September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @freesia ben benieuwd! Nordman zijn ook de beste eigenlijk! In mijn hele kerst leven heb ik maar 2 echte bomen gehad :p Vind ze leuk maar een rommel altijd *bloos*

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Freesia: wat ben je toch een schatje :)

Ik ben vanochtend 2 1/2 uur in het ziekenhuis geweest:
    08.00 uur bloedprikken (nuchter)
    Daarna een kopje koffie met boterhammen in het restaurant
    08.45 uur controle bij de verloskundige
    Daarna wat drinken in het restaurant
    10.30 uur weer bloedprikken (2 uur na ontbijt)

De verloskundige was erg tevreden. Ze vindt wel dat ik een flinke buik heb (goh...) maar ze denk dat het voornamelijk veel vruchtwater is want ze denkt dat ons meisje keurig op schema loopt. Bloeddruk is in orde (van mij), hartje klopte mooi (van de baby, al klopt die van mij ook mooi denk ik :D). Wel wil ze binnen 2 weken een echo maken om de groei goed in de gaten te houden van de kleine. Dus op 20 december mag ik weer terug. Verder hoor ik volgende week dinsdag hoe mijn bloedwaarden zijn en of het dieet aanslaat. Spannend! Zo, nu ga ik weer eens wat doen zodat mijn baas trots op me kan zijn. Toedels!

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb al jaaaaaaaren een kunstboom, het handige vind ik dat het geen rotzooi geeft en dat je de takjes kunt buigen zodat de ballen allemaal mooi hangen.
    Maar toen ik hem gisteren ging opzetten had ik voor het eerst een beetje spijt dat ik geen echte boom had dit jaar..... heeft toch ook wel wat (alhoewel ik het eigenlijk ook weer heel zielig vind voor al die boompjes).

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik had ook even een pijnlijk moment toen ik de top eruit haalde voor de piek :) Normaal wil ik persé alleen een boom met kluit. Maar die gaan 9 vd 10 keer ook dood bij mij :)
    Ik zag op tv dat je ergens biobomen kunt kopen, die breng je weer terug en haal je elk jaar weer op. Dat zou mijn ideale boom zijn!
    Adopteer een kerstboom
    Helaas niet in de buurt. Maar wie weet, ooit.

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja dat kan sinds dit jaar ook hier in Groningen, een boom adopteren. Wilde ik ook gaan doen.
    Maar ik twijfel nu of we wel een kerstboom moeten nemen.

Yule, hoe is het met je?
    Ik duim heel erg voor een goeie uitslag voor jou. Knuf!

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: whahaha, briljant!
    Ik heb het ook gezien van het boompje adopteren, J. en ik waren meteen enthousiast.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: gaat goed hoor, heb alleen geen stem door heftige verkoudheid (wat ik tot nu toe maar bestempel als gewone verkoudheid en geen 5e ziekte).
    Misselijkheid lijkt eindelijk af te gaan nemen.

Snap op zich wel dat je geen zin hebt in uitgebreide kerstviersels dit jaar. Kijk het nog even aan misschien bedenk je je nog? Of doe je een krans op de deur of je maakt een kerststukje met Isis ofzo.

Hoe gaat het verder emotioneel met jullie? Lijkt me heel zwaar nu in de 'feestmaand' zo'n verlies mee te maken.
    Jouw schoonmoeder klinkt trouwens wel als een sterke vrouw, dat ze kerst toch een klein beetje wil vieren bij anderen. Maar misschien moet de klap nog komen...
    Aan de andere kant, alleen zitten is helemaal vreselijk natuurlijk.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: Ja Aimar herkent de Volkswagen Golf van papa en mijn auto en die van oma. Het volkswagen-teken (embleem???) wijst hij op elke VW aan :D Hij heeft zelf een dinkytoy VW bus, en wijst dan telkens op dat tekentje met de woorden: papa ook!

@ Pisum: wow, echt superknap dat Rayyan de cijfers tot 10 al herkent en kan benoemen!

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Zou iemand mij de link naar Kaatjes willen geven/pben?

Op de een of andere manier krijg ik op mijn nieuwe emailadres geen meldingen van geplaatste berichten/reacties.

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    check je PB ;)

11. @kaatje he bah hoe is het nu met levi?
    en idd was het maar zomer

@eva wow das knap van aimar!!!

@wapa veel plezier dit weekend!!

@yule aaah zielig voor raven haar billen hopelijk de uitslag vandaag!!

