*attentie attentie* Hier spreekt Sinterklaas (met de wonderschone stem van Ingeltje) Wil boefje Kyano zijn lijstje nog even invullen? Anders zal hij een zakje zout in zijn schoentje ontvangen! Ga ik vanavond de lootjes officieel versturen! Leuk.. heb er zin in!!
Hahaha rond etenstijd zit ik hier altijd in mezelf te kletsen. Ben om 18 uur vrij. Heb wel zin in mijn broccoli met èrpeltjes en mijn worstje. Was vanmorgen te laat. Sven had wéér overgegeven vanmorgen, in mijn haar, over mijn kleren en over zichzelf (én ons bed en de vloer). Ik moest dus in allerijl nog mijn haren wassen en ons omkleden, Sven poetsen. De rest van de ravage mag ik dadelijk nog opruimen. We gaan wel naar de huisarts morgen. Afgelopen 3 weken heeft Sven bijna elke dag overgegeven, omdat hij door zijn verkoudheid zó benauwd is, dat hij moet hoesten en door die prikkel geeft hij over. Zielig en lastig.... want dan moeten we opnieuw een fles geven en dan weet je natuurlijk niet of het te veel is.
Hey meiden! Hier weer een lekker vakantiedagje gehad. Vanmorgen naar Specsavers geweest, en mijn ogen zijn toch weer wat achter uit gegaan....een 0,5 sterkte per oog. Dus nu nieuwe lenzen proberen. Vanmiddag bij mijn schoonouders op visite, en verder lekker niks! @Missy, wij hebben ook een droger, en de dingen die daar niet in mogen gaan op de verwarming in de huiskamer en serre. Daar is het in een halve dag wel droog. @Pupke, fijn dat je uit de voeten kan met het nieuwe dieet! @Pisum, wanneer gaan jullie verhuizen? Ik kan me voorstellen dat je daar echt enorm naar uitkijkt. @Azeb, lief meis! Ik heb gewoon niet altijd zin of tijd om te komen lezen en schrijven. En ik ben er zo eentje die wel graag wil reageren op iedereen.... @Ingeltje, waar hou jij je kind, dat ie in je haren kan spugen??? @Sannemart, dikke knuffel meis!
@ingeltje he bah en wat een start van de dag ook isa heeft een regelmiddagje denk ik sinds 2 uur al 3 keer gedronken en ook flink rik is julia halen en zo lekker spaghetti eten xxxxxxxxxxxxxxx
Hahaha ik begin me echt af te vragen hoe jij de babytijd van Femke hebt doorgelopen, want ik hou mijn kind toch altijd gewoon op mijn arm, hoofdje over mijn schouder en laat nou nét op mijn schouders een stuk haar hangen!
Gut gut.. die PVV'er gaat nu klachten indienen dat zijn naam door het slijk is gehaald. Ja moet je maar nadenken voor je je spike in iemands hoofd mept en je een bedrijfje opricht met oneerbare voorstellen Sjoooongejonge.. jij gaat toch met je kop op de politieke voorgrond staan? Had je maar eerlijk moeten zijn.
Haai Man die dag leek maar niet voorbij te gaan. Ben me een partij moe Ze vroegen of ik morgenavond ook wilde overwerken. Heb gepast. Zou dan van 08.30 tot 17.00 moeten werken, daar een patatje eten en dan de avond nog door. Trek het nu al net aan tot 5 uur. Gelukkig waren er meerdere die nee zeiden Inge, ik zie het nummer van bert en ernie niet tussen de lijst staan Pupke, hoe was het in het ziekenhuis ?Op zich wel redelijk dus. Wel balen van de chocolade maar je kan het ook zo zien dat het straks alleen maar zwangerschapskilo's scheelt Missy, gefeliciteerd .lekker gegeten ? Hier hangt de was op zolder
@Missy: wij hebben de luxe van een inpandige garage, dus de was die ik op het rek droog (rest in droger) staat daar. Maar ik zou het gewoon in de woonkamer zetten. @Pisum: hoe is het met Isra? Gaat het beter? @Ingeltje: lekkere manier om je dag te beginnen. @Kaatje: heb je het, ondanks dat je moe bent, wel naar je zin op het werk? Hier niets bijzonders te melden. Isabel is zich heerlijk aan het ontwikkelen. Ze rolt nu de hele kamer door om van A naar B te komen. Zo schattig. Verder praat Sara de hele dag.... en als ze niet praat dan zingt ze. Nu zijn natuurlijk Sinterklaasliedjes favoriet: sinterklaas kapoentje, zie ginds komt de stoomboot en sinterklaasje bonnebonnebonne. Vind het zo knap dat ze ze ook echt allemaal kent. O en ze zei net zoiets grappigs: ze wilde een pepernoot eten (piet had op de deur gebonkt en pepernoten in de gang gegooid), dus ik zei "je moet eerst even je eten laten zakken." Gaat ze weg, komt ze terug, zegt ze: "ik heb het eten in de zak gedaan, dus nou mag ik pepernoot"..... geweldig toch!
Jannes. ja dat wel. Is wel vrij eentonig werk,maar goed wel leuke collega's en is ook wel lekker om even kaatje te zijn ipv alleen mama haha geweldige uitspraak weer van Sara !! WUPJE !!! Trek je lootje
Even een vraagje over die LRK toestand van je kinderopvang. Ons kinderdagverblijf blijkt bij dit register bekend te staan als gastouderbureau. Erg vreemd! Morgen hebben we vergadering van de oudercommissie, dus dan gaan we sowieso navragen hoe dat kan, maar ik vraag me ook af of iemand weet wat voor consequenties dit kan hebben?
Je moet hem zelf opgeven als vrije keuze, dus eerst 5 nummers minimaal kiezen uit de lijst en dan verder en dan zelf intypen Goed dat je nee hebt gezegd met overwerken, als het niet gaat, niet doen!
Whahahahaha die Sara, fantastisch!! Julian was gisteren op het KDV aan tafel gaan zitten en was maar begonnen met sinterklaasliedjes te zingen en toen iedereen mee ging zingen straalde hij helemaal! De bonne bonne en kapoentje kent hij ook. Andere heb ik hem nog niet geleerd Hij kwam vandaag thuis met zwarte schmink op en een zelfgeknutselde pietenpet. Ik vol lof natuurlijk en Julian zei trots: "Dat is mijn hoed, ik hebbe innekleurd!"
Jannes, wat zijn ze slim hè die kids! Heerlijk, ik geniet er elke dag van. Gisteren kwam Jill bij me staan, zegt ze: Zit je lekker mama? Komt ze naast me zitten, zegt ze: Gezellig hè? En meteen daarna: Jill ook zit je lekker mama! Letterlijk zo. Ik smolt helemaal weg
Hmmmm qua kinderopvangtoeslag zijn de criteria van gastouders volgens mij veranderd dit jaar.. maar ik weet er echt niks van Raar hoor...
goedenavond meiden, kom ff zwaaien maar ben niet in de kletsstemming, is iets ergs gebeurd op werk vandaag en dat heeft nogal een impact op mij gehad..