September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier staken ze ook niet maar heb gister een berg kerstkaarten de bus op gedaan en eigenlijk nog van niemand iets gehoord hier ;)

2. isa drinkt uit de fles, hopelijk blijft ze het zo goed doen
    kolfde trouwens aan 1 kant 110ml

xxxxxxxxxxxx

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Pupke: nouja zo braaf luistert hij alleen maar tijdens zijn fietstochtje en in de supermarkt. De rest van de dag was op z'n zachtst gezegd zeer vermoeiend....Hij luistert wel, maar zodra ik het woord: NEE in de mond neem is het janken......pffff ben blij dat hij lekker slaapt nu :)

@ Anno: super zeg dat Isa wel uit de fles drinkt! En sjee wat kolf jij veel!

@ Kaatje: kerstkaarten zijn vast nog niet bezorgd...je bent niet de enige die kerstkaarten stuurt...remember? ;)

Kerstboom staat!!!!! Foto's aan andere kant!

Verder heb ik het idee dat mijn wasmachine steeds meer herrie maakt tijdens het centrifugeren :( Laten we maar duimen dat 'ie geen kuren krijgt...

Ik heb trouwens a.s. dinsdag al de kerstborrel van mijn werk. Het belooft heel leuk te worden. Ze hebben de schaatsbaan in het centrum van Amersfoort afgehuurd en daar staan ook kerstkraampjes omheen. Je mag dan zelf je kerstpakket bij elkaar gaan shoppen! En schaatsen en lekker eten natuurlijk :) Ik heb er zin in!

4. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Heb even snel bijgelezen, maar druk weekend dus weinig tijd.

Pupke, balen dat je moet spuiten waarschijnlijk.

Yule, fijn dat de uitslagen goed zijn, balen van de drukke dagen.

Anno, jee eerste flesje alweer, fijn dat het goed ging.

Ga zo Sara voeden en dan naar bed, ben gevloerd van drukke dagen en de dames wekken me al dagenlang om 6 uur, veel te vroeg dus.

Toedels!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, ow ja :) Nou ja dan komen ze dinsdag wel.
    Leuk idee zo zelf je kerstpakket bij elkaar shoppen !
    Vandaag is er kerstdiner van mijn werk,maar ben niet gegaan. volgende week vrijdag kerstborrel op Ferry zijn werk

6. Hihi, moest het stukje twee keer lezen. Dacht even dat je een zwembad in je woonkamer had... ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ja zo kan je het ook lezen :D:D

Ik ga off. Lig lekker in bed ik hou van holland te kijken. koppijn dus lekker vroeg off. Morgen komen pisum en familie. gezellig !

Tot morgen

8. Ik weet niet of een van de gelukkigen ben, maar ik heb geen kerstkaart van jou gehad.

Ik heb het trouwens helemaal gehad met TNT. De verjaardagskaart voor het kindje van een vriendin kwam een week te laat, die voor mijn moeder werd verkeerd bezorgd en de kerstkaart die een vriendin me stuurde (met een foto van haar meiden erop, dus eentje die in de bewaardoos gaat...) kwam helemaal verkreukt aan :x. Gelukkig stuur ik al twee jaar geen 'echte' kaarten meer, want anders ging ik ook in staking dit jaar...

9. @Yule: Frustrerend hè, als je je huis niet op orde kunt krijgen. Het wil dan ook maar niet gezellig worden. Heb je zelf ook geen vrije dagen meer om wat dozen weg te werken. Als je woonkamer al maar eens op orde is...

Lolaman is helaas echt ziek geworden. Naast hoofdpijn ook koorts, pijn in zijn benen en licht in het hoofd. Niets ernstigs dus ;), maar genoeg om op de bank te blijven hangen...

Ik heb vandaag ook de kerstboom gekocht. Of eigenlijk moet ik kerstbomen zeggen, want het zijn twee kleinjes geworden in plaats van één grote. Ik heb twee hoge potten/vazen in de woonkamer staan en de planten die daar in stonden zijn twee weken geleden dood gegaan. Nu leek het me leuk om daar twee kleine kerstbomen (van een meter ongeveer) in te doen. Het rotte was dus alleen dat ik dus twee bomen moest hebben die erg op elkaar lijken. En dat bleek minder makkelijk dan ik dacht. Pas op het vierde adres hadden ze genoeg kleine bomen staan om er een 'tweeling' uit te kunnen zoeken...

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hai meiden!

Yule, wat geweldig dat je uitslagen goed waren!
    Wel balen dat je nog steeds het gevoel hebt achter de feiten aan te lopen mbt je huis. J maar eens een keer niet op stap? Dan kunnen jullie wat eerder op stap om dingen te kopen...

Ingeltje, nickname alert! (maar wel heel fijn dat je veel aan me dacht de laatste tijd)
    Balen dat Sven nog steeds verkouden is en nog steeds zoveel spuugt...
    Hoe is het nu met de nachten?

