September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb, leuk !
    Wij hebben zwemvleugeltjes van Sesamstraat ( gekocht bij het kruidvat ). Denk dat ze inmiddels wel overal uit de schappen verdwijnen, dus je moet echt hopen op hier en daar een restpartijtje denk

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja he ik was er al bang voor.
    Ik ben bij Hema en Blokker geweest. Bij Hema hadden ze niks (maar was kleine Hema), bij de blokker alleen van die saaie oranje. Die hadden ze daar in het zwembad ook, die vind ik suf. Dus ik zoek rustig door :)

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Daar zijn we weer!

@Ingeltje, knuff meis! Ik kan me voorstellen dat het soms zwaar is met twee kids.

@Azeb, oh leuk zwemmen met Isis!

@Yule, hoe gaat het met jullie huis?

hier gaat alles prima. Ga vanavond de nachtdienst in. Ik ben vanmorgen met Femke leuke spulletjes voor haar nieuwe kamer wezen kopen, was erg gezellig. De deur is nu ook geschilderd, dus als die goed is kunnen we gaan poetsen en inruimen, leuk!
    Verder rommelt mijn buik wat....hoop dat ik geen buikgriep krijg...

4. @azeb leuk zwemmen, julia heeft van winnie the pooh, volgens mij gekregen
    heb me toen ook rot gezocht naar leuke idd speelgoedwinkels en hema zou ik zeggen

@steen dat is leuk shoppen!!!

@wupje lekker zo'n dagje rommelen in huis

zo heerlijk geshopt, voor 2 van de 3 kado's geslaagd nog wat leuks voor julia en beeb en zelfs iets voor rik.
    keek voor mezelf voor schoenen maar is een hele opgave om de mijne uit te krijgen dus was na 2 paar passen wel klaar.
    ga nu even de lasagne voorbereiden dan kunnen we zo naar de bouwmarkt als rik er is en hoeft het daarna alleen nog in de oven

xxxxxxxxxxxxxxxx

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo toch nog gauw even de raam gewassen en de kamer stofvrij gemaakt. Ik zou eigenlijk om 15.30 naar een vriendin gaan maar aangezien Kyano nog slaapt komt zij zo hier naar toe :)
    Vanavond heb ik weer meidenavondje met 3 vriendinnen, gezellig beppen :D Doen we altijd 1x in de maand ongeveer, echt een leuke traditie.

Ingeltje ja dat geloof ik ook dat boodschappen doen best zwaar is met 2 kids, daar denk ik ook wel eens aan als ik alleen met Kyano ga. Nu is het gewoon heel gezellig maar dan ook wel eens een uitdaging denk ik.

Azeb oh wat lekker zo’n zwemochtendje! Dat heb ik met de gym, is echt Kyano en mamadingetje.

Steen werk ze vanavond!

Anno hmm lekker lasagne :p
    Wij eten straks simpel aardappeltjes met hamburger en rode kool, maar wel lekker.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hoe vaak was jij ramen?? Ik heb het idee dat ik bij jou echt vaak lees dat je ramen wast....

Ik doe het zelf nooit, maar de buitenman komt maar eens in de 8 weken en onze hulp doet het volgens mij ook niet elke maand of zo.

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @steen: het staat er nog...;)
    Nee hoor geintje. Het gaat goed, nog een paar grote klussen die we niet zelf doen, zoals bovenverdiepingen spuiten, boven vloeren leggen en badkamer tegelen. Dan ook nog het sanitair plaatsen en klaar! (nou ja, dan moet alle afwerking nog)
    We hebben nog 2 weken voor de grote dingen want de 24e verhuizen we. Ik wil eigenlijk nu al maar dat kan niet want een badkamer die af is, is toch wel handig.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wij doen de boodschappen altijd samen. Sjoerd wandelt achter de kar aan. Of met Sara erin of hij houdt de wandelende Sara in de gaten. En ik loop met Isabel in de kinderwagen / MC en gooi alles in de kar. Misschien dat een optie?

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik heb leuke zwemvleugeltjes gevonden op Marktplaats van Sesamstraat, nog in de verpakking. Heb een mailtje gestuurd. Ik hoop dat ik snel reactie krijg.

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Wupje, het gaat nog niet lekker met A. Hij was deze week weer voor 2 uurtjes per dag gestart de ochtend maar vanmorgen issie weer ingestort dus thuisgebleven.
    Het valt hem echt nog zwaar en had vanmorgen gewoon migraineaanval ervan dus hij moet weer even overleggen met de Arbo.
    Tja, ze zeggen niet voor niks dat t langzaam herstel is wat wel tot 1 jaar kan duren voor t weer als normaal is. Dus had er al wel rekening mee gehouden zelf om de klap te voorkomen.

@Ingeltje, zelfs ik met alleen Mike vind het af&toe lastig.. Ik doe meestal samen met me moeder boodschappen als ik daar ben op woensdag of in de avond als Mike op bed ligt.
    Zag dat je nog geen antwoord had gegeven, ging de BV met Julian ook af&toe zo zwaar?

@Azeb, klinkt ontzettend leuk dat zwemmen!
    Kan Isis al springen? Mike zakt alleen door zijn knieën en dat is het springen dan volgens hem. Springt dus nog nergens vanaf.

11. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Haha nouja springen, ze laat zich voorover vallen in het water. Ik vond dat al heel dapper want er waren ook een paar kindjes die eerst gingen zitten voor ze het water in gingen.

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja dat bedoelde ik ook met in het weekend ;) dan kunnen we namelijk samen.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik ben hier des duivels.
    Wij hebben onze CV besteld bij een website.
    Klantenservice= ruk. Eerste keer dat Gijs belde, is hij tot 3 keer toe in de wacht gezet en werd de verbinding verbroken.
    Vervolgens bellen we vorige week maandag en zou hij vrijdag geleverd worden. Vrijdag: gebeld voor bezorgtijd, oeps er stond niks in het systeem :x dus nieuwe afspraak voor donderdag.
    Ik gisteren gebeld, ik wist niet meer zeker of het nou donderdag of vrijdag werd, hij zei uiteraard vrijdag.
    Vandaag gebeld: tusen 14-16 geleverd. Dus ik vanaf half 2 beneden gezeten en nu nog niks.
    Ik gebeld, het meisje zei onzeker dat ze dacht dat ie nog wel kwam.
    Belt net een meneer terug. Vervoerder was er al geweest. Maar te vroeg dus, toen ik sliep.
    Nu kon ik maandag afspreken maar hij kon geen tijd aangeven, ben nu boos geworden en heb gezegd dat ik alleen 's middags kon (ben om 14 uur thuis van werk) en dat hij maar iets moest regelen.

Hele overwinning voor MIJ want ik ben nooit zo assertief en vind het altijd doodeng ;)

Hij ging het regelen zei hij. Ja ja... ;)

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hmmm lastig inderdaad...
    Sven is nog te klein om hem op je rug te knopen met de meitai denk ik of niet? En Julian op je rug, daar wordt ie niet blij van denk ik of wel (en jij misschien ook wel niet, weet niet hoe zwaar hij is)?
    Isis zit nog graag op mijn rug in de meitai maar die is het ook gewend en ze is natuurlijk een lichtgewichtje. Overigens los je het probleem van de MC die de hele kar bezet niet op door Julian op je rug te nemen. Of je moet zo'n winkelwagentje met een babyzitje hebben, die gebruikten wij ook toen Isis klein was. Die had trouwens naast het babyzitje ook een gewoon zitje realiseer ik me nu. Die hebben ze vast niet in jouw supermarkt want dat lijkt me ideaal in jouw geval.
    Ik zat al even te googlen voor een plaatje maar ik kan er geen vinden.

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh wat irritant zeg!! Goed dat je assertief bent geweest, je staat natuurlijk volledig in je recht! Ik hoop dat het helpt en dat ze inderdaad 's middags komen.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat rot van A. :(
    Ja met Julian had ik ook veel last van de menstruatie-hormonen en daardoor ook moeilijke BVperiode gehad. Maar die sliep wel door met 9 weken.
    Nu is het echt niet meer te doen. Ik heb er steeds meer vrede mee en kan accepteren dat het einde in zicht is. Heb het met veel liefde gedaan, maar ik ben gewoon geen mens meer.
    Bovendien met de voeding tegen het spugen gaat het veel beter met het spugen en ik het het idee dat Sven veel verzadigder is...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ging weer super met Levi op de psz. Hoefde niet te huilen, verteld hele verhalen tegen de juf en heeft een portemonee gemaakt.
    Daarna zijn we lekker samen een ijsje gaan halen

Azeb, anders misschien mp proberen.staan vaak ook nog nieuwe op
    ow je was zelf ook op het idee gekomen ( ze kosten nieuw maar 1.99 dus zou er niet veel meer voor geven ;) )

Wupje, veel plezier vanavond

Missy, vervelend dat het nog niet zo gaat met A. Was natuurlijk wel een klein beetje te verwachten

Inge, wat een gedoe zeg. Ben benieuwd of ze maandag wel komen

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Azeb: laat het me even weten als je geen bandjes meer kunt vinden, hier in Gran Canaria worden ze volop verkocht. Dan zou ik ze voor je mee kunnen nemen en ze naar je op kunnen sturen. Ik hoor het wel van je!

Wij gaan zo lekker even op de boulevard wandelen en winkeltjes kijken (en geld uitgeven ;)) Vanmorgen geslaagd voor stoere basketbalschoentjes voor Aimar!

Ik zou heel graag foto´s willen spammen hier, maar de pc´s hebben geen usb aansluiting of kaartlezer dus gaat niet lukken. Baal enorm dat ik de laptop niet heb meegenomen, maar goed.....

Meiden, fijne avond en tot snel!

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh wat lief Eva! Ik hou je op de hoogte!

Missy, ik vergat nog helemaal op jouw verhaal over A te reageren...
    Wat balen dat het niet zo goed was gegaan op zijn werk, en ook nog een migraine aanval er overheen :(
    Dikke knuf voor jou!!!

19. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen

wat is het toch altijd met dat soort leveringen. Echt zo irritant. Wel heel goed dat je zo assertief was en hopelijk werpt het zijn vruchten af.

20. @ingeltje oh daar wordt je toch moe van
    goed van je dat je zo assertief was, vind ik ook altijd moeilijk

@eva fijn om van je te 'horen'!!!Geniet van het lekkere weertje

zo net boodschappen gedaan en naar de praxis, eindelijk alle spullen in huis, alleen nog een keer een nieuwe douche maar die past niet in de auto
    vanavond komt een vriend op visite dus ben ik er niet, nu eerst lekker lasagne eten.

xxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina