September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Azeb: Dat klinkt als een prachtig en zeer persoonlijk afscheid!
    Veel sterkte allemaal bij het verwerken van jullie verlies...

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Azeb: wat zal het moeilijk voor jullie zijn geweest vandaag. Ik vind het fijn om te horen dat het een mooi afscheid was. Ik wens jullie nog heel veel sterkte in de komende periode. Hele dikke digi knuf...

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @all: weltrusten en heel veel beterschap voor alle zieke kindjes n mama's. Deze mama voelt zich gelukkig weer goed.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sweet Dreams all!
    Morgen naar de HA voor me keelpijn die al 3 weken duurt en proef al die tijd ook niks.. En erna door naar me zusje die is jarig morgen! Zwaaiiiii!!

5. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Beterschap voor alle zieken!

Azeb, dikke knuffel voor jou, klinkt als een mooi en persoonlijk afscheid. Veel sterkte de komende periode.

Daar zit ik dan, het is 8 uur, de kinderen worden door mannetje naar kdv gebracht, mannetje gaat daarna naar werk, ik heb al gedoucht. Leeg hoor zo'n huis.

6. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    ...en toen ging de telefoon dat mannetje de voeding van Sara was vergeten haha. Dus die heb ik net even gebracht, gelukkig is kdv hier om de hoek.

We moeten denk ik maar lijstje op de deur hangen, zodat we niets vergeten.

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ingeltje heeft me goed op weg geholpen :)
    Ik heb gisteren voor de 4e keer teruggebeld en kreeg nu een veeeeeeel hulpvaardiger persoon aan de lijn :)

als het goed is ontvang ik mijn beschikking voor wijziging 2010 rond 11 dec (toch wel laat als ik de wijziging op 23 sep had doorgegeven, maar ja, ze kunnen er verder ook niets over zeggen :().

en ik ben nog doorverbonden naar de back office om te kijken waarom die wijziging van 2010 (dus Isra toegevoegd) niet is meegenomen naar 2011. want voor 2011 hadden ze helemaal niets in het systeem staan :$ alleen Rayyan dus. die nieuwe uurprijs was idd nog niet verwerkt.

ik moest een nieuwe wijziging versturen met als ingangsdatum 1-1 dus dat heb ik net maar gedaan.

ik duim maar dat het geld snel komt :)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even ego hoor. voel me echt zo beroerd. die 2x overgeven zijn er inmiddels 12x geworden. Hele nacht boven emmer/wc gehangen. Hou nog geen slokje water binnen

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
  10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jeetje! beterschap lieverd!!!!!

Nou ik had dus wéér gelijk ;) mijn ego stukje dat jullie wouden horen staat bij de NOD... ik ga nu naar de HA en schijt alle kleuren dat ik weet niet of ik moet huilen of overgeven :(:(

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hummelke fijn dat Sara het goed gedaan heeft!
    Ha ha idd maar een briefje plakken :D. Ach ja gelukkig was het zo opgelost.

Lola hopelijk viel je werkdag mee!

Beterschap voor alle zieke kindjes!

Azeb wat fijn dat de uitvaart zo mooi was. Heel veel sterkte voor de komende tijd!

Wapa jee wat grappig zeg dat jullie nog geen idee hebben waar de cadeaus vandaan komen. In elk geval een mooie prijs als het een prijsvraag is :)

Hier druk aan het werk. Vanochtend ook erg misselijk en moeten overgeven maar hier dus niet van de griep.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje ik had al gereageerd bij de julimama's maar hier ook nog even een dikke knuff voor jou!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, dikke *KNUF* voor jou!

Hier terug van de HA, heb antibiotica gekregen voor 3 dagen. 1 maal daags een pil en dan moet t beter gaan.
    Heb dus ontstoken keel en mijn amandelen zagen er niet lekker uit. Dus moet erover na gaan denken of die eruit moeten.
    Volgens de HA wel, maar ze wilt me nog even de kans geven het aan te kijken en erover na te denken.
    Ook goed gesprek gehad over mijn collega met mijn HA en ga het es anders aanpakken.
    Praten met mijn leidinggevende heeft geen nut, want zij mag die collega graag. En hoe meer ik zielig ga doen of ga doordrammen hoe ongeloofwaardiger zij me gaat vinden en wie weet andere collega's ook wel. Schiet niet op dus..
    Ga haar nu es tzelfde behandelen als zij bij mij doet, dus gewoon hard terug reageren als zij een opmerking maakt.
    Ik moet van de HA laten zien dat ze niet over me heen kan lopen en dan afwachten wat er gebeurt.. We zullen t zien.. Word vervolgt.. ;)

14. @kaatje he gatver betrschap meis

@missy goed over nadenken hoor, ik heb ze eruit laten halen toen ik 18 was en is niet niks

hier alles goed
    vanmorgen koffie gedronken op het werk nadat ik julia had weggebracht
    toen ik nog langs haar groep liep kreeg ik nog een handkus, zo lief!
    thuis isa in bad gedaan en gevoed en toen komt een vrouw bij de dokter gekeken
    nou daar gingen mijn tranen, bah
    nu lekker even op de computer en dadelijk weer voeden en dan is de dag zowat voorbij.
    begin nu eindelijk een beetje relaxed te worden, eindelijk rust in mijn kont

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    goed advies van de HA missy!

16. heb foto's van isa aan de andere kant staan van de fotoshoot

xxxxxxxxxxxxxxxx

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Missy ik hoop dat deze aanpak voor jou werkt maar ik vind toch ook wel dat de leidinggevende jou serieus moet nemen.
    Wat een gedoe zeg :(
    Balen van de keelontsteking.

Anno ja dat is ook een behoorlijk heftige film zeker als je nog in je kraamperiode zit ;)
    Fijn dat je nu wat meer rust hebt!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik hou nog steeds niets binnen. Nog geen slokje water. Net de vk gebeld om te vragen in hoeverre dit kwaad kan voor de baby.
    Als ik morgen nog steeds overgeef en niets binnen krijg/hou moet ik aan de bel trekken ivm uitdroging. Heb een gevoelige maag dus ze raad me aan een paar uur niets te proberen nu zodat hij even tot rust kan komen.
    Vanmiddag gelukkig nog wel 2 uurtjes kunnen slapen

Ga weer even plat

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dikke dikke knuffs!!

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lieve Kaatje, die baby neemt gewoon wat hij/zij nodig heeft hoor. Die komt heus niks tekort. Hoop dat je snel opknapt!

Missy, ook beterschap!

Anno, oei ja heftige film hè!

Pisum, ik duim met je mee dat het geld snel gestort wordt. Kan toch eigenlijk niet, maar goed.

Vanmorgen kwam mijn vriendin met Maila op bezoek. Doet Maila haar jasje uit, heeft ze een shirt aan met de tekst: geef me een kus, ik wordt grote zus! :D Leuk hoor, maar ze is gewoon al 12 weken en heeft al die tijd niks gezegd. Ik zou dat niet kunnen hoor ;)

Oh en Jill's nieuwe jas van de H&M kwam binnen (met een berg ander spul :)). Is een reservejas, hij was maar 10 euro. Niet 100% mijn smaak, maar wel water en winddicht.
    Zo gingen we naar de winkel, Mikie mee in de buggy :D

Deel Deze Pagina