September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmiddag! Ga zo even bijlezen hoor.. ;)
    Vandaag 5 jaar samen met mijn lief en we gaan vanavond saampies uit eten! Hmm.. heerlijk wokken! :D
    Alleen brengt Mike misschien roet in t eten, want zijn laatste kies komt door en daar heeft hij ENORME last van! Hij slaapt amper, huilt alleen maar (van die pijnscheuten heeft hij) en eet niet. Drinken gaat met mate als ik alle trucs tevoorschijn haal..
    Pff.. deze mama is beetje op haha!
    Nu wil ik zonnige dagen met een gezellige zoon en een man die heeeeeeeeeeeeel lang niet meer ziek word. ;)

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik had een vraaagggg....
    Waar laten jullie de was? Dus met andere woorden, waar hangen jullie de was op? Plaats in t huis en waarmee zeg maar?

Wij hebben dus een flat met 2 slaapkamers en heb een tijd ons wasrek in onze slaapkamer gehad maar we werden er allemaal strontverkouden van. Wij hebben nooit de verwarming aan daar want dat slaapt niet lekker en dus werd de kamer vochtig en duurde het 3 dagen voor de was droog was.
    Maar nu moet ik dus een plek zoeken waar ik dan me was laat en met wat voor wasrek want die ik had is groot en past niet in de keuken bijv.

3. in de droger ;)

4. wil ik kinderopvangtoeslag voor 2011 wijzigen moet ik ineens een LKR nummer hebben en dat kan ik dus nergens vinden grrr

xxxxxxxxxxxxxxxxx

5. is al gelukt;)

6. het is toch ongelooflijk 's nachts roept ze om de 3 uur en overdag moet ik haar telkens na 4 uur wakker maken

ben een beetje tegen mezelf aan het lullen volgens mij ;)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Anno ik lul wel even terug :D
    Oh dus ik hoef mijn vader niet meer te vragen om het op te nemen, ok!

Pupke gelukkig nog een redelijk dieet :)

Yule jippie kast uitzoeken!!

Missy wij drogen de was op zolder ;).
    Gefeliciteerd met jullie jubileum en hopelijk gewoon lekker uiteten vanavond!

Hier overleg gehad en was een paar keer behoorlijk misselijk. Nu gaat het wel weer.

8. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Yule, oef dat was schrikken! En geslaagd voor een kast?

Freesia, grappig he, hoe je het bijna drukker kan hebben als je niet werkt, dan als je wel werkt...

Pupke, ja wat ik nu heb gehad is een "voorgenomen besluit" daarop kan ik reageren per brief en dan moeten ze dat afwegen en krijg ik het definitieve besluit. Waarschijnlijk zal dat pas rond de feestdagen zijn (ook lekker gepland). Fijn dat het dieet meevalt.

Missy, gefeliciteerd, veel plezier vanavond! Missy, tja dat probleem heb ik niet aangezien wij 4 slaapkamers hebben. Anders zo'n was-toren kopen, neemt minder ruimte in?

Anno, ja das irritant, maar dan is het denk ik wel heel goed dat je haar na 4 uur wakker maakt, anders gaat ze dag en nacht omwisselen...

Gisteravond wilde Sara niet gaan slapen, heeft van 22 tot 00.15 liggen spoken. Daarna om 5.30. Ze heeft vanochtend zowat de hele ochtend geslapen, dus ik had lekker een ochtend met Ilse. Konden helaas dus niet weg, maar in plaats daarvan hebben we samen wat klusjes in de tuin gedaan. Om 13 uur lagen ze er allebei in. Helaas weer gespook van Sara en dat hield Ilse weer wakker, dus is Sara nu maar weer beneden.

Vindt dat toch wel lastig hoor. 's Avonds en 's nachts slaapt Ilse overal doorheen, maar overdag wordt ze dus wakker als Sara huilt. Ik wil ze juist graag samen laten slapen en Sara ook aan dat ritme laten wennen, anders kan ik straks nooit meer weg, maar ja zo lukt dat dus niet...

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Van maken? Is hij al... ;). Het eerste wat hij zegt als ik 's ochtends vraag wat hij wil doen, is 'Mickey toe!'. En hij kijkt het allerliefst naar een film van onze vorige Disneyvakantie. Maar ja, het is daar verwekt dus het zit in zijn genen vrees ik :):):).

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: wij hebben een droger en de kleding die daar niet in mag, hangen we op een rek op de 2de badkamer. Dus wij zitten ook in een luxe positie.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja irritant hè! Had ik ook al last van... moet op je kinderopvangrekening staan...

Hummelke: bah wat een rotnacht

Anno: lul toch niet zo veel joh! ;) :p

Pupke: ja.. arm mannetje :p Hier heeft julian ook de Donald Duck tekenfilms ontdekt. Vindt ie echt leuk! Wat ik heel knap vond, dat hij voor het eerst Donald Duck zag op een plaatje en zei: "Mickey Mouse" geen idee hoe hij die link nou weer heeft weten te leggen, wij hebben niks van Disney in huis!

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Missy, wij drogen de was meestal in de woonkamer...:)
    Is niet ideaal maar daar droogt het gewoon het snelst en wij storen ons er niet aan. Alleen mijn schoonmoeder maakt er nog wel eens een flauwe zogenaamd terloopse opmerking over als ze onverwacht langs komt. We zouden het ook op zolder of in de bijkeuken kunnen drogen. Als we visite krijgen en we hebben nog natte was dan zetten we het in de bijkeuken of we gooien het in de droger. In de bijkeuken gaat het alleen zoooo veel langzamer! En de droger willen we milieutechnisch (en financieel ;)) zo min mogelijk gebruiken.
    En in de zomer natuurlijk buiten in de tuin.
    Wij hebben zo'n droogrek wat je op klapt met twee van die zijflappen.

13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Ingeltje: een LKR nummer? Zie ik hier niet op de factuur staan...

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    oh en de was Missy wij hebben de was ook op onze slaapkamer dus kan je niet helpen... zelfde verhaal, veel vocht en geen verwarming aan, raam wel open..

15. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Missy: hier ook een droger. Maar daarna hang ik alles uit over de reling van de trap op de 2de verdieping waar ook het drooghok is. Ook een luxe dus. In ons vorige huis, een flat met 1 slaapkamer :$, hing de was ook altijd in de slaapkamer. Vond dat ook mega irritant.
    Veel plezier vanavond!

@Pupke: fijn dat je wat kunt met het dieet.

Hier net een halve reep chocola naar binnen gewerkt uit frustratie. Ivm NOD en ongi die lijkt door te breken en de zwangerschap van szus. Voel me gewoon een beetje rot. Sorry Pupke (van de chocola dan he)

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: je zou van die rekjes voor aan deur kunnen nemen, dan kan je het aan jullie slaapkamerdeuren hangen (aan de gangkant). Ja en anders in de badkamer? Heb je daar ruimte en wel verwarming? Anders toch maar de woonkamer...

@ Anno: was het nou vanavond???? ahaaaaah dan moet ik het zelf doen want ik ben E. vergeten te vragen om het te doen. Maar ik bel hem wel even voor instructies :D Komt goed!

17. jep vanavond ;)

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    sorry ik kan je niet helpen; hier ook geen plek, en geen verwarming, dus het duurt hier ook 3 dagen. de schimmel komt er nog net niet op ;)

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik kon het ook niet vinden, maar via Google heb ik het toch gevonden op de site van Landelijk Register Kinderopvang.

Deel Deze Pagina