September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Jeetje Azeb wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte komende periode en gecondoleerd.

2. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Azeb, ik ken je niet maar wil jou en je man heel veel sterkte, kracht en wijsheid wensen voor de aankomde periode!

3. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Meiden, wat een hartelijk welkom, bedankt daarvoor!

Voelde me toch een beetje een indringer maar dat is gelukkig helemaal weg!! :)

@ ikweetnietmeerwiehetvroeg: Zal me even wat beter voorstellen:

Wij zijn 5 jaar bezig geweest voor onze zoon Milan, na 1 mk en 1bbz en 6 iui behandelingen werden wij eindelijk trotse ouders van een superlief mooi jongetje! En als klap op de vuurpijl bleek ik 4 maanden later weer zwanger, dit keer spontaan!! Op de uitgerekende datum werd ons mooie, lieve meisje Larissa geboren!!

Milan is op 16-09-2008 geboren en zit nu zwaar in de MIJN fase, erg gezellig.... daarbij vindt hij het ook erg leuk om op zijn zusje te gaan liggen....

Ik werk 32 uur op kantoor en zorg dat alle klanten netjes op tijd betalen!! Op vrijdag ben ik bij mijn kindjes en op woensdag zijn ze gezellig met papa thuis... oja ben woonachtig in Z wolle en ben 28... mocht ik iets vergeten zijn, vraag maar raak!

Groetjes Wapa

ps, volgens mij zijn jullie wel een hecht stel meiden, maar pak toch de uitnodiging aan en zal proberen wat meer met jullie te beppen!

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Azeb: jeetje wat een verhaal zeg! Wat een shock voor de familie. Mijn opa is er ook aan gestorven, maar die had een heel wat acceptabelere leeftijd dan jouw schoonvader. Veel succes de aankomende dagen!

@Lola: fijn dat je zo'n succesvol weekend hebt gehad. Jammer van de vloer, maar de eerste tijd vind je dat lelijk. Later gaat het je niet eens meer opvallen.

@Wupje: had je het vandaag nou aan je familie verteld?

@Wapa: wat een mooi verhaal. Zelf is Sara ook geboren na een IUI behandeling (de 2e) en bij Isabel was het ook spontaan.

O ik moet gaan zie ik. Ga met mijn szusje naar de film "de eetclub". Hele slechte recensies, maar er draaide niets anders dat ons leuk leek en we wilden weer eens gaan.

Fijne avond allemaal!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo.
    Vandaag de hele dag door wel even aan Azeb gedacht. Iemand verliezen is nooit leuk maar als het dan opeens zo onverwachts is.....

Vraag me af wat er met Ferry is. Hij heeft het zijn broer nog steeds niet verteld ( dat ik zwanger ben ) terwijl iedereen het dus al weet :(
    Vraag er wel naar maar krijg er niet echt een antwoord op.

Cossy, helemaal in de wintersfeer. Leuke banner

Eva, volgens mij kunnen elstars prima voor appeltaart

Wapa. ow heel herkenbaar. Levi rent de hele dag achter Taco ( onze hond ) aan om hem weg te sturen want het is MIJN keuken en MIJN bank en MIJN huis etc. Heel vermoeiend.
    We zijn idd een hele hechte groep,maar daar maak je heel snel deel van uit hoor :)

Jannes, veel plezier

Mijn vader kan geloof ik ook weer een beetje helder denken. Had hem vanmiddag een kort smsje gestuurd. "hoi, ik wilde alleen even laten weten dat je weer opa wordt" . Kreeg ik binnen een kwartier terug. "hoi kaatje. gefeliciteerd met je zwangerschap. Erg leuk voor jullie. papa".
    Heb terug gestuurd "hoi pap. Dank je wel. wij zijn er ook erg blij mee. gr. kaatje" .... wie weet wat er nog van gaat komen

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: jeetje ik lees het nu pas. Wat een enorme schok en inderdaad veel te jong. Vreselijk dat je schoonmoeder het allemaal heeft gezien en nog reanimatie heeft geprobeerd en dat het niet gelukt is.
    Heel veel sterkte de komende tijd. Knufs.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Verder wil ik nog even jannes bedanken dat ze voor mij relativerende info heeft gevonden waar ik WEL wat aan heb. Thx. Dat stelt me wel gerust.

En voor de rest niks te melden/vragen/reageren wat ook maar een tikje van belang is na het tragische nieuws van Azeb.

8. Meid, wat fijn! Je brengt het erg nuchter (zo lekker op z'n 'Kaatjes' ;), maar ik denk dat je er erg blij mee was, niet?

9. @Wapa: Ook van mij nog een hartelijk welkom hier! Ik las dat je ook al zo'n lange voorgeschiedenis hebt. Het lijkt ook wel een beetje op mijn verhaal:

Na ruim 4 jaar klussen, medische molen en een aantal IUI's werd ik in 2005 zwanger, maar helaas eindigde deze zwangerschap in een miskraam. Daarna de IUI's weer opgepakt en de laatste IUI een maand verschoven, omdat ik mijn ogen wilde laten laseren. Nou, ik draag nog steeds een bril en lenzen, want uitgerekend deze maand werd ik zwanger van Jasmijn, die in december 2006 is geboren :)!

Emma deed niet 'zo moeilijk', toen was het in de 4e ronde raak (zonder medisch circus) :$! We wisten niet wat ons overkwam! Zij is dus ons september-2008-kindje...

@Yule: Hoe gaat het met je misselijkheid? Is het helemaal weg inmiddels...?

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow wat ken je me goed ;)
    maar idd hoopte op zoiets positiefs terug dus was erg blij dat hij zo reageerde. Laat het nu weer even op zijn beloop en dan zie ik wel weer verder

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Wapa, welkom hier! En kom gezellig meeschrijven!

@Kaatje, wat fijn dat je een sms van je vader gehad hebt!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kwam Azeb nog een dikke knuffel brengen en dat ik aan haar + familie denk de komende tijd!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen meiden

14. nikky

nikky Niet meer actief

Azeb woorden schieten tekort, zo onverwachts, gecondoleerd met dit enorme grote verlies

heel veel sterkte ik denk aan jullie

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Azeb, gecondoleerd en enorm veel sterkte!!

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, HELPPP heb je nodig!
    Ik wil toetsingsinkomen 2011 wijzigen, maar omdat ikzelf overal de aanvrager voor ben kan ik in dat programma nergens A zijn inkomen wijzigen als toeslagpartner want die optie bestaat niet.
    Dus betekent dit dan dat ik toch voor alle 3 de toeslagen het apart moet doorgeven?

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Toetsingsinkomen formulier moet je individueel invullen, dus A. moet ook voor zichzelf 1 invullen

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Pokkeweer. Alles wit en wordt hier heel slecht gestrooid. Wordt weer een fijne rit naar het werk.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    goedemorgen! gaan zo richting psz voor de Sint!

20. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Azeb, jee wat heftig allemaal, veel sterkte en een dikke knuffel!

Lola, een geslaagd weekend dus. Jammer van de vloer, maar het einde is in zicht!

Wapa, welkom!

Kaatje, fijn dat je vader zo snel reageerde!

Hier verder niks bijzonders.

Deel Deze Pagina