September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Anno, ik ben er zelfs voor de eerste enting pas op 6 maanden leeftijd te laten geven. Zeker bij borstvoeding. Maar goed, ik ben een geval apart ;)

2. ik hou wel van aparte gevallen ;)
    ik vind isa gewoon nog te klein
    ze heeft nu nog moeite met zich warm houden en dan zou ze tegen die ineneting moeten vechten, kost toch allemaal te veel energie

xxxxxxxxxxxxxxx

3. nou mijn vestigingsmanager gaat met plaatsing praten, hopelijk helpt het

xxxxxxxxxxxx

4. Net als Parr heb ik vanmorgen ook twee keer een ritje vanwege het bezoek van Sint en Piet mogen maken, in mijn geval naar het kdv. Knap toch hoe die man het klaarspeelt om rond 9.15 uur uit Holten weg te rijden en met dit weer een uur later in Roermond kan zijn ;).

Weten jullie nog dat ik precies een jaar geleden een aanrijding heb gehad doordat een onverlaat zijn portier opengooide nét toen ik aan kwam rijden...?

Nou, afgelopen weekend heb ik voor het eerst het raam van dat portier weer eens geopend en het ging dus niet meer goed dicht. De garage waar ik dinsdag voor winterbanden was, zei dat dit nog te maken had met de reparatie toen. Dus ik vanmorgen - onder Sinttijd - even naar het schadeherstelbedrijf. Gelukkig deden ze niet moeilijk en zeiden ze het op te lossen zonder kosten voor mij. Nu staat mijn auto dus weer daar en heb ik een leenauto. Zónder winterbanden... ;)

@Pisum: Voor jullie zou ik willen dat het morgen 1 februari 2011 was. Dit is toch geen doen zo? En die huurbaas vind ik eerlijk gezegd een eikel, je laat mensen - en zeker geen gezin met kleine kinderen - in zo'n slecht geisoleerd huis wonen. Ik kan daar met mijn pet echt niet bij... :(

5. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Pisum, dikke knuffel, dat het maar snel 1 feb is, zonder al te veel koude dagen.

Lola, wel service hoor van het herstelbedrijf. Wel jammer dat je nu weer geen winterbanden hebt.

6. Het is niet alleen service hoor. Ik heb ook garantie op de reparatie van een jaar geleden. Ik kwam er alleen nu pas achter dat er met het raam iets niet goed zat...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik ben weer veilig thuis gekomen. Man wat een glijbende op de weg. Hoop dat het morgen beter te doen is en daarna gelukkig alweer weekend.
    Levi gaat zondag mega verwend worden. Hebben zelf maar 2 of 3 cadeautjes voor hem. Maar mijn zusje dus een tas vol, en nu heeft smoeder snowboots, een muts, een spel en nog wat kleding etc gekocht

Parr, jammer zeg !
    Helaas was ik vandaag werken, anders had Pisum hier de hele dag mogen vertoeven.

Pisum. Kan me helemaal voorstellen dat je vandaag hebt zitten janken. zou zo met je mee janken, met het idee dat je niet eens water kan pakken om een flesje voor Isra te maken.

cb lijsten hebben bij de geboorte idd een lijst moeten invullen. als je dan een "probleem gezin" bent kun je extra begeleiding krijgen. Verder rond 2 jaar een lijst met hoeveel/welke woordjes hij kan zeggen

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Heb t even gemist denk ik, maar gaf je Isa geen BV meer?

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai meiden!

Ten eerste, dikke knuf voor Pisum, sjee wat een gedoe! Wij hebben hier ook een slecht geisoleerde serre waar ook de wasmachine en vaatwasser staan. Wij hebben daar de verwarming aan staan, en nog is het steenkoud. Maar tot nu toe is het genoeg om daar de leidingen niet te laten bevriezen. Ik zou morgen nogmaals proberen de verhuurder te bellen, wie weet heeft hij een oplossing w.b. nog een electrische kachel. Ik heb er trouwens nog 1 staan die we niet gebruiken....

@ Lola: netjes van de garage dat ze ondanks dat het een jaar geleden is, toch kostenloos de reparatie doen. Beetje jammer dat de leenauto geen winterbanden heeft ;)

@ Parr: sjeetje, 45 minuten is idd de moeite om helemaal heen en weer naar huis te gaan. Hoe vond Kate het sinterklaasfeest?

@ Anno: ik zou de entingen ook een paar weken uitstellen. Ik heb je trouwens gemaild!

@ Kaatje: sjeetje, ik denk dat je maandag naar de IKEA moet voor nog een speelgoedkast voor Levi :D

Hier hard gewerkt. Pfff Aimar heeft afgelopen nacht flink liggen spoken. Werd er op een gegeven moment zo moedeloos van, dat ik merkte dat ik boos werd. Dus heb ik E. wakker geschud en gezegd dat hij maar moest kijken hoe hem stil en en weer in slaap te krijgen. Hij is toen naast Aimar gaan liggen (op de grond in een dekbed gerold) en is daar samen met hem in slaap gevallen. Moest hem vanmorgen daar wakker maken ;) Nu hard duimen dat hij vanavond beter slaapt.

Mijn PC heeft rare kuren. Krijg telkens een melding dat Windows verkenner niet werkt :( Het balkje waar de tijd enzo altijd instaat, is foetsie :( PC 2 keer moeten opstarten voordat 'ie het deed :$ Even een moment van stress, dacht ale mijn foto's en docu's kwijt te zijn...morgen maar snel op de externe harde schijf van E. zetten...

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    je bedoelt vast Isra ;)

nee ik ben sinds 2 weken gestopt. ik wilde namelijk heeeel langzaam afbouwen voor ik weer aan het werk ga. bij Rayyan deed het echt veel pijn, die stuwing, dus heb ik 1 voeding per week vervangen.nu krijgt Isra dus volledig fv, met die voeding voor baby's met krampjes gaat het echt beter.

ik moet zeggen dat ik me nu veel prettiger voel. ik weet dat bv beter is, maar ik ben er ook gewoon geen type voor. het gaf me heel erg veel onrust. het gaat nu veel beter. maar dit is dus persoonlijk he, ik heb absoluut niets tegen bv als keuze bij anderen *wil geen discussie opwekken* ;)

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    we hebben van de buren nog een elektrische kachel gekregen, en op aanraden van mijn vader heb ik om een fohn gevraagd. die op de douche gericht en die doet het nu weer. dus nu moeten we maar de verwarming de hele nacht aan laten zodat de boel niet weer bevriest.

de keukenkraan doet het helaas nog steeds niet, die leidingen zitten helemaal in de muur dus ik weet niet hoe we die moeten bereiken. A probeert het nu ook met de fohn.

de verhuurder had verder ook niets te zeggen behalve dat we aan de slag moesten met kacheltjes, en dat we "het niet meer zo koud moesten laten worden" *grmbl* *scheldwoord*

de watermeter is gelukkig niet kapot en ik heb net ontdekt dat de wasmachine nog wel water krijgt. dus het zijn niet ALLE leidingen, gelukkig. ik heb de leidingen ingepakt met een soort isolatie foam. en we zetten overal kachels bij. zucht. wat een gedoe. laat het pleeease snel gaan dooien :(

12. jawel waarom denk je van niet?

edit zie dat je waarschijnlijk idd pisum bedoeld

@eva heb je mail gelezen, ga morgen even googlen en op het CB zeggen wat ik denk :D

truste ladies

xxxxxxxxxxxxxxxx

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, gelukkig is het zo goed als geen speelgoed ( wel spelletjes,maar had ik gevraagd ). mijn zusje had een sinterklaas setje duplo gekocht en de buurman een auto. Van ons nieuwe klei. Verder is het vooral kleding.
    haha echt een mannen manier om je kind stil te krijgen. Hij had dus ook geen zin om tig keer te gaan kijken.

Pisum, laat het vooral heel snel 28 januari worden. Waarom duurt het zo lang ? Zij zijn al uit dat huis toch ?

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    nee ze wonen er nog, en moesten ook nog regelen wanneer zij in hun nieuwe huis gaan, etc. gedoe. vandaar eind januari.

(daarbij duurt het regelen van de financiering ook wel minstens een maand, vandaar. je moet allerlei goedkeuringen hebben van de bank waar je de hypotheek aanvraagt.)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen. 4 uurtjes werken en dan lekker weekend

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow oke, dacht dat hun al in hun nieuwe huis zaten.

*bereid zich voor op de kou..waarom wilden we ook alweer een hond ?*

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: nou ik was blij dat hij bereid was om naast zijn bed te gaan liggen, ik was kapot en wilde zo graag slapen. Aimar had ook al in ons bed gelegen maar hij bleef maar woelen en draaien.

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Trusten allemaal!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    welterusten lieverds!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.

Even een dikke knuffel voor Parr.

Azeb, hoe gaat het met je ? Trek je het allemaal een beetje ?

Deel Deze Pagina