Mogge. Brakke nacht gehad. Om 03.15 deden onze katten een poging elkaar te vermoorden. Levi wakker, ik kon niet echt meer slapen. Gelukkig vandaag maar 4 uurtjes werken en dan weekend. Net met moeite een halve boterham naar binnen gekregen,dus probeer zo nog maar een beetje ontbijtdrink. En ik haaaaattttt !!!! krabben :x Pisum. wel goed hoor. de ochtend een beetje saai ( zitten we maar met zijn tweetjes ) smiddags kwam de rest er bij en veel gewerkt met een collega ( die nu 14 weken zwanger is ) is altijd erg gezellig met haar want die is zo gek als een deur Maar goed werk blijft eentonig Hoe was je nacht ? Inge, vervelend dat Sven niets krijgt. Wij hebben toen voor Levi zijn benauwdheid een ventalin puffer gehad, ben af en toe toch blij dat ik die in huis heb. Veel plezier vandaag met Eva en Aimar !!!! Jee Sven draait zich om ! Ik hoor Levi wakker worden dus ga hem er uit halen voor svader voor de deur staat Tot vanmiddag/vanavond
Goedemorgen, @Kaatje: oef, dat is geen fijne nacht! Ik hoop dat de ochtend omvliegt voor je, want dna heb je lekker weekend. @Ingeltje: wat vervelend dat Sven niets heeft gekregen tegen de benauwdheid. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat het over is? En hoe gaat het met Julian, geen dunnen luiers meer gehad? @Pisum: hoe is de nacht gegaan? @Steen: ik wens je nog een paar hele mooie vakantiedagen toe . Ik zit alweer een tijdje beneden, ben wakker geworden toen manlief naar het werk ging. Even lekker rustig wakker worden voordat ons wervelwindje uit dromenland komt. Ik ga straks even mijn nagels laten doen, Q gaat even naar mijn souders. Ook morgen gaat hij daar een paar uur naartoe, want we moeten hoognodig naar de stad om allerlei dingen te kopen. Gaat op zich ook prima als hij meegaat, maar ik denk dat het voor hem leuker is om een paar uur met opa en oma te spelen, dan om een paar uur in de buggy te zitten. Nou ja, ik denk dat hij het leuker vindt om een paar uur door de stad te lopen en alle winkels op zijn kop te zetten, maar dat vinden wij dan weer wat minder ... Tot later!
Goeiemorgen, @jannes: dat klinkt echt als een super feestje! @pupke: winkel ze! Ik hoor hier nu 'Daar stopt hij, daar stopt hij, daar stopt hij, zo lekker, zo lekker, zo lekker en zo zoet' en dat 80x achter elkaar, hihihihi. Schattig. Straks komt onze nieuwe buffetkast + eetkamerstoelen (jeeeeeeeeej!) en daarna komen Krisstel en Roshi op de koffie. Tot later!
Oja nog 1 dingetje: na het interieur shoppen kwamen we thuis woensdag, had een kat op het bed van Raven gepist EN gescheten! We waren echt boos! Hebben het hele beddengoed inclusief matrashoes moeten wassen! Smerige beesten, zoiets nijdigs hebben ze nog nooit gedaan!
@kaatje: maar wat doe je dan precies, niets met de computer en Engels (nog) ? @all: de nacht was redelijk, ze heeft gedronken om 22.10 toen weer om 3.25 en net weer om 8.10 uur. inge & eva: veel plezier met jullie meeting taal: mijn slome-taal-henkie zegt soms dingen die ik toch best knap vindt. net zei hij : het regent niet. en net zag hij een paar fietsen op het pak Venz hagelslag, zegt-ie: een fiets, nog een fiets, twee fiets!
Sara is gisteren weer apk goedgekeurd. Ze woog nu 4390gram en was 55 cm. Gewichtstoename was niet heel veel (440gram in 4 weken), maar op zich wel goed. Verpleegkundige gaf aan dat gewicht relatief minder toeneemt dan lengte, dus dat Sara misschien daardoor niet meer doorslaapt en overdag onrustiger is. Nu dus iets vaker aanleggen en dan hopen dat ze snel weer doorslaapt. Prikjes gingen prima, ze heeft af en toe wat last gehad, maar niet echt veel. Ingeltje, he bah al die poepluiers, wel fijn dat Sven nu doorslaapt! Pisum, hier ook altijd bang als Sara 's avonds slaapt dat ze dan 's nachts wakker is. Gelukkig is het redelijk goed gegaan. Yule, jee stoelen en kast, kun je lekker gaan inrichten dit weekend! Bernie, veel plezier in de stad! Jannes, klinkt als een geslaagde avond! Zo dat was alles wat ik onthouden heb haha. Nu de was doen en boodschappen.
Hey lady's! Wij hebben een heerlijke kind-vrije dag. We zijn druk met het opruimen van de zolder. Al heel veel weggegooid en alles in nette plastic kisten gedaan met stickers. Nu even lunchen en zometeen gaan we naar de andere kant van de zolder waar alle babyspullen liggen. Femke is gezellig bij de oppas. @Ingeltje, wat lief van je schoonmoeder! @Yule, he bah dat is echt vies ja. @Pisum, best een aardig nachtje dus, fijn! @Kaatje, niet fijn zo'n nacht...knuff! @Hummelke, fijn dat de kleine meid weer goed gekeurd is! @Pupke, shop ze!
Nou auto zat vanochtend helemaal dichtgevroren. via de achterbank naar voren geklommen. Op het werk was alles gelukkig weer ontdooit dus kon ik weer uitstappen Vanochtend maar een emmer in de auto gezet, zo misselijk dat ik was. Pupke, zijn je nagels weer mooi ? Yule, was het gezellig met Krisstel en Roshi ? He bah. hebben de katten verder geen moeite met wennen in het nieuwe huis ? Pisum, nee dat doen de andere. die doen invoeren op de pc. Als ik het in hele strakke lijnen neer zet doe ik dit de hele dag: Pakketje pakken. Pakketje uitpakken ( heel veel folie ), kroon uitpakken en passen op gipsafdruk, controleren met factuur, alles weer inpakken in folie. alles in een kistje en een verzendsticker erop. En dat uur in uur uit. Zeker op maandag. Op andere dagen komt er rond 15.00 uur nieuwe zending die we dan verdelen onder kasten,regio's etc. en beginnen we weer op nieuw. Best een redelijke nacht dus ! Morgenavond komt A weer terug toch ?
Yule, he bah das idd vies, hoop dat het bij 1 keer blijft. De kat komt hier niet op de slaapkamers gelukkig... Steen, soms weleens lekker he een dag samen zonder kind. Anders schieten die klusjes niet op. Jannes, Gisteren op CB trouwens ook even gevraagd voor de voorkeurshouding van Sara. Ik had zelf al het idee, dat de afplatting minder wordt nu we links stimuleren. Ze vond de afplatting minimaal en verwachtte dat deze over 4 weken weg zou zijn, als we blijven stimuleren. Ik merk nu ook dat Sara al vaker haar hoofd draait als ze slaapt en geen moeite heeft met naar links kijken oid. Dus zal wel overgaan. Mocht het over 4 weken niet beter gaan dan ga ik zeker naar osteopaat, maar ik wacht nu effe af.
maar ga je dat later dan nog doen, omdat dat in de vacature stond, en ze vroegen er toch ook naar bij de sollicitatie? zou wel mooi zijn, is het wat minder eentonig. ja morgenavond komt A weer terug *zucht van opluchting*
Nee voor nu ben ik iig alleen voor "aan de kast" . maar er zijn nu wel 2 invoerders weg,dus wie weet. maar wel veel engels typwerk etc ( waar ik niet zo goed in ben )
@ingeltje en eva veel plezier vandaag!! @ingeltje jaaa sven lekker doorslapen!!! @pupke lekker shoppen!!moet ik ook weer maar pas nog niet in gewone broeken dus nog even wachten en verder ben ik het kwijt sorry net naar het cb geweest isa is 200 gram gegroeid in een week, dus doet het goed op de bv vanmiddag komen ze voor intake, was fout gegaan met de post en ze had mijn voice mail ingesproken maar heb ik niks van gemerkt xxxxxxxxxxxxx
Hoi! Zo ik heb even lekker een mama-uurtje genomen met een heerlijke kop chocomel en een boterham met speculoos Kyano slaapt lekker maar ik moet wel nog even dweilen dus dat ga ik zo maar doen. Vanochtend lekker gespeeld en een beetje gepoetst en naar het dorp gefietst boodschappen gedaan. Voordat hij ging slapen was de wereld is mooi op tv. Kwam K3 met jippie ja jeeh en wij samen dansen en bij het refrein steeds in de lucht springen. Kyano lag helemaal dubbel van de lach Wat een leuk moment was dat. Pisum hoe gaat het nu met Isra en de nachten? Hoop echt dat gauw duidelijk wordt wat het meisje scheelt, zo zielig voor die kleintjes Gelukkig klinkt al wat beter! Oh fijn A is alweer bijna terug! Jannes leuk leuk zon feestje! En coole foto! Ingeltje oei balen zeg dat RS virus. Wat lief van je smoeder! Gezellig een date met Aimar en Eva! En Sven rolt, goed zo!! Yule oh wat fijn een nieuwe buffetkast en stoelen! Ook jullie veel plezier! Ai is niet fijn van de poezen Pupke nagels weer mooi! Hi hi ik geloof ook dat Quinten liever het winkelpersoneel voor hem laat rennen
