@freesia die jas heeft julia ook, heb er alleen 30 euro voor betaald gefeliciteerd met de zwangerschap van je vriendin @kaatje dikke knuff rik is julia halen en een miscomunicatie over het eten maakt het makkelijk voor mij ik eet restje van gister en rik een ei julia mag kiezen xxxxxxxxxxxxx
ik dacht dat we hetzelfde aten als gisteren, was nog genoeg en rik was vergeten vlees uit te halen en dacht dat ik dat zou doen dus ik niet gedaan en nu hebben we allen nog over van gisteren maar rik wil liever niet 2 dagen hetzelfde eten en zeker geen rijst dus die wil liever een ei. haha xxxxxxxxxxxxxxx
Freesia, dat is ook zo,maar als ik uitdroog heeft de baby daar wel last van. Leuk een broertje of zusje voor Maila. Jill lekker aan de wandel Hier eet ik straks hopelijk een beetje vla ofzo. water blijft er nog niet in,dus misschien eet ik ook wel niets.
Sterkte Kaatje... jeetje da's niet niks.... Missy: ik vind het eerlijk gezegd een beetje raar advies van je huisarts, lijkt een beetje op kwaad met kwaad vergelden. Ik bedoel: jij vindt het niet prettig zo behandeld te worden, dan zou ik het dus niet bij een ander ook zo doen. Ik denk dat je meer bereikt door bij die collega aan te geven dat het je dwars zit, dat je veel moeite hebt met de manier waaop je behandeld wordt. Misschien verandert er niet direct iets, maar jij bent dan wel assertief geweest en ik denk dat je dan juist respect kweekt. (is mijn ervaring)
Nou jaaaaaaa! Krijg ik net een mail van mijn andere vriendin, ook zwanger! Bijna tegelijk uitgerekend ook. Het fijne is, mij doet het verder helemaal niks Ik bedoel, krijg geen kriebels ofzo. Thank God!
Net een paar hapjes vla op, lijkt aardig te vallen zolang ik stil blijf liggen. Ben uitgeput dus duik mijn bed in. truste
@Kaatje: heel veel beterschap meid, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. @Freesia: zo zo, dat gaat goed met je 2 vriendinnetjes! Leuke foto. Wij hebben net weer een pretecho gehad. Was erg leuk, al lag onze dame wel steeds met handjes en/of voetjes voor haar gezicht waardoor we geen mooie foto van het gezicht hebben. Daarom mogen we volgende week terugkomen. Wel hebben we nu echt heel mooi bewijs van het feit dat ze écht een meisje is . Ze ligt ook exact op schema qua groei, dus gelukkig heeft de zwangerschapsdiabetes nog niet voor een voorsprong gezorgd. Daar ben ik erg blij mee!
Oh Pupke, ik ben zooo benieuwd naar foto's! Handjes en voetjes vind ik ook errug lief hoor! Fijn dat je nog een keer terug mag komen.
@Kaatje en Wupje: Bah bah, wat naar dat overgeven ! Kaatje, heb je buikgriep (erbij) gekregen of ben ineens supermisselijk door je zwangerschap? Ik hoop het eerste... @Freesia: Fijn dat je zelf geen kriebels krijgt door de zwangerschappen van je vriendinnen! Dat klinkt misschien wat raar, maar ik was destijds helemaal niet blij met mijn kriebels voor een tweede, wij hadden namelijk ook steeds beweerd het bij eentje te laten. Want stel dat het wéér zo lang ging duren of dat ik na lang klussen weer een miskraam kreeg? Gelukkig 'deed' Emma niet zo moeilijk als haar grote zus. Maar ik ben ook errug blij dat de zwangerschappen van onze mede septembermama's bij mij (ook) niet weer kriebels zorgen. Ben meer dan tevreden zo...
Er zijn bij de sep 2010 mama's nu ook al weer meiden met kriebels, die snel weer zwanger willen worden; ze hebben heimwee naar de zwangerschap of zijn jaloers op zwangere meiden. Ik ben ook wel blij dat ik dat niet voel. Ik heb helemaal nergens moeite mee. Ik durf bijna wel te zeggen dat ik (wij) zeker weet dat we maar 2 kinderen willen. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ik (wij) een derde kind zou willen. Het is mooi (druk) zo
Vandaag trouwens naar CB geweest. Isra is nu iets meer dan 6 kilo, en 60 cm. De arts vond dat ik wel rijstebloem door de laatste fles kon gaan doen, omdat Isra dus ook 's nachts om de 4 uur komt. Dus dat ga ik maar eens kopen. Voor de rest geen nieuws eigenlijk. Met Rayyan was ook alles in orde; hij zei dan wel niets, maar liet de arts braaf in zijn oren en ogen kijken, en ging rustig blokjes bouwen etc. Gelukkig hoef ik nu nog maar 1 keer naar dit CB, want die stomme wijkverpleegkundige was er ook weer. Ook al had ik de afspraak met de arts, ze ging me allerlei vragen stellen toen ik zat te wachten. Een enorm nieuwsgierig mens. Maar ik kon haar dan wel mooi melden dat we gaan verhuizen *dooeieieie*
Mogge, ik voel me vandaag gelukkig iets meer mens. blijf wel een dagje thuis om aan te sterken en hopelijk wat te kunnen eten Ben anderhalve kilo kwijt. Vraagje over Levi Gister had hij 2x hele lichte troebele urine ( leek een beetje op zo'n bananensap van de aldi ). Komt iemand dit bekend voor ? Als hij het straks nog heeft ga ik iig de dokter even bellen. Pupke, leuk een pretecho ! Hoop dat ze morgen haar gezichtje laat zien Lola, nee het is ( hoop ik ) buikgriep, want Ferry is ook de hele nacht in de weer geweest met overgeven en diaree Pisum, zo Isra groeit lekker door ! Ben erg benieuwd naar haar zondag. haha lekker he op het cb zeggen dat je gaat verhuizen. nu hopen dat het cb in gouda een stuk vriendelijker is
Goedemorgen allemaal, @Pisum: zo zo, dat is vroeg voor kriebels! En wat een nieuwsgierig aagje op het cb zeg. @Kaatje: hoe voel je je? Is de ergste ellende inmiddels achter de rug? Ik ga eens even lekker een ochtendje werken, ik hoop dat het niet glad is buiten. Hele fijne dag allemaal!
Hier nog steeds een ziekig mannetje en een mama die niet helemaal fit is E. zei dat ik had liggen snurken vannacht Waarschijnlijk door dichte neus en slijm in luchtwegen....Aimar heb ik verschillende keren gehoord vannacht maar hij sliep gelukkig ook zelf weer in. Om 6 uur was hij wakker, maar bij ons in bed sliep hij nog door tot 6:45 Even kijken of hij fit genoeg is om straks boodschappen te gaan doen. Anders moet ik op E. wachten @ Kaatje: fijn dat je je weer wat beter begint te voelen. En Ferry? Urine van Levi, ik weet niet hoe de bananensap van de Aldi eruit ziet maar urine hoort niet troebel te zijn. Even in de gaten houden en anders even urine afgeven bij de HA. @ Pisum: Fijn idee dat je hopelijk straks bij een fijner CB komt. Isra groeit goed Kriebels: Ik heb al heel lang zwangerschapskriebels en babykriebels....maar op dit moment nog geen 2e kind erbij kriebels Nee onze planning blijft: sep-okt 2011 gaan we voor een brusje!
Pupke, sta iig niet meer te tollen als ik ga staan. Net wat limo op dat lijkt goed te gaan.straks maar een geroosterd broodje proberen. rij voorzichtig