En Levi dan? Nee, hier ook hekel aan vorst, omdat mijn auto aan de binnenkant dichtvriest :x veel vocht in de auto. Ik doe altijd netjes zo'n scherm aan de buitenkant, maar ja binnen helpt dat niet. Zit ik dus 's morgens een kwartier met raam open en verwarming op max te wachten tot de ramen opentrekken. Ik ga eens kijken naar een vochtvreter, zou dat niet helpen?!
Nee Levi ook niet Zit ook echt aan de binnenkant van de deur ( er in zeg maar ) dus vaseline etc. helpt allemaal niet.
Kom even spammen. Ik wilde een foto maken van Jill, dus ik zeg: lach eens? Gaat ze echt hardop zitten neplachen, gek kind.
Pisum: gaat alles goed met je? *houd(t?) handje van Pisum vast, aait zacht over bolletje, belt ondertussen de GGZ en vertelt aan Pisum dat alles goed komt* Freesia: whahahahah wat een humor én een lekker bekkie
ssssssssssst, daar wil ik nog niet aan denken en trouwens rik moet dan mee op staan dus denk samen om half 6, ook veeeeeeel te vroeg xxxxxxxxxxxxxxx
kijk dat is het voordeel aan een lekkende auto, wij hebben bij de garage een slee gekregen, wel zo'n plastic ding dus ik hoop dat julia het snapt xxxxxxxxxxxx
zo klaar vandaag voor het eerst met 2 meiden alleen maar het valt me reuze mee moet ik eerlijk zeggen half 9 wakker, julia gehaald en die ging spelen op ons bed isa gevoed en weer in bed gelegd met julia naar beneden aankleden en ik ook aankleden en wassen toen met 3 naar beneden en isa in de kinderwagen verder slapen julia en ik boterham gegeten en daarna vaatwasser uitgeruimd julia tv kijken en ik stofzuigen daarna met julia met de duplo gespeeld en wat tv gekeken terwijl julia met de duplo poppetjes ging spelen. doek om en eten en lekker slapen, heerlijk half 12 isa aankleden en lekker ingesmeerd met olie, julia natuurlijk helpen toen voeden en om half 1 zaten julia en ik lekker aan tafel te eten die ligt in bed en isa slaapt ook lekker dus nu rust. komt helemaal goed zo xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey meiden! Ikke leef nog hoor! We hebben vorige week leuke dagen in Bruinisse gehad. Femke heeft zich ook prima vermaakt. Lekker wezen zwemmen, in Middelburg geshopt, gespeeld in de binnenspeeltuin en natuurlijk gegourmet! Nu nog een weekje thuis vrij, heerlijk! Ik probeer hier weer in te haken! xx
heb Julia haar site veranderd, voor Julia en Isa Staat ook mijn volledige bevallingsverhaal, wel lang dus neem je tijd www.juliaenisareniers.kidzsite.nl xxxxxxxxxxxxxxxx