@Ingeltje: broertje van S heeft het nog steeds en die is 15. Die zal je niet snel op snoepen betrappen, want hij is nu op de leeftijd dat hij zelf dan merkt dat hij een beetje hyper wordt en dat niet leuk is voor anderen.
@Freesia: toch ook gezwicht voor het schoentje zetten. Wij ook. Ze had hem vorige week bij opa/oma gezet en was daar zo enthousiast over, dat wij het niet konden laten. Maar wel alleen vanavond. Verder niet. We vieren het volgende week nog en dan krijgt ze weer meer dan genoeg.
@Ingeltje: wat lijken Sven en Julian toch op elkaar. Echt ongelofelijk. Ik vind Isabel en Sara helemaal niet op elkaar lijken.
Inge, ja nog 3 dagen Kan niet wachten ( al vind ik het ook doodeng,maar goed voel me op en top zwanger dus heb er aan de ene kant ook wel weer een goed gevoel bij ) Merk hier idd ook aan Levi dat hij af en toe hyper kan worden van snoep. Denk zeker dat dit ook bij chocolade kan. Heerlijke foto's ! Mutsje past net he bij Sven Jannes, wat is Sara toch een heerlijk meisje Veel plezier morgen SchoenLevi heeft hem vorig weekend gezet en mag hem nu van 4 op 5 dec. weer zetten. Als ik er aan denk ga ik het even filmen ( hij zingt Sinterklaas toe door het kattenluik )
Rayyan is al hyper (en 'gezond') genoeg zonder snoep dus die krijgt niets. Ja laatst bij de kapper mocht hij wel wat pepernoten van mij. Maar verder hebben we ook niets in huis. Ik ben zelf ook helemaal geen snoepkont en A is er niet mee opgegroeid. Lekker makkelijk
*vol verwachting klopt mijn hart* niet voor de Sint maar voor A. hij zit nu in de trein op weg hierheen. poeh wat een beproeving was het zeg. dit gaan we dus niet meer doen (vindt hij ook).
Nou dan kom ik ook schaamteloos spammen In afwachting van de boot met de sint en pieten. Heel warm aangekleed