Hoi hoi, Allereerst een hele dikke knuffel voor Parr en Pisum, ik denk aan jullie! @Wupje, oei ook al zo misselijk, knuff meis! @Hummelke, succes bij het cb! @Lola, fijn weekend! Klinkt erg gezellig! Femke is vanmorgen naar de psz geweest, daar kwam een zwarte piet op bezoek. Afgelopen maandag hebben ze ook al pepernoten gebakken en vandaag was het dus weer feest. De kinderen hebben allemaal een koksmuts en schort gekregen, zo lief! Ik ga vanavond gezellig uit eten met een vriendin, heb er zin in! En verder vanmorgen vroeg al kaartjes weten te bemachtigen voor Marco Borsato volgend jaar!
@Wupje: als de tweede er eenmaal is, gaat dat allemaal vanzelf. Je zult merken dat Mini2 zich veel makkelijker aanpast. En je kunt zelf ook sturing geven aan het ritme. Isabel slaapt in de middag gewoon gelijk met Sara. Heb haar vanaf het begin gewoon die tijd in bed gelegd en dus zit dat in haar ritme.
Net pepernoten gebakken met Isis. Ze zijn erg lekker geworden! Ik had een paar in een bordje gedaan voor ons samen maar Isis wilde ze niet met me delen (het was een bordje van haar)... Toen ze een paar op had kwam ze alsnog met haar bordje bij me en bood me eentje aan . Isis is niet helemaal fit. Enorm snotterig en chagrijnig, wil de hele tijd opgetild worden. Ik wilde morgen na het zwemmen eigenlijk met haar de stad in, ik hoop dat ze dan wat fitter is. Jannes, heb je nou ooit al eens verteld wat je met je verrassingsfeestje hebt gedaan? Ik heb het gemist als dat wel het geval is.
Leuk allemaal die pieten en pepernoten verhalen ! Jannes ik denk ook wel dat het vanzelf loopt als de kleine er eenmaal is. Zo vanmiddag toch nog behoorlijk wat werk weggewerkt. Vanochtend zat er geen schot in maar nu toch goed door kunnen werken. Dadelijk naar mijn ouders daar is Kyano nu. Ik blijf daar eten want hubbie is met zijn collega's op stap. Misschien heb ik vanavond nog wat energie om aan te wippen en anders tot morgen!
Even ego: Ik heb vakantie!!! Ik was er ook echt aan toe. Vandaag nog wel een drukke dag gehad, is moest nog allerlei zaken regelen. Ik hoop dat ik niets vergeten ben... Tot later!
Hallo Pisum, ik wordt al moe als ik je verhalen steeds lees. knuff. Zou idd ook laten testen op kma. Al is het maar om eventueel iets van je lijstje af te kunnen strepen Lola, veel plezier dit weekend Hummelke, hoe gingen sara haar prikjes? Pupke, lekker vakantie !
Ik zou nog steeds over ons feestje vertellen. We zijn zaterdag met een bus opgehaald (we waren met 12 man) en wisten alleen dat we 45 minuten moesten rijden. In de bus was het natuurlijk al hartstikke gezellig want hoe vaak zit je nou met z'n allen in een busje. Ik was heel bang dat we naar een themadiner zouden gaan, want daar vind ik mezelf echt het type niet voor. Maar waar kwamen we uit.... ja hoor een gehucht in Brabant op een themafeest. Het thema was "Feest in de kloostertuin". Er liepen allemaal nonnen en paters in de bediening en tussen het eten door waren er allerlei optredens. En het was echt heel leuk!! Dan kwam er een Antiliaanse pater met leuke liedjes, dan een Franse met pikante nonnen en toen kwam er een Amerikaanse pater die een gospelkoor zocht. En toen zei hij "ik ben op zoek naar J... uit Weert". Had die vriend die het georganiseerd had mijn naam doorgegeven. Hij wist wel dat ik dat soort dingen wel doe. Dus moest ik me omkleden, pruik op en mocht ik met wat anderen uit de zaal allerlei Sister Act liedjes zingen. Heb mijn vrienden in tijden niet zo zien lachen. Verder was het gewoon lekker eten, onbeperkt *sterke* drank en muziek. Dus na wat drankjes stond de dansvloer telkens lekker voor. We hebben echt de hele avond staan swingen. Heerlijk. En na afloop zijn we met z'n allen in de bus terug naar Weert gereden. Ook dat was weer hartstikke gezellig. Toen nog een afzakkertje en toen kon ik bijna niet meer praten. In tijden niet zoveel wijn gezien.... Al met al een hele succesvolle avond met vrienden. En zo zag ik er dus uit die avond.... beetje wazig want is door vriend op zijn mobiel gemaakt.
@ Jannes: hihi, klinkt erg geslaagd Geen filmpjes ervan???? Hier een retedrukke werkdag gehad, heb de benen onder mijn lijf vandaan gerend....:x Last van spieren in nek en schouders nu en doodmoe, ga er rond 21:00 in denk ik....
Ja vriend van mij heeft ook een filmpje op zijn Facebook staan, maar dat kan jij natuurlijk niet zien....
Leuke avond zo te lezen, Jannes! Misschien kun je het op een volgende meeting eens dunnetjes overdoen zodat wij er ook van kunnen genieten, hihi.
Isra ligt sinds 19 uur te slapen.. ze moest een beetje huilen af en toe, dus heb 2 keer het speentje terug gegeven... nu ben ik bang dat ze vannacht niet meer slaapt, haha! Normaal is ze eigenlijk altijd op vanaf 19 uur.. Ga haar zo maar even wakker maken om te drinken en dan hopelijk allemaal lekker slapen *gaaaaaaaaaaaaap*
@Leuk Jannes! Waarom had je dit feestje (sorry heb ik ff gemist...) @Azeb, gezellig pepernoten bakken! @Pisum, ik duim voor je dat Isra vannacht ook lekker slaapt! @Pupke, een hele fijne vakantie! Ik ben gezellig uit eten geweest met een vriendin bij de Mexicaan, heerlijk! De laatste dagen van onze vakantie zijn aangebroken.....volgende week begint het gewone werkleven weer, bleh!
@Steen: een vriend van ons had gewoon voor de gezelligheid een avondje uit voor de vrienden georganiseerd, maar we wisten niet wat we gingen doen. En dit was het dus. @Pisum: ik wens je een heeeeerlijke nacht! @Steen: geniet nog van jullie laatste vakantiedagen.
Hoi hoi! Hier een drukke dag achter de rug. Vanmorgen naar de huisarts voor Sven. Hij heeft idd waarschijnlijk het RSvirus, maar ze gaf niks tegen de benauwdheid. Vind ik niet fijn.. heb verteld dat hij moet overgeven steeds, maar ja dat ongemak moest ik maar doorstaan. Ja het maakt MIJ niet uit, leuk is anders.. maar ik vind het voor mijn mannetje zo naar... Toen naar schoonmoeder in E'hoven. We mochten op haar kosten kerstkleertjes kopen voor de heertjes! We zijn bij de C&A uitgekomen. Twee mooie setjes gevonden, superlief dat we dit hebben gekregen! Toen bij smama thuis, Julian dunne luier, zat er helemaal onder. Inmiddels was het al half 2/2 uur dus hij daar naar bed. Ik boodschappen gedaan, smama opgepast. Julian om half 5 uit bed, weeer poepluier en overal rondgesmeerd. Blij dat ik reservekleren mee had. Toen daar gegeten, Gijs was na zijn werk ook gekomen. Naar huis, kindjes op bed en gauw naar Zumba. Ik had 1 week overgeslagen en gelijk heel mijn conditie naar de knoppen. Toen thuisgekomen als de sodemieter huis opgeruimd en gepoetst want morgen komt er visite, Aimar en Eva!! Gezellig NU heeeeel moe en gauw nog even chillen. Afgelopen dagen Sven om 00:00 uur de fles gegeven en dan slaapt hij dooooooooooooooooooooooooooooooor!!! Heerlijk. Hoop dat het nu eindelijk eens aanhoudt!
Jannes: gaaf feestje!! Erg leuk dat jij ook zo'n gek ding bent, die dat soort dingen gewoon doet. Ik ook Pisum: gisteren vergeten, maar dikke knuffel. Ik weet nu hoe het voelt als je kindje ongelukkig is en je de oplossing maar niet vindt. Gelukkig had ik bij Sven na 2 maanden de oplossing (gedeeltelijk) en ging het vanaf toen steeds beetje beter. Kan nu wel zeggen dat het menneke best gelukkig is!! Ik hoop dat de oplossing nabij is lieverd! Je doet het heel goed meis. Ik schreef gisteren nog dat Julian alleen kapoentje en bonne bonne kende, maar vanmiddag zette ik Zie ginds komt de stoomboot op en zong hij hem helemaal mee , geleerd op KDV dus! Echt gaaf! Ooooh en nog iets leuks vandaag! Julian lag op bed, ik had Sven even op de grond gelegd bij schoonouders en ging even naar buiten om de luier in de containerr te gooien. Kom ik terug, ligt hij opeens op zijn buik!!!! Waauw! Omgedraaid dus Ik moest zo lachen dat hij dat dus precies deed waar niemand bij was!