September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wil daar even aan toevoegen dat de tweede kruimel zich na een poosje best nog kan gaan aanpassen ;)!

Vanmorgen sliep Emma tot 9.30 uur en dat is tegenwoordig geen uitzondering. Maar meestal is ze rond 8.00 uur wakker! Er is dus hoop voor mama's van vroege tweede kruimels...

2. Emma had er in het begin just helemaal geen moeite mee, maar zij begon na een poosje de fles resoluut te weigeren... ;)

Wat fijn trouwens dat je zo'n goed gevoel aan het bezoekje aan je vader hebt overgehouden :)!

3. Vandaag de tweelingboompjes opgetuigd. Viel wel tegen eigenlijk. Zulke jonge boompjes hebben nog erg buigzame takken, die dus gaan doorhangen als je er een bal(letje) in hangt. Volgend jaar dus toch maar weer een grote (en stevige) boom...

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ooooooooooooooooooooooooh da's lekker!!!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ow da's balen :(

Hoe gaat het met de ziekenboeg?

6. Haha, nou zo ziek was Lolaman niet hoor en vandaag was hij gelukkig weer helemaal fit. Wel vond ik Emma vandaag nogal warm aanvoelen, maar omdat ze gewoon vrolijk was en ook gewoon heeft gegeten en gedronken heb ik haar niet geplaagd door haar temperatuur op te nemen...

Moet je de komende week weer fulltime werken?

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: ik heb voor Aimar toen speciale flessen gekocht van b-free. Met zo'n ontluchtingspijpje (of hoe je het wilt noemen) erin. Hielp bij hem heel goed! Ik heb ze nog liggen, mag wel lenen om uit te proberen.

@ Kaatje: thanks voor de digitale kerstkaarst!

@ Lola: heb je aan de andere kant een foto van je tweelingboompjes geplaatst??? Ikke is nieuwsgierig!

Hier een drukke maar leuke middag gehad. Zoontje van vrienden van ons was jarig, werd 8 jaar. Daar onverwachts blijven eten en vanavond kwamen mijn zus en zwager even koffie drinken. Zij zijn pas net 20 minuten weg.

Verder zit Aimar echt in een voor mij, maar ook voor hem, moeilijke periode. Om werkelijk alles wordt gehuild, gejankt en geschreeuwd. Ik begin zo langzamerhand echt mijn geduld te verliezen soms :) En dan hoop ik tijdens zijn middagslaap lekker op te kunnen laden en dan wordt meneer na 50-60 minuten alweer wakker en nog steeds poepchagerijnig. Het rare is dat hij op andere plekken, zoals vandaag op die verjaardag, megagezellig is en iedereen om zijn vingertje windt....Ik hoop maar dat deze fase snel voorbij is.....

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey meiden, ik kom zwakjes zwaaien hier..

gisteren sluit gedraaid en ik was al ziek maar goed.. vanochtend even uit geweest want P is jarig.
    Crossaints in de oven, Kate een kadotje laten knutselen en ik wou nog even stofzuigen want we zouden van schoonzus visite krijgen om haar vriend te leren kennen.

Maar mennnnn ik werd niet goed :$ draaierig en moest meteen naar de keuken rennen om over te geven en toen naar de wc want het wou de andere kant er ook weer uit (sorry)

Ben toen met ontbijt en Kate naar boven gegaan en als een hoopje in bed gaan liggen :( P heeft afgebeld en ik heb tot 18 uur !!! in bed gelegen en geslapen, bewegen was niet te doen anders weer richting wc!

Vanaaf er wel weer uit en wat gegeten maar nu ook gewoon misselijk en diaree :( hoop dat ik morgen beter aan toe bent!

Schoonmoeder had ook gebeld voro P zijn verjaardag en had al van M gehoord dat ik ziek was..
    Moet zij overgeven? Geen idee, niet gezien. Heeft zij koorts? Geen idee Heeft zij buikgriep of eh..... is zij zwanger? Nee deze maand wordt het niet.. Oh ok en toen gingen ze verder praten

hahahahha

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Aaaah beterschap Parr!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ik ga er vanuit dat Levi morgen heerlijk uitslaapt want hij was om 09.45 nog wakker. Lag toen wel heel dromerig uit zijn ogen te kijken en zei dat hij niet zo lekker was.

Inge, Diesel kreeg idd een epeleptische aanval.
    Zeker spannend. Heb gelijk mijn kraampakket aan gevraagd. Durf er aan de ene kant nog steeds niet 100% in te geloven,bang dat ik straks weer alles af kan zeggen, maar aan de andere kant voelt het ook allemaal wel goed

Anno, nee volgens mij had Levi de fles gelijk onder de knie

Lola, jammer. Wil wel een foto hoor :)

Eva, graag gedaan. ow jee. Misschien heeft Aimar meer uitdaging nodig ?

Parr, gefeliciteerd met Paul. Beterschap meis. x

Tot morgen :)

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ga nu op de bank liggen maar schrik enorm van het nieuws over dat ontucht in A'dam :( :(

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Parretje: beterschap meid!

@Ingeltje: ik blijf gewoon stiekem hopen dat de tweede ook goed slaapt ;)

@Eva: oei, dat klinkt als een moeilijke fase... Ik hoop dat het snel weer voorbij is.

Ik kijk nog even het laatste kwartiertje Masterchef en dan ga ik lekker slapen. Morgen een lange dag voor de boeg: werken van 08.00 uur tot 17.30 uur en daarna een training tot 20.30 uur. Toedels!

13. Parr, beterschap meid!

14. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: beterschap....

@ Kaatje: tja ik denk dat hij genoeg uitdaging heeft....hij lijkt juist allemaal dingen te willen die hij nog niet kan of mag, en lijkt niet goed met die teleurstelling om te kunnen gaan....enorm gefrustreerd is hij...en mama nu ook ;)

Ik ga naar bed, krijg als het goed is een massage van E. omdat ik echtlast heb van de spieren in mijn nek en schouder, werd er vanmorgen mee wakker....
    Slaap lekker meiden!

15. Eva en Kaatje: Foto staat aan de andere kant...

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenmorgen!!

Hier een ziek kind en een zieke collega.. Dus zit weer alleen en kan dus ook nog es elk moment gebeld worden dat ik naar huis moet voor Mike.
    Handig he..
    Nouja, probleem voor de bazin.. ;)

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nog bedankt voor de spulletjes Ingeltje, heel lief! Nijntjeshirtje is mooi :)

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nee hier ging het vloeiend zowel met R als met I.
    Maar misschien ligt het aan het soort fles. Ik gebruik hier Tommee Tippee, die fles waarvan de speen erg op een borst lijkt ;)

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Parr hoe gaat het nu? heb je een beetje geslapen? hoe voel je je?

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Missy ook al ziekenboeg!
    Hoe is het met A verder? Lukt het werken wat?

Deel Deze Pagina