September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, A is weer fulltime aan het werk sinds 3 weken. En moet zeggen dat het erg goed gaat, hij is nog wel wat chago aan het einde vd week maargoed alles beter dan op elkaars lip zitten.
    Heb nu lekker me ritme weer terug samen met Mike en de avonden zijn weer gezellig met hubbie samen.

Hier een dagje werken, zit alleen want collega is ziek.
    Gaat niet zo geweldig met ons team, de ene collega is een tiran! En de andere is mede daardoor overspannen aan het raken..

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    #3622 pisum, 6 dec 2010
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
    Ingeltje, kan jij me helpen met iets? Ik weet dat jij het druk hebt, en niet over de kinderopvangtoeslag gaat, maar ik heb nu al een paar keer aan de lijn gehangen met hen en ben niets opgeschoten. Ik krijg telkens het antwoord dat ik gewoon af moet wachten, maar er gebeurt niets en daardoor schiet ik nogal in de stress :$

Ik heb 23 sep doorgegeven dat Isra per 16 dec naar kdv gaat.
    Die wijziging is wel doorgekomen (zoveel weet ik dan wel) maar ik heb er nooit een beschikking van ontvangen.

Antwoord: afwachten, die brief komt binnen 10 werkdagen. Alleen zeiden ze dat 2 weken geleden ook al :(

Waar ik meer mee zit is het geld: we hebben op 20 nov alleen het geld voor Rayyan gekregen voor dec, en niet de halve maand dec voor Isra. Die mevrouw zei dat we dan in dec dat geld er nog bij gaan krijgen. Ik heb nu dus een halve maand voor moeten schieten aan kdv.

Maar ik krijg 20 dec dan toch hopelijk wel nog het geld voor half dec voor Isra, plus januari voor Rayyan en Isra? Anders heb ik een serieus probleem. Als antwoord hierop krijg ik ook alleen maar te horen dat ik af moet wachten :(

De reden dat ik daar ook aan twijfel is omdat ik WEL een beschikking kot voor 2011 heb ontvangen voor Rayyan, maar Isra wordt nergens vermeld :( en het geld wat ik krijg is dus veeeels te weinig en ik kan dat echt niet voorschieten aan kdv..

(Ik had voor 2011 trouwens ook een wijziging doorgegeven in het uurtarief van het kdv, maar die zie ik ook nergens terug op die beschikking?)

Help! (sorry ik ben erg gestrest :))

3. wat zijn alle kids toch heerlijk verwend en wat een gezellige sintfeestjes overal, leuk om te lezen

hier alles prima, even de administratie op orde gewerkt en al lekker de woonkamer aan kant.
    rik is thuis dus die heeft julia weggebracht, kon ik isa voeden en lekker aan de gang
    zometeen komt een vriend op de koffie en vanmiddag gaan we lekker wandelen

xxxxxxxxxxxx

4. heeft er trouwens iemand een kortingscode voor simply colours?

xxxxxxxxxxx

5. julia heeft van mijn tante een poppenbedje gekregen, nog gemaakt door mijn opa
    leuk dacht ik voor op haar kamertje
    nou zetten we het gisteren daar neer maar dat wilde ze niet
    nu moet ie dus weer naar beneden
    het eerste wat ze vanmorgen zei was, moet niet op mijn kamer, papa beneden brengen
    nog meer zooi beneden en daar moet dan nog een kerstboom bij :S

xxxxxxxxxxxxxx

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zo. Hier net mijn WW aangevraagd. Sjeesus heb er ruim 2 uur over gedaan, terwijl er een half uurtje voor staat ;) Die site was zo traag als dikke str*nt :x
    En dat voor 9 dagen werkloosheid ;)

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi meiden,

Wij hebben ook een leuke Sinterklaas gehad (zaterdag). Raven heeft van ons en schoonfam wat kleine cadeautjes gekregen.
    -bumba puzzels
    -vloerpuzzel van Djeco (erg leuk)
    -duplo kleine dierentuin doos
    -onderbroekjes
    -rokje+shirtje
    -warme sokken
    -memory spel
    -plastic diertjes
    -sloffen
    -voorleesboek
    -vingerpoppetjes
    -serviesje in een koffertje

Ik had alles al gescoord in de afgelopen maanden voor heel weinig als ik het tegenkwam ergens. Dus was heerlijk goedkope Sinterklaas voor ons (en stressloos).

's Middags heeft Raven nog een mega sneeuwpop gemaakt met papa, en haar tante en oom. Heel handig zo'n skipak moet ik zeggen! Geen spijt van! Alleen is ie nog zeker 2 maten te groot maar dat geeft niet, kan ze hem nog heel vaak aan.

Verder hebben we gegourmet en daarna dobbelspel gedaan waar ik wel wat leuke/grappige dingen aan over gehouden heb.
    Ik lag er zowaar om 23 uur pas in en hield dat goed vol. Misselijkheid lijkt nu toch echt wel te verdwijnen (behalve 's ochtends door de weeks als ik om 6.30 eruit moet en 's avonds als ik heel moe ben).

Gisteren nog naar het tuincentrum geweest voor de Kerstshow, Raven vond het prachtig al die lichtjes. Wat spulletjes voor een kerststukje gekocht en dat gisteravond gemaakt.
    Verder zetten we de kunstboom neer en zo wordt het huis langzaam gezellig.

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo :)!

