Freesia, ik ga hem kijken als ik terug kom. Net Levi wakker gemaakt en gaan zo richting mijn werk. feest begon om 15.00 uur maar de sint komt pas om 16.00 uur dus heb hem nog even lekker laten liggen
@Freesia: leuk, haha! Je kon wel zien dat dat de echte was . leuk dat hij even naar Jill kwam. @Parr: ahhhh, wat schattig van P! En fijn dat hij het vantevoren even zegt. @Kaatje: heel veel plezier vanmiddag! @Anno: inderdaad een kleine poepdoos, die Isa . Misschein moet je haar foppen: doe je haar pamper uit en meteen weer aan, hihi. Zo, ik ben op. We zijn de hele ochtend in de stad geweest om vanalles en nog wat te kopen. Daarna nog boodschappen gedaan en nu hebben we alles in huis als het goed is. Nu nog even wat in huis doen en dan genieten van een heerlijk zaterdagavondje voor de buis.
Freesia: wat leuk!! Superlief koppie. Wij zijn net naar de Sint in het wijkcentrum geweest, het was erg leuk. Leuke pieten! Julian heeft gerend, gedanst, gepepernoot en gezongen. Kom vanavond spammen Ook nog iemand ontmoet die ik via forum (wie gaat er voor 2e kindje) hier heb leren kennen (Wupje: Chelleke dus ). Ze plaatste een keer foto's van een hele oranje vijver en ik zag meteen dat het hier in de buurt was, hier zitten namelijk ijzer-oerbrokken in de grond, die de vijver oranje kleuren. Al een jaar geleden ontdekt, nu eindelijk haar ook gezien. De jongens kregen ook nog een cadeautje, Julian dierensjabloontjes en stiften en Sven een kussen met een aapje. Superleuk geregeld, drinken, eten en alles was gratis .
Sinterklaasfeest op het werk was leuk geregelt. Toen Levi naar de Sint moest vond hij het wel een beetje eng,maar eenmaal daar gaf hij netjes antwoord en een handje. Helaas komen we er net achter dat zijn cadeau niet compleet is,dus Levi in tranen. Maandag even terug naar de sint dus. Daarna door naar de mac. Achteraf spijt want nu pijn in mijn buik ( darmen ? ) Inge, julian heeft zich dus opperbest vermaakt.
Een mega knikkerbaan. Maar hij mist dus precies de bovenkant en de onderkant die de knikkers opvangen..
Ja hij was ook echt in tranen. Dus uitgelegd dat het kapot is en dat mama maandag naar Sinterklaas gaat om een nieuwe te vragen. Zegt ie "Levi gaat mee naar Sinterklaas"
Aaaah wat jammer dat het kapot was hoop dat ze maandag iets kunnen oplossen voor hem, schattig dat hij mee wil naar de Sint hihi! Had jij die visjes van de Kruidvat nog getest? Wij gingen terug, kregen een nieuwe mee. Thuis uitgetest, hij deed het, zitten de hengeltjes er niet in grrr en het was de laatste. Gelukkig wisten we dat die kapotte wel hengeltjes had, dus Gijs terug en de hengeltjes mee gekregen haha.
ow irritant zeg. Heb hem idd getest en hij doet het. Zit al lang en breed in gepakt in de zak. Levi was doodop, gewoon van de indrukken van een uurtje sinterklaas. Wilde zijn tandenpoetsen. Helemaal over de zeik. maar ja hij had snoepgoed op dus toch even gepoetst. Werd zo kwaad dat hij over zijn nek ging ( over Ferry heen die dus zelf ook bijna ging ) Viel daarna als een blok in slaap
Julian was ook helemaal hyper hier. Gillen van lol, Jantje lacht, Jantje huilt voor het slapengaan. Wij merken trouwens de afgelopen weken dat Julian gevoelig lijkt te reageren op snoep. We zijn er nog niet helemaal achter waar hij op reageert, maar hij wordt soms ontzéttend druk en hyper na bepaald snoepgoed. Wel gek dat dat nu pas gebeurt. Julian heeft wel vaker een spekje gehad, maar vorige week kreeg hij van schoonmoeder een spekje en ontplofte bijna, zo druk werd hij. (en ook een keer van haribo beertjes, uit zo'n klein uitdeelzakje) Kunnen ze van chocola ook druk worden? Nouja, we gaan in ieder geval hier even opletten waar hij druk van wordt, zodat we in de gaten houden dat hij dat niet krijgt.
Kom zo reageren. Wilde eerst deze even tonen. Sara heeft haar schoen gezet: YouTube - Sara heeft haar schoen gezet
Hallo allemaal, @Ingeltje: kindjes kunnen hyper worden van alles soorten suiker. Dus ook van chocola. Ook een van de redenen dat Sara geen snoep eet. Wat grappig dat je iemand van het forum hebt gezien. En een leuk dag zo te lezen. @Freesia: wat schattig! En wat een lelijke sint! @Kaatje: wat zielig voor Levi, helemaal teleurgesteld. @Pisum: heerlijk dat A thuiskomt. Hoop echt dat de nachten beter worden, want dit is geen doen. @Anno: zo dat is nog eens poepen zeg. Goed voor de wasjes aantallen. @Pupke: hele fijne vakantie! Ik blijf het knap vinden dat je het een week in Disney volhoudt. Na een paar dagen wordt ik helemaal kriebelig van al die vrolijkheid. @Eva: wantjes zijn met dit weer ook wel nodig. Ik ontving vandaag de snowboots voor Sara, want als het gaat sneeuwen zijn ze overal uitverkocht. @Sannemart: hopelijk valt het zien van je zus je niet te zwaar tegen. @Parr: veel plezier vanavond! Vandaag leuke dag gehad. Sara en ik zijn vanmiddag even (nou ja even, 2 uur heen en terug) naar de verjaardag van het zoontje van een vriendin in Amersfoort geweest. Erg gezellig. En mijn vent heeft maar weer eens bewezen dat het echt een topper is. Vanochtend had hij (op eigen initiatief) al grote boodschappen gedaan en toen Sara en ik thuis kwamen had hij gekookt, Isabel was in bad geweest en die had ook al gegeten. Heerlijk!! Morgenochtend gaan Sara en ik met een vriendin en haar zoontje van 2 naar het Sinterklaas theater hier in Weert. Is een show met Sinterklaas, pieten, clown, dansen, etc. Heel leuk. Daarna gaan we naar hun thuis waar S. dan ook is met Isabel. Nog ff bakje koffie drinken. Fijne avond allemaal!
Geweldig filmpje Jannes! Heerlijk al die Sintverhalen hier. Jill heeft net toch ook maar haar schoen gezet, grote wortel erin We hebben alleen niks om erin te doen, behalve wat pepernootjes en een mandarijn Of ik maak nog even een leuke ketting/armbandset voor haar
Ja, wij gaan nu ook opletten met snoep dus. Julian krijgt thuis over het algemeen bijna altijd rozijntjes en soms een spekje. Ander snoep hebben we niet eens in huis. Maar wel grappig dat je het ook gelijk merkt als het dus wat meer in huis komt ivm de feestdagen. Tot nu toe geen reden gehad om op te letten met suikers etc, want we hebben echt nooit een reactie gezien. Nu zó duidelijk wel! Ik heb me nooit verdiept in snoep/suiker/kleurstof en reacties daarop. Is het nou ook zo dat die reactie weer minder wordt, naarmate ze ouder worden, of zal Julian nu altijd gevoelig blijven voor dit soort dingen? Hihihi ik voel me opeens helemaal een leek ik heb er echt nog nooit mee te maken gehad of om me heen gezien