheck ik alles!
    Ik heb mijn inkomen toen ik hier in vaste dienst kwam gelijk doorgegeven en ga vd week mijn nieuwe inkomen voor 2011 doorgeven.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yep.. de schuld ligt inderdaad wel bij ze zelf hoor.. maar toch wel vervelend als je met een kindje zit en dan dit dus krijgt...
    Zeker als ze gewoon laks zijn geweest, dan is het dom.. dan moeten ze straks op de blaren zitten *au*

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ga afsluiten en zo hollen naar de bus!
    Vanavond even de hamsterkooi schoonmaken en kijken of ik een andere plek kan verzinnen voor mijn wasrek.
    Staat nu in de slaapkamer van ons maar is enorm koud, dus 1 was duurt ontzettend lang met drogen en 2 we blijven er maar verkouden door doordat t vochtig word in onze slaapkamer.
    En erna met de voetjes omhoog, kaarsjes aan en bij manlief kruipen! :D

Fijne avond!

11. @ingeltje, heerlijk genieten van de bv nog!!!

@pisum wat super lief van die vrouw!!!!

@missy dikke knuff en spannend hoor binnenkort stoppen met roken?!?!

ego:
    hier alles goed, wel moe nu
    vanmorgen in 1 1/2 uur 2 meiden eten gegeven, aangekleed, zelf aangekleed en gegeten alle spullen in de auto en onderweg naar het kdv, vond het nog best knap
    samen met julia getrakteerd en natuurlijk isa geshowed
    om half 1 thuis en toen kwam er kraamvisite
    een te schattig pakje gekregen, daarna kwam sbroer hout halen en toen die weg was had isa al weer honger
    was net aan het knuffelen en toen kwam rik al weer thuis
    die is nu julia halen en ik zo eten maken
    morgen eerste dagje met mijn 2 meiden alleen thuis.
    straks de tweelingbuggy maar eens inrichten, kunnen we morgen lekker naar buiten, nu er nog geen sneeuw ligt

xxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Vandaag een slechte eet dag op het werk. Eerst trok er iemand een zak met mini marsjes etc open. Toen kwam er vanuit de directie een mega slagroomtaart omdat we vorige week een record aantal orders hadden, en smiddags werd er gevulde speculaas getrakteerd.

Inge, hoe was je nacht ? Niet best dus. knuff

Pisum. Zag het op je hyves. Lief zeg ! ( ook van jouw kerstkaartje )

Jannes, zo Isabel groeit best doen

Missy, wil je er over praten ? Misschien dan toch ( behalve stoppen met roken ;) )een andere baan te zoeken ? Als je daar geen meer uren kunt draaien en het geld wel nodig hebt is het natuurlijk geen super goede optie om daar te blijven.

Anno, 1 1/2 uur is idd netjes qua tijd ! Dacht eerst dat er 2 1/2 uur stond :D:D

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh wat geinig!
    Doe haar maar de groetjes als je haar weer ziet!
    Heb je nog verteld van je huizennieuws?

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi meiden!

Missy: knuf voor jou! Vervelend als je zo weinig erkenning krijgt... Stoppen met roken is altijd goed natuurlijk, en ook voor je portemonnee!!

Ingeltje: balen dat je weer zo'n rotnacht hebt gehad.

Anno: knap hoor dat je het voor elkaar hebt gekregen vanmorgen :).
    Heb je Isa ook al in je draagdoek gedragen?

Hier alles goed. Prima dagje gehad op mijn werk.
    We gaan met de klas een flashmob doen, had ik dat al verteld?
    Supercool. We zijn nu bezig met de pasjes instuderen.
    En het is natuurlijk extreem geheim, niemand mag het weten. Als het er goed in zit, hopelijk de laatste dinsdag voor de kerstvakantie, gaan we dan opeens met z'n allen dansen op het schoolplein.
    Heb er superveel zin in! De kinderen hebben vanmiddag ook heel fanatiek pasjes ingestudeerd.
    Is wel goed voor de groepsvorming :)!

Groetjes
    Azeb

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    By the way, ik mis Yule al een tijdje! Iemand nog iets van haar gehoord de laatste tijd?

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik had jullie trouwens al eens getipt over lobbes.nl he? Dat is echt zo'n geweldige speelgoedsite!
    Ik vind hem er niet heel aantrekkelijk uitzien, maar ze hebben zoooo veel en echt goedkoper dan vaak bij andere sites en in winkels.
    Ik heb voor Isis nu dit kerststalletje besteld:
    Kerststal Hout (7510577) - Lobbes Speelgoed
    en kijk, op deze site staat precies dezelfde stal voor de dubbele prijs!
    WoodyWoodToys kerst spullen
    Ik heb ook nog het boekje Vrolijk Kerstfeest Muis! besteld:
    Vrolijk Kerstfeest Muis (3010099) - Lobbes Speelgoed
    Die is net zo duur als op bv bol.com.

Maar er is zo ontzettend veel op die site, ik word er extreem hebberig van :)

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Geweldig!! Wie kwam met het idee, jij of de kids? Dé manier idd om teamgeest te creeëren!

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ingeltje: Het was mijn idee, ik liep er al een tijdje mee en dit is natuurlijk het perfecte moment ervoor.

Pisum ik vergat helemaal nog te reageren op je verhaal over die mevrouw die een mutsje voor Isra had gebreid. Wat ontzettend lief van haar, en ook echt heel lief van jou dat je haar een kaart had gestuurd!!!

19. @azeb ja isa heeft al in de draagdoek gezeten, daarin blijft ze lekker op temp dus doen we extra lang haha

@kaatje ik wist niet wat ik moest tellen om klaar te zijn dus gokte op 2 uurtjes maar lukte dus sneller
    wel isa aangekleed terwijl julia zat te eten, beneden op tafel haha

xxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo, hier weer een enerverend avondje :p

Sven besloot dat hij mama zijn liefde maar eens moest tonen en je weet, de liefde van de man gaat door de maag.
    Die inhoud kreeg ik dan ook liefdevol via mijn hemdje in mijn broek, bh en ondergoed uitgekeerd. Ontzettend aardig, maar deze ondankbare mama schoot toch maar even onder de douche.
    Julian was natuurlijk ontzettend jaloers op deze gift en besloot als tegenprestatie daarom maar eens 3 kwartier lang in bed te brullen omdat hij bij papa en mama beneden wilde blijven. Helaas is mama daar dan weer absoluut niet gevoelig voor. Ik ga af en toe even bij hem kijken, vertel wat we verwachten van hem. Heeft een slokkie water gehad en een stukje ontbijtkoek, maar dan is het bij mij klaar en kan hij brullen wat hij wil, mij doet het helemaal niks.
    En papa zit met een brok in zijn keel op de bank hahahaha! Die zegt net: "Als ik alleenstaande papa zou zijn, zou dat niet goed zijn, want dan had hij allang beneden bij mij op de bank gezeten"

Deel Deze Pagina