Eindelijk weer even lekker de tijd om jullie belevenissen terug te lezen :) Zaterdag en gisteren waren echt drukke dagen maar wel heel leuk. Zaterdagmiddag bij mijn ouders sinterklaas gevierd. Kyano vond het geweldig, alle cadeaus op tafel en riep maar ohh en ahh :D Ging alle cadeautje halen en samen mee uitpakken. Gisteren dan nog bij ons thuis met sfamilie. Ook erg gezellig. Tussen de middag eten voorbereid en tegen 20 uur was het weer rustig in huis.
    Kyano heeft een mooie brandweerwagen gekregen, een Nijntje magneetbord met circus en zeethema, pyama, truien, die grote foampuzzels voor op de vloer, en een vormenhuis. Het vormenhuis is hij eigenlijk al wat te oud voor maar dan hebben we dat alvast voor spruitje 2 :D
    Vanochtend weer heerlijk gegymd en na een protest van een half uur ligt hij nu toch te slapen :D

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pisum oh wat fijn alles doet het weer!!

Azeb heel veel sterkte op deze ontzettend moeilijke dag :(!
    Wij denken aan jou, hubbie en de familie!
    En wat mooi dat Isis een lichtpuntje voor iedereen is.

Foover oef wat een bericht zeg van je zus, dat is wel even schrikken!

Anno wat een mooie foto van Isa!
    Lekker haar mutsje op laten toch? Het is ook hartje winter nu, dat heeft er misschien ook mee te maken?

Pupke welkom terug! Super dat het zo gezellig was!
    Wel heel erg balen dat je ziek werd

Jannes leuk filmpje van Sara!
    (en Isabel op de achtergrond ;))

Wapa zijn jullie er nu achter wie de gulle gever is van de doos met cadeaus?

Allemaal leuke sinterklaasverhaaltjes gelezen!

Missy oei balen die slechte sfeer op jullie werk, sterkte!

Yule het gaat redelijk met de misselijkheid, ’s ochtends wel nog altijd heel erg en tegen de avond dan weer. Overdag gaat het best goed gelukkig.

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Aaah.. wie is er beheerder op ons andere forum?
    Wilde mijn emailadres wijzigen, maar heb perongeluk de verkeerde ingevoerd.
    En nu kan ik dus niet meer inloggen, maar kan er ook geen bevestiging worden gestuurd met de goedkeuring want het emailadres wat ik heb opgegeven klopt niet! HELP!

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    moet je bij kaatje of ingeltje zijn ;)

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh jee inlogtroubles :(
    Ik kan je idd ook niet helpen.

Zo de woonkamer lekker schoon na alle visite van gisteren en nu ga ik mijn ventje maar eens wakker maken zodat we nog naar de winkel kunnen.

Hopelijk ben ik vanavond fit genoeg om weer even lekker mee te beppen!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja.. nu kan ik daar niet meer meekletsen.. :(

14. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Pisum, ben wel niet ingeltje maar toch. Vindt het vreemd dat je nog niks heb gehoord. Wij hebben in oktober de wijziging van Sara ingediend en ik heb de beschikking al ontvangen. Ook is er al een bedrag voor haar overgemaakt voor december.

Ik denk dat ze het misschien niet hebben ontvangen? Ik kreeg vorige week trouwens ook een voorschotbeschikking, waar ook de uurprijs niet is gewijzigd, terwijl ik dat wel al heb doorgegeven. Heeft elkaar denk ik gekruisd, dus zal bij jou ook zo zijn.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Levi heeft toch echt wel iets onder de leden. zaterdagavond niets gegeten, zondag over de hele dag 1 boterham.
    Vanochtend werd hij wakker ( half 8 pas ) en had dorst. dus lekker in zijn pyjamatje mee naar beneden. Gooit een beker melk achterover en propt er een halve boterham smeerkaas achteraan.
    En dat kwam er dus met dezelfde gang ( via neus en mond )weer uit. Daarna wilde hij wel zijn broodje. Netjes op en er in gebleven. Rest van de dag wilde hij niets. Geslapen van 12.00 tot 16.30 en toen een toetje op. Met avondeten wilde hij wel wat vla.
    Gelukkig dringt hij goed en is hij verder zijn eige(wijze) ik

Missy, fijn dat A weer aan het werk is en jij daardoor ook beter in je vel zit. Niet zo gezellig dus op het werk.
    Heb jij je vandaag toevallig opnieuw aangemeld op het andere forum ? Ja dus :) Kan je nu wel inloggen ?

Freesia, wat een gedoe he voor die paar dagen. heb het hier toen met de papieren versie gedaan omdat mijn digidcode niet meer werkte

Yule, Jullie ook een leuke sinterklaas gehad dus

Kyano ook al zo verwend :)

16. niemand code simply colors??

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee sorry.
    Heb je zo'n jonge gezinnen pas ? Dan krijg je standaard 15% korting. Ik heb hem wel,maar weet niet of je hem op een ander adres kan gebruiken.

18. nee heb ik niet
    weet ook niet of het kan met een andere pas
    ben ook op google aan het zoeken geweest maar kan daar ook geen code vinden
    jammer want wil 2 shirts bestellen dus dan telt h et wel aan

xxxxxxxxxxxxxx

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, nou ik heb t verkeerde emailadres ingevoerd whahaha! Lekker slim he!
    Zou jij t kunnen aanpassen in mijn profiel naar t goede zodat ik weer kan inloggen?
    Emailadres is: proudmum86@hotmail.nl
    en ik had perongeluk .com gedaan..

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan idd ook geen code's via google vinden. misschien een bericht plaatsen op het forum ? Wie weet heeft iemand nog een code.
    Zal zo eens kijken of ik mijn pasje kan vinden en of derden die kunnen gebruiken

Deel Deze Pagina