Eva, stoer hoor, dat Aimar zo goed kan fietsen!

Anno, fijn dat Isa goed uit het flesje drinkt!

Lola, fijn dat je collega geen uitzaaiingen heeft, maar een stoma is ook echt niet leuk....

Kaatje, knuf voor jou... Vervelend hoor, dat Ferry weer naar z'n ouders is. Of is ie inmiddels al weer terug?

Verder weet ik het even niet meer....

Hier gaat het wel.
    Ik heb op m'n werk gezegd dat ik maandag weer zou komen, maar ik zie er best tegen op. Als het gewoon lekker gaat, geen probleem. Maar mijn klas is er wel eentje waar je soms veel moet corrigeren en waar kinderen nogal onrustig kunnen zijn. Ik hoop echt dat ze een beetje relaxed zijn want ik geloof niet dat ik strijd aan kan op dit moment.
    Mijn zwager is deze week al weer begonnen met werken (werkt in de Hornbach als verkoper/afdelingsleider), maar die trok het helemaal niet en is na anderhalve dag in huilen uitgebarsten en weer naar huis gegaan.

Verder voel ik me heel vlak. Net alsof de emoties nog niet helemaal doorgedrongen zijn. Dat zal langzaamaan wel komen denk ik.

Liefs Azeb

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    De post: bij ons wel bezorgd de afgelopen tijd (wel fijn, elke dag wel een paar condoleances), maar bij mijn schoonmoeder (zelfde dorp) kwam vandaag voor het eerst in drie dagen weer post. Direct weer een enorme bult. Ze heeft er denk ik al wel 300 gehad ofzo.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, beterschap voor je hubbie. Jeetje wat een gedoe met de tnt bij jullie.
    Hier gelukkig geen staking, rare foute of kapotte post.
    En is het resultaat mooi van de kerstboompjes ?

Azeb, hij was gister ;)
    Lastig idd. je hebt natuurlijk ook niet echt een baan waarbij je kan zeggen. joep doei ik ga weer als het niet gaat.
    Misschien zorgen dat er wel iemand op oproep achter de hand is ?
    Wauw wat veel kaarten heeft je schoonmoeder gehad.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou die wóu ze gewoon niet eten :D

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooooohhhh da's lieeeeeeeeeeeeeeeef!!!

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wóu?????
    (sorry, ik wilde even muggenziften...hihi)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nee, die van ons gelukkig niet!

Ik heb je mail ontvangen, ga er deze week even voor zitten! xx

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zift jij maar lekker mug hoor ;)

wil·len wilde of wou, h gewild 1 verlangen, begeren, eisen, wensen; zijn wil gebruiken: we ~ het niet hebbenastaan het niet toe; b) wensen het niet te kopen, te gebruiken enz.; het wil er bij mij niet in dat … ik kan niet geloven dat …; het toeval wilde dat … het was toevallig zo dat … 2 kunnen: dat wil weleens gebeuren 3 bereid zijn tot: wilt u het zout even aangeven? 4 geschikt zijn om te: die pen wil niet schrijven 5 beweren: het gerucht wil dat ze moesten trouwen

18. Als dit over Julian gaat, moet het zijn:

Nou, hij wóu die gewoon niet eten.

of

Nou, die wóu hij gewoon niet eten.

:D

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha jullie zijn echt erg. Ik heb toch al wel vaker geroepen dat ik absoluut niet van de grammatica ben :D ik ben echt alleen van de spelfouten!
    Ik heb altijd grammatica zó stom gevonden. Net als de c en de k die je soms zus, soms zo moet gebruiken. Nederlands is soms echt stom.

Ik duik er weer in. Ik viel vanavond bijna in slaap in bad. Kon mijn ogen niet open houden tijdens het lezen. Gelukkig bracht mannetje een lekker glaasje cafeïne in bad! Dus toen ging het wel weer.
    Nu laatste fles geven en dan naar bedje toe.

xxx

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    :D Zo ik ben er eens lekker laat :D
    Ik heb al een paar uurtjes slaap achter de rug maar werd wakker van het hoesten van Kyano. Het arme ventje ligt al een half uur te hoesten. Hopelijk niet weer een verkoudheid.

Pupke oh hoop dat het een mooie uitvaart was en dat jullie vanavond lekker gegeten hebben. Jee ik wilde echt dat Quinten eens aan Kyano uitlegt hoe dat gaat; uitslapen tot 9.30. En dan evengoed nog een middagslaapje?

Parr dikke knuff meid!

Yule balen dat het niet zo lekker loopt. Tsja ik zou Dennis gewoon niet laten slapen dan en zeggen dat er belangrijkere dingen zijn dan slapen maar dat is makkelijk praten van afstand. Misschien heeft hij de hele week wel veel gedaan en verdiende hij deze rustdag ook wel. Hopelijk krijgen jullie snel de tijd om alles weg te werken en aan te kleden.

Anno fijn dat Isa uit de fles dronk!

Deel Deze Pagina