@ Freesia: ME ME ME ME!!!! Lekker wegzwijmelen bij Nigel...boeit niet als hij niet goed zingt, dan zet ik het geluid wel uit
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! ik mis dat vreselijk! Elke kerst gingen we rondjes rijden naar de buurten die mee deden aan contests, echt heeeeeeeel erg gaaf! 8)
hmmm ik begin te vermoeden dat mijn oma dit mssn had met mijn vader? Hij was ook een 10ponder en oma was een kleine dametje! Maar goed mijn buik was ook huge en Kate was ook bijna 9pond.. dus mssn bij mij gewoon de genen (hoopt van niet haha) Minder voor lolaman
@Ingeltje: Wat vervelend dat Sven nog steeds zo veel spuugt. Wat zeggen de artsen er eigenlijk van dat hij al zo lang verkouden is? Vind het erg sneu. Niet alleen voor je kleine vent, maar ook voor jullie. Je blijft aan het poetsen zo...
@ Freesia: nou komt dat mooi uit: als wij ooit op date gaan met Craig en Lenny hoeven we in ieder geval geen ruzie te maken wie wie krijgt 8)
Hoi meiden, Gisteravond weer erg misselijk dus niet online geweest. De huisarts belde mij rond 19 uur (!) dat hij 's middags de uitslagen binnen had. Ik blijk antistoffen te hebben die erop wijzen dat ik het als kind gehad heb *pak van mijn hart*. Ik zei nog tegen de huisarts dat ik zijn telefoontje niet meer had verwacht zo laat, zegt hij: "We hadden afgesproken dat ik zou bellen als ik het had en het lijkt me wel een fijn gevoel om zo het weekend in te gaan." Wij hebben echt een KEI van een huisarts. Altijd attent en persoonlijk. Heel fijn. In elk geval zijn we echt heel erg opgelucht, laat nu het genieten eindelijk maar beginnen. Ik voel de baby nu elke dag wel een paar keer dus ik ben ook wel toe aan een beetje zorgeloosheid. @pupke: jij ook uitslagen gehad dus. Vervelend als je zou moeten spuiten, is zo'n gedoe elke dag.... maar ja aan de andere kant, een reuzenkind is ook niet fijn.... ik hoop dat je nog even mag proberen. @ingeltje: jemig spuugt hij nog steeds zoveel? Is het wel door slijm of zou hij toch wat reflux achtige verschijnselen hebben? Kindje van een vriendin van mij spuugde ook zo vreselijk vaak, die werden er ook gek van (gewoon heel lastig al die kots, zeker vanaf het bijvoeden stadium). Dat bleek dus ook reflux, en met medicijnen was het zo goed als over.
@Yule: Wat fijn dat er antistoffen in je bloed blijken te zitten! En dan hoop ik dat je nu volop van je zwangerschap mag gaan genieten...
Goedemorgen. Vanacht een paar keer wakker geweest maar Levi werd pas om 9 uur wakker. Heerlijk. Yule, heerlijk met zulke uitslagen het weekend in gaan !!!
Ja verkoudheid blijft gewoon heel lang hangen... en het is niks meer dan verkoudheid, longetjes schoon etc. Julian was al baby ook bijna de hele winter verkouden. Je kunt er helaas niets tegen doen... we zijn nu 2 keer naar HA geweest en ik geef haar ergens ook wel gelijk dat ze er niets aan kan doen. Ik zou nog neusspray willen, maar ze gaf aan dat dat niet kon omdat bij een baby de neusholten nog niet goed ontwikkeld zijn en dan zou het niet werken ofzo (gijs vertelde dat). Het is idd erg vervelend.. veel was, veel schoonmaken, Sven die zo in paniek raakt en huilt. Niet fijn.. Hoe is het met Lolaman?