September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    De combinatie gerard joling, jeroen v/d boom en 'leuk' kan ik niet helemaal plaatsen :D bleeeuhg

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou ik duik er in. Ik hhoooooooooop echt dat ik mag doorslapen. Zal het speentje eens meenemen. Wie weet heeft het inmiddels meer succes.

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik kom ff zwaaien voor het naar bed gaan. Voel mij wel stukken beter alleen een buik van 3-4mnd zwangerschap pfff WHY ME??!!

Word hier jealoers gemaakt over verhuurde Efteling *mumblegrumble*

Mijn achterneef zijn vrouw was toch 29dec uitgerekend? Nou in Engeland mag je maar 10dgn overtijd lopen! Zij was vorige week gestript zonder resultaat. Wel een hele hoop gemene voorweeën gehad. Gisteren ingeleid maar nog geen woord op FB.
    Mijn mum wou al vanochtend bellen maar ik had al een idee dat ht niet voorspoedig liep (overtijd lopen gestript zonder resultaat en hoop voorweeen zonder resultaat dus kindje wou niet komen :p) En ik had dus gelijk.. mijn mum heeft dus vandaag gebeld naar Engeland naar mijn achterneef *HELE DIEPE ZUCHT MET OOGROL* (haar defense: ik moest steeds FB afstruinen als het kindje al geboren was... pfffffff mijn moeder soms ARGH!)

Maar goed kindje is vanochtend pas geboren!! 9.30 en was weer een meisje! (ze hebben er al 2) En zij heet I sabella 8)
    En een zware ook! In engelse ponden: 9p 7oz tervergelijking in engelse pond was Kate dus 9p 11oz (4410gr hier)
    Er ws eerst een pilletje ingebracht en toen vliezen breken, het hele mikmak en madam wou vanochtend pas ter wereld komen! Slopend dus! Had het fout over de geslacht :p maar mijn gevoel over nog niks gehoord en het afgelopen week klopte toch wel, slopend :( Ze riep nooit meer haha ik ik geloof haar best. Maar met 3 meiden zijn ze compleet had ik begrepen uit eerdere chats met haar! Volgend jaar dus weer een christening! En hopen dat ik weer bol er heen mag ;) Was bij A melia ook zo :p

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    parr: je bedoelt zeker 29 nov ;)
    fijn dat het kindje er nu is!

en A melia is ook een mooie naam zeg!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Inge doorgeslapen ?

Parr, gefeliciteerd met I sabella

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Parr: super dat ze er is!

Boh, gisteren was echt een lange werkdag, ik was pas na 21.00 uur thuis (en was al om 07.30 uur vertrokken). Vandaag ook nog even naar het werk voor een extra vergadering. Tja, drukke tijden zullen we maar zeggen. Maar ik hoef gelukkig pas om 14.15 uur te gaan dus ik heb nog uitgebreid de tijd om met Q te spelen. Volgende week vrijdag moet ik naar de diabetesverpleegkundige, ik ben benieuwd...

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hahaha ja 29 nov. de naam van de eerste is J asmine

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oef knuffs!!!

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo!

Op het andere forum heb ik al even geklaagd over mijn misselijkheid dus dat doe ik hier maar even niet meer ;)
    Donderdag weer een echo, daar heb ik wel zin in.
    Verder rustig op het werk dus even hier bijgelezen.

Ingeltje oef wat had jij een zware nacht zondagavond :(. Ging het vannacht wel weer goed?

Kaatje wat maf dat Levi zo laat pas in slaap valt.

Grappig de overheid heeft ook al een keer de Efteling afgehuurd voor alle medewerkers van (toen nog) LNV. Was ook een erg geslaagde dag.

Parr gelukkig voel jij je nu wel wat beter!
    Oef wat een bevalling, en een flinke meid dus!

Straks trouwens met Kyano naar het CB. Ik ben benieuwd naar de 'meetresultaten' :D

10. nou even uit mijn hoofd

@pisum ik moest idd ook erg lachen om je flessenopmerking haha
    @jannes en ingeltje leuk naar de efteling!!
    @parr leuk een beebje, nou ja beeb eigenlijk:D gefeliciteerd!
    en gelukkig voel je je al weer wat beter
    @pupke das een lange dag, nu even uitrusten of moet je vandaag ook werken?
    @wupje succes op het CB en met de misselijkheid, knuff
    @eva drukke dag zo poeh

hier alles goed alleen is julia volgens mij in dezelfde fase als Aimar beland, besmettelijk??
    alles is nee en wil ik niet en als ik dan een keer nee zeg dan is het huilen.
    ook alles op de grond gooien als iets niet mag is erg in.
    dus voorlopig weer geen puzzel van hello kitty voor julia, want ze raapt namelijk ook niks meer op als het eenmaal op de grond ligt
    hopelijk doet ze een goede dut en is ze vanmiddag wat gezelliger

met isa alles goed, vannacht weer goed geslapen alleen lijkt ze iedere nacht om half 12 extra honger te hebben.
    ze wordt al 2 nachten om die tijd wakker, huilen en dan niet willen eten
    leg je haar terug, gaat ze verder huilen en dan nog eens aanbieden en dan eet ze een hele voeding.

fles: thx voor alle reacties, we gaan het vanavond nog een keer proberen, nu blijf ik erbij zitten aangezien isa het super doet.
    we laten haar tussendoor boeren en hopelijk gaat het dan beter.
    duim duim

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Succes bij het CB. knuff voor de misselijkheid

Hier net bij de nieuwe jumbo wezen kijken. wel een mooie winkel maar kon zo al tig dingen zien die goedkoper zijn bij de ah ( blijk je geld voor terug te krijgen dus misschien toch maar even met een ah bonnetje erheen. )
    had ