haha. Meneertje een middaghumeurtje. Hier is Levi denk niet helemaal fit. Of het is griep, of het komt door gister. Hij krijgt bij ons eigenlijk nooit chips ( en anders 1 of 2 chipjes ) gister op verjaardag kreeg hij een zakje nibbits ( hij kreeg hem al dus kon het ook niet meer afpakken ). Gisteravond wilde hij niets eten, vanochtend maar 1 boterham. tussen de middag weer niets en voor hij naar bed ging een mega diaree luier. Ga hem over 20 min. wakker maken. Is hij een beetje wakker als sfamilie komen ( die vast te laat komen ) en dan om 15.30 zet de buurman de cadeautjes voor de deur.
Azeb, dikke knuffel voor jou, veel sterkte morgen! Foover, oef das schrikken. Parr, wow wat een leuke verrassing, heerlijk zo'n man! Proficiate met D ave! Pupke, klinkt als een heerlijke vakantie, alleen jammer van het einde, beterschap! Wapa, leuke verrassing. Hier weer terug thuis. Gisteren konden we heerlijk uitslapen. Sara meldde zich pas om 8 uur en Ilse om 9.30uur! Daarna ochtend gehad met sinterklaaskadootjes. Ilse vond het prachtig. Daarna naar mijn ouders. Was erg gezellig en ook vanacht hebben de dames het weer prima gedaan. Nu slapen ze allebei. Morgen Sara voor het eerst naar kdv, hoop dat alles goed gaat!
Hummelke, morgen eerste x kdv voor je kleine meisje. Weer een stapje groter Wapa, oh ik zou daar niet tegen kunnen, niet weten van wie die doos is! Hihi, laat je het wel meteen weten? Anno, Jill had een mutsje met "bad hairday" erop, ook zo grappig vond ik. Mutsjes zijn cute! Kaatje, veel plezier zo!! Eva, hier ruikt het naar pepernoten Net met Jill gebakken. Ze zijn enorm kruidig maar ze kan er niet vanaf blijven. Gisteren op pakjesavond ook megaveel kruidnootjes op, dus die poept vandaag speculaas Het was erg leuk gisteravond. Jill is verwend met een Hello Kitty lampje, een enorme roze doos bouwstenen, Hello Kitty Duplo tractor en een Hello Kitty adventkalender (met chocolade ). Zwarte Piet had alleen minder succes bij haar In het begin ging het nog wel, maar toen hij dichterbij kwam, was het brullen Oh en al mijn foto's zijn mislukt :x Daar baal ik echt van. Hopelijk zijn die van szus van szus (zij is ook juffie van Jill btw) wel gelukt. Dan kom ik spammen. Fijne zondag verder!
Hey meiden! Hier ook druk met alle Sinterklaasvisites. Wel erg gezellig allemaal. En Femke wordt goed verwend! Gisteren zijn mijn schoonouders geweest en vandaag komen mijn ouders. Gezellig! @Azeb, dikke knuffel meid. Er is nooit iets goed of fout, volg je gevoel! @Parr, wauw wat mooi, dikke knuff! @Pupke, welkom terug, klinkt goed! Verder allemaal een hele fijne sinterklaas gewenst! xxx
ooo het ruikt overal naar lekkere dingen wij hebben vanmiddag sinterklaas lief aangekeken en een spiegelreflexcamera gekocht voor papa een nieuwe tv dus allebei weer gelukkig xxxxxxxxxxxxxxxxxx
freesia, ow balen van de foto's. Lekker handig zo'n calender met chocolade. smoeder wilde hem ook kopen maar heb nee gezegt Ze is wel heerlijk verwend Ik kom zo ook nog even spammen wat Levi allemaal gehad heeft. Hem eerst maar eens op bed knikkeren. Is echt niet lekker. Heeft vandaag 1 boterham en 1 bisquitje op. Wil niets eten verder en zegt pijn in zijn buikje te hebben
Levi is echt mega verwend met Elefun Visspel Snowboots Sokken Muts Nikes Broek Shirt+gilet Pilotenjas Klei Vliegtuigje Auto Lego sint+piet De baby heeft sokjes en een slabbertje gehad. Ik zelf een boek van Ferry, heeft heel erg zijn best gedaan,maar helaas heb ik hem al gelezen.
Zo hier is de hele Sinterklaas-heisa ook weer achter de rug. Mijn ouders zijn gekomen, plus mijn smama met haar vriend. Ze waren om 16.00 uur hier, dus na een bakje koffie hebben we de zak met cadeautjes voor de deur gezet. Het was zoveel dat het er niet eens inpaste. Sara wist niet wat ze zag.... Sara heeft onder andere nieuwe play-doh set, treinbaan (incl huisjes, beesten, bomen etc), Knofje DVD, kleren, stickervellen, Duplo en pyjama en pantoffels gekregen. Ze vond het allemaal even prachtig en liet anderen heel lief meehelpen met uitpakken en bracht cadeautjes voor anderen ook attent naar de betreffende persoon. En dan ook zeggen "is niet voor mij he... is voor jouwwwww" Zo schattig. Tussendoor had ik even een pauze ingelast voor een wijntje en een hapje *het wordt anders zo'n heb-feest* en ook dat vond ze allemaal prima. Na afloop heeft ze meteen de hele treinbaan opgebouwd. Ik had vanmiddag al staan koken, dus hoefde het enkel nog maar af te maken. Na het eten nog een kopje koffie, K3 optreden en om half 8 lagen de dames in bed. Leuke dag al met al!!
Klinkt bij iedereen heel gezellig 't weekend! En wat zijn de kids toch verwend.. Hier hadden wij t gisteren bij zwager en schoonzus gevierd, die hebben een zoontje van 3,5 jaar en schoonouders er ook bij en schoonzus haar zus + dochter van 10 jaar. En vanmiddag hier thuis met mijn ouders, zusje + zwager en de buren. Mijn zusje was verkleed als zwarte piet, maar dat vond hij niet leuk haha! Hij herkende haar niet, maar wilde absoluut niet bij der op schoot of iets. Dit heeft hij gekregen: - duplo trein van Toy Story - Toy Story duplo meisje + paard - afdruiprek + servies - houten keukentje' - afstandsbestuurbare auto - kassa - lade met nepgeld - zaklamp van Cars - zaklamp van Buzz Lightyear - pizza kookset - dokterssetje - vrachtwagen met 4 auto's erop - boodschappenmandje - tekenblok - dvd van Tita Tovenaar - Electro spel - Dobbel/bordspel - Magnetisch tekenbord - 5 magneten van Cars voor op de koelkast En verder weet ik 't even niet meer.. Dat word een groter huis zoeken tegen de kerst hihihi!
Wauw wat hebben jullie kids veel gekregen Jill maar 3 kadootjes, waarvan 1 wat groter/duurder. En niet eens iets van onszelf Daarom heb ik vanmiddag voor 6 euro bij het Kruidvat een poppenbuggy meegenomen Ze heeft er een uur bloedserieus mee rondgereden, pop Mikie erin Mooiste kado ever
oooh en ik maar denken dat Kate veel had gekregen Maar goed ik heb me ook ingehouden omdat wij alleen als gezin deden en met Kerst krijgt zij van ons maar ook van de opa's en oma's kadootjes
Wij vieren met mijn ouders ook Kerst, dus had gezegd dat ze niets meer mogen kopen. Ze hadden ook al cadeautjes bij hun in de schoen. Dus Sara en Isabel hebben alleen allebei een Lief! jurkje gekregen. Voor mijn moeder is dat heel goed ingehouden
Idd Kate had ook 2 dingen in haar schoen gekregen Heel slim gedaan met de hapje pauze! Willen wij straks ook doen, s.moeders deed dat ook
Jannes, klinkt idd erg gezellig ! Hier was zwager na een uur weg ( laatste cadeau was net uitgepakt ) en svader ging een half uur later. Met smoeder en mijn zusje nog wat spelletjes gedaan en mini pizza's gegeten Missy, Mike ook al zo verwend. Hoe gaat het nu met A? Werkt hij alweer meer uren? Freesia, Levi had van ons ook alleen maar nieuwe klei en dat visspel. Rest is allemaal van smoeder en mijn zusje Tot morgen.
oh my.. dames ik kom hier niet meer bij! Damn You Auto Correct! - Funny iPhone Fails and Autocorrect Horror Stories
Hoi dames Hier ook lekker Sinterklaas gevierd, maar met veel minder kado's dan jullie hoor! Aimar heeft 2 kado's gekregen: een Abrick Rescue boot + helicopter (lag nog op zolder van zijn verjaardag ) en van ons allemaal samen een Fisher Price racebaan die heel makkelijk op te vouwen is en dan kan je 'm makkelijk meenemen. Vooral die racebaan vindt hij helemaal te gek. Ikzelf heb een theedoos en senseo-mokken gekregen! Ik ben wat foto's op facebook aan het zetten, rest doe ik van de week wel... Trusten meiden!
Parr, whahaha, pies in mijn broek (veel thee gedronken ) Net Inception gekeken (via de laptop op de tv in HD), wauw gave film zeg!
De kids zijn allemaal goed verwend dus! Femke ook: * Een houten poppenkinderstoel * Play doh klei ontbijtset * Houten puzzel van handjes met cijfers * Houten poppenbedje * twee boekjes * stempelsetje * stickers * de duplo treinbaan deluxe van ons en mijn ouders samen Dus ook heel goed verwend! Ze lag om kwart voor negen in bed en lag tot half tien nog "dank je wel sinterklaasje" te zingen. Ze is ook heel lief geweest, ze kon heel goed wachten en ging lief tussendoor met haar gekregen speelgoed spelen. Ik heb vier mokken en een theepot van Blond Amsterdam gekregen, dus ook goed verwend! Fijne avond nog allemaal!
Goedemorgen Levi begint nu net wakker te worden. helemaal uitgeteld van gister zie allemaal leuke cadeaus voorbij komen Filmpjes kijk ik vanavond even