@freesia klinkt heel gezellig jullie boom

ego:
    hier weer een goede nacht dus het kwam gisteren denk ik door de boerenkool, eten we voorlopig dus maar niet, julia lust het niet en isa kan er niet tegen dus alleen papa kan het eten dus die heeft pech haha
    isa ligt nu in de wandelwagen zonder muts en omslagdoek.
    omslagdoek gaat meestal goed en vanmorgen had ze 37.1 dus net zonder muts erin gelegd, we zullen zien of ze het kan
    julia slaapt nu lekker en is vandaag gelukkig een stuk vrolijker dan gisteren

xxxxxxxxxxxxxxx

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Yule, mijn schoonmoeder is zeker een sterke vrouw.
    Vannacht heeft ze voor het eerst alleen thuis geslapen. Ik weet niet hoe dat is gegaan, we gaan er zo weer heen.
    Kerst vieren: samen zijn tijdens die dagen vinden we allemaal, zeker nu, heel fijn. Utgebreid koken gaan we niet doen. Misschien gourmetten of iets laten bezorgen (wel een beetje chique, geen chinees ofzo). De moeder van mijn schoonvader komt dan ook en een zus van hem met haar partner.

Ik duim voor een goeie uitslag voor jou en een 'gewone' verkoudheid...
    Kerstversiering: ik zie wel, het heeft geen haast.
    Ik denk wel dat we een boom gaan doen uiteindelijk. Ga ik volgende week wel mee bezig.

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @kaatje: ik vond hier nog een topic over die voeding
    http://www.zwangerschapspagina.nl/flesvoeding/242306-kruidvat-voeding-forte-de-handel-gehaald.html

dus wat jij zei idd :( erg stom dat ze dan niet gewoon de waarheid zeggen hier! zo kan ik wachten tot ik een ons weeg.

ik ga ff bij de trekpleister kijken of zij eigen merk hebben.

en zo niet dan laat ik het maar zo, want telkens overstappen is ook niet goed voor Isra, als ze telkens weer moet wennen dan heeft niets effect denk ik. ze heeft nu al nutrilon standaard en omneo gehad en dus kruidvat extra care.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo.
    Blij dat ik vandaag maar een half dagje hoefde. Ben me een partij moe.
    Net bij de slager verse hutspot gehaald. ben benieuwd.

Levi kroop vanochtend onder de tafel ( daar poept hij altijd, ja wel in een luier ) en kwam een hoop gekreun onder vandaan. Ging dus niet zo makkelijk. had ook al 2 dagen niet gepoept. Uiteindelijk een mega poepluier vol diaree. alles onder. Ben er tot 11.00 uur misselijk van geweest.
    Heeft zijn eten ( wat hij dan op heeft ) binnen gehouden en ligt nu al een tijd te slapen )

Yule, zijn de uitslagen er al ?
    Ahh hoop dat Raven haar billen snel genezen zijn.

Wapa, veel plezier dit weekend !

Hummelke haha ow jee. Komt vast goed

Pisum, nou ja kunnen jullie iig nog tot maart samen haar rotzooi opruimen ;)
    ow lekker blond van het cb weer. Idd heel stom dat ze het in Bodegraven niet eerlijk zeggen. Gelukkig waren ze hier een stuk behulpzamer

Pupke, weer goedgekeur dus. Hoop dat het dieet aanslaat

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lola oh super dat Emma’s praten nu zoveel beter gaat!

Anno oh dus toch nog behoorlijk rekening houden met Isa’s temperatuur. Had niet verwacht dat een box nog te koud zo zijn. Hopenlijk gaat het gauw beter!

Jannes gelukkig het spiraaltje geplaatst! Arme Isabel :(

Parr gelukkig dat Kate haar voortand nu door is!

Wapa veel plezier!

Yule oh wat sneu die pijn aan de billen bij Raven. Kyano slaapt ook rustig 4 uur verder met een poepluier. Wat dat betreft lijken ze wel op elkaar ;)

Pupke mooi weer goedgekeurd!!

Kaatje we denken aan je!

Hier lekker een gezellig mamadagje. We hebben vanochtend binnen gespeeld, toen op de fiets boodschapjes gedaan en doorgefietst naar een vriendin en daar gelunched. Was leuk en gezellig :) Kyano slaapt en ik ga even de was afhalen.

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    hoe gaat het verder vandaag kaatje?
    helemaal vergeten te vragen *schaam*
    zit je zoveel moeite voor mij te doen..

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Geeft toch niet
    Gaat wel redelijk hoor. Merk wel dat de hormonen de afgelopen dagen behoorlijk opspelen. Denk veel aan Milou dus zit met regelmaat in de auto een potje te janken ( ach ja lucht wel op ;) )

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb mijn emailadres in mijn profiel moeten aanpassen op ons andere forum..
    Dus Kaatje of Ingeltje, zouden jullie hem weer willen activeren voor me?
    Ik zag dat er nog @hotmail.COM achter stond ipv .NL daarom kreeg ik geen mailtjes meer van dat forum.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gebeurd !

Deel Deze Pagina