@Kaatje: ja, nagels zijn weer mooi! Vervelend dat je zo misselijk was/bent zeg. Werk klinkt inderdaad wat eentonig, maar gezelligheid onder collega's is ook belangrijk. @Pisum: wat heerlijk dat A. morgen weer thuiskomt! Maar ik heb echt veel respect voor je dat je het die weken alleen hebt gered, op zo weinig slaap. @Wupje: dat had ik wel op film willen zien . @Anno: ik moest wel lachen om 'ik pas nog niet in mijn oude broeken'. Je bent pas twee weken geleden bevallen hè, hihi. Ik paste na 2 jaar nog niet in mijn oude broeken . Maar na de bevalling ga ik wel hard mijn best doen om af te vallen, het is nu goed geweest. @Hummelke: fijn dat de afplatting niet zo erg is. @Steen: jullie zijn dus lekker actief vandaag! Ik trouwens ook, al zeg ik het zelf. Nadat ik Q weer had opgehaald bij souders hebben we samen wat gegeten en gespeeld. Daarna Q naar bed, ik heb al kleren klaargelegd voor de vakantie, de keuken opgeruimd, slaapkamer gepoetst en een badkamer gepoetst. Nu heb ik rugpijn en harde buiken dus nu mag ik lekker uitrusten. Over 2 uur heeft manlief ook vakantie en dat luiden we in met frieten! Heerlijk, ook al mag ik er maar een paar (grrr, rotdieet :x).
@pupke ik moest er ook wel om lachen toen ik het typte bij julia paste ik na 9 weken in mijn broeken maar was toen ook meer aangekomen dan nu dus hopelijk nu eerder geniet van jullie vakantie, en de frietjes!! xxxxxxxxxxxxxxxx
Pupke goed bezig meid!! En zeker even lekker uitrusten nu. Oh wat balen zeg mag je echt maar een paar frietjes? Ga daar dan maar heerlijk van genieten Heerlijk dat jullie nu vakantie hebben! Hier ook beneden gauw gedweild en wat afwas gedaan. Omdat ik gisteren bij mijn ouders heb gegeten stond er nog wat dus nu netjes opgeruimd. Hubbie heeft ook bijna weekend, heb er zin in! Morgen samen naar sinterklaasfeestje bij hubbie's werk en zondag waarschijnlijk zwemmen. Maandag en dinsdag heeft hubbie ook nog vrij en dan hopelijk dinsdag een goede echo. Dan ben ik gerustgesteld
Haha Anno inderdaad.. ik paste ook na 2 jaar nog steeds niet in oude broeken nu gelukkig wel weer. Eva vond me ook een stuk slanker *joehoeeee* Pupke: oeeeh lekker vakantie!! Wanneer vertrek je ook alweer naar D-land? Pisum: heerlijk dat mannetjelief weer thuis komt! Eindelijk samen jullie nieuwe aankoop vieren. Ik zwaai even naar de rest, ga met Julian spelen. Aimar en Eva zijn net weg. Toch maar op tijd vertrokken om niet teveel in de files te geraken. Het was gezellig! We hebben geen stilte laten vallen hahahaa. Het was zo erg, dat toen de jongens naar bed gingen ze eindelijk boven samen lol met elkaar hadden. Ik denk dat wij beneden teveel praatten Verder hebben ze niet echt veel mét elkaar gespeeld, maar meer naast elkaar. Maar ze vonden elkaar wel oké! Heeft er al iemand sneeuw gehad? En dan liggenblijvende sneeuw? Hier nog geen vlokje gezien. Wel veel druppels gisteren.
Had Levi opgehaald van de psz en gingen nog even naar de zeeman voor pyjama's. Zag hij allemaal mooie dingen. dus ik zeg "vraag maar aan sinterklaas" Gaat hij door die winkel roepen. "Sinterklaas waar ben je nou? " Pupke, goed bezig. wel rustig aan doen he. Sneeuw : Hier vandaag niets. gister heeft het hier wel hard gehagelt / natte sneeuw