September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn weekendje weg was een groot succes. Mijn hoofd gonst inderdaad nog zoals verwacht na vier dagen met vier meiden en acht kids (waaronder één baby van negen weken) in één huisje, maar we hebben veel lol gehad. De kids hebben het goed gedaan, er is niet één keer ruzie geweest.

Het weer deed ook zijn best, dus hebben we lekker kunnen wandelen. En natuurlijk stonden ook het zwembad en een binnenspeeltuin op het programma. Daardoor waren de kids 's avonds zó moe, dat ze weinig puf meer hadden om bij het naar bed gaan te protesteren of te keten.

Helaas is Lolaman minder opgeschoten dat hij hoopte. Het leggen van de vloer was veel meer werk dan hij dacht, dus het is nog steeds niet af :(. Bovendien heeft de aannemer zich iets verrekend in de hoogte van de vloer in de keuken, waardoor er helaas hoogteverschil is ontstaan tussen de plankenvloer en de tegelvloer. Er zit nu dus niets anders op dan zo'n lelijke overgangsstrip te plaatsen...

Gisteren in aller ijl winterbanden onder mijn auto laten leggen, nadat ik maandag minstens 10 keer geslipt was en bij het kdv zelfs helemaal niet wegkwam. Mijn wielen bleven slippen op het zeer flauwe hellinkje en ik kwam geen centimeter vooruit, al gaf ik plankgas. Gelukkig kwamen er twee opgeschoten pubers voorbij die aanboden me even eruit te duwen. En dat lukte gelukkig :)! Ik voelde me namelijk knap lullig. Maar nu kan ik dus weer veilig op weg...

2. @Jannes: Stoer vestje! Emma staat de kleertjes van Lief! ook altijd zo leuk en zij heeft er dan ook best veel van. Maar eerlijk gezegd vind ik de collectie deze winter nogal tegenvallen. Ik zal er dus niet zo vaak komen als eerst...

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jannes, zeker stoer!! Lief zeg van je moeder.

Lola, ik vroeg me al af hoe het was gegaan met jullie weekendje weg en met de vloer. Hm, balen zeg van het niveauverschil :(

Ik wilde vandaag mijn talent voor rijden in de sneeuw/gladheid uitproberen, maar zit al vanaf 12 uur te wachten op een pakketje :x
    En straks Jill weer ophalen. Dus ze moeten NU komen, anders kan ik niet meer naar de stad.

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dank jullie wel lieve meiden.
    Het is echt niet te bevatten.
    Mijn schoonmoeder heeft nog geprobeerd om hem te reanimeren, maar dat mocht niet baten. Het was wrs een aneurisma.
    We zijn nu druk met regelen van dingen.
    Isis is op de creche, gaat morgen misschien naar mijn ouders ofzo.
    Maandag is de crematie.
    Isis gaat dan naar de creche.

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Azeb, oef een aneurysma. Dan leef je op een tijdbom, helemaal als je niet weet dat je er één hebt :( Sterkte met alles, de praktische zaken en de emotionele. Denk aan je lieffie.

6. Pfff Azeb, heftig hoor! Misschien maar beter dat je schoonvader niet heeft geweten dat hij met een tijdbom leefde. Ik wil niet weten hoe het moet voelen om te leven met het besef dat het ieder moment in één klap over kan zijn.

Wat me voor jullie allemaal zo erg lijkt, is dat er nu geen tijd is geweest om afscheid te nemen. Zoveel woorden die nu ongezegd blijven...

Dikke knuffel van mij...

7. he bah azeb, krijg er gewoon kippenvel van
    succes met alles regelen en natuurlijk sterkte nogmaals met het verdriet

grrr heb ruzie met de opvang
    we hebben de maandag nog niet voor isa en nu is er een ander kindje geplaatst terwijl ik schijnbaar eerst stond
    morgen even vestigingsmanager bellen

xxxxxxxxxxxxxxxx

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ons Sintkado is op de post gedaan, boodschappen zijn weer binnen maar vraag niet hoe. Aimar vond de kou blijkbaar zou vreselijk, dat hij alleen maar aan het huilen was :( Dus ik dacht lekker in de auto terug naar huis, lekker opwarmen. Maar nee, meneer ging over tot krijsen. Dat ken ik écht niet van hem. Kreeg hem niet stil dus heb hem maar even laten krijsen. Toen moest ik dus nog met zware boodschappentas en krijsende Aimar de trap op (wonen boven...)...Pfff wat een uitdaging...Ik wist trouwens wel meteen weer waarom wij nog even wachten met een 2e....:D ;)
    Eenmaal binnen even lekker geknuffeld op de bank en het was weer over!

@ Anno: lekker vaag van die opvang? Maar hoe weet je nou of dat andere kindje onterecht voor jou is geplaatst? Die wachtlijst is toch niet openbaar???
    En ik zag dat ze bij de H&M en Zara ook schoenen verkopen! Hele leuke (voor jongens dan....meiden zou je even moeten kijken :))

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Iemand enig idee of je Elstar appels ook voor appeltaart kan gebruiken??? Ik kreeg namelijk 2 zakken voor de prijs van 1, maar die 2 zakken gaan nooit op tijd op hier...dus wilde zaterdag er appeltaart van maken maar weet niet of dat met die appels kan???

@ Ingeltje: kinderopvangtoeslagvraagje....wij laten de toeslag altijd direct storten op de rekening van het KDV. Nu krijgen we als het goed is nog wat toeslag terug omdat we te weinig hebben gekregen, Wordt dat dan ook op hun rekening gestort?

10. @eva omdat mijn vestigingsmanager dat laatst zei
    ze heeft al verschillende keren overlegd met die persoon van de plaatsing en gezegd dat ik eerst moest enz
    lang verhaal maar zal vast goed komen

xxxxxxxxxxxxxxx

11. @eva geen idee of het kan
    zoete appels kan het volgens mij altijd mee

trouwens over die kinderopvangtoeslag
    wij willen het nu op de rekening van de opvang laten storten
    moet je dan gewoon het rekeningnummer wijzigen bij de belasting?

xxxxxxxxxxxxxxx

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja volgens mij wel Anno. Op de sit evan onze organisatie stond precies hoe en wat...Ik vind het wel handig hoor!

13. doe ik dat morgen even
    pfff hele middag bezig geweest met foto's uitzoeken en uploaden maar ze zijn besteld
    wel 244
    haha volgende week een hele dag inplakken

xxxxxxxxxxx

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Zal ik vanavond doen! Lief dat je er naar vraagt!

15. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jeetje lieve Azeb en familie! Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte in deze tijd!
    dikke kus!

16. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Fijn dat het beter lijkt te gaan!

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Leuk Wupje! Om het de familie te vertellen en jullie vrienden! Geniet er van!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Wat leuk zo'n weekendje!
    Jammer dat hubbie niet zo opgeschoten is....

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Azeb, wat afschuwelijk zeg! knuff!

Freesia, ik ken het niet zo'n vragenlijst, doen ze bij ons gelukkig niet aan!

Jannes, oh leuk! Weer goed verwend dus!

Femke is afgelopen nacht flink verkouden geworden. Dus die heeft lekker liggen spoken, gelukkig is W. er uit geweest, omdat ik vroege dienst had...

Femke moest vandaag naar de oppas, omdat w. late dienst had, dat was een drama...heel zielig. Gelukkig kon ik vanmiddag wat overuren opnemen. Nu gaat het eigenlijk best aardig (zul je altijd zien he...) Ze is lekker met de klei aan het spelen.

Fijne avond, tot straks!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ik ga afsluiten en naar smoeder met hubbie :)

Jannes mooi vest!!

Hummelke jammer van de korte nacht.

Lola oef balen van de vloer en wat een gedoe met je auto.
    Gelukkig wel een geslaagd weekend!

Eva oei gelukkig was Aimar eenmaal thuis weer lekker tevreden.

Lieve Azeb nogmaals ontzettend veel sterkte. Wat een schok moet dit zijn voor jullie allemaal :(

Deel Deze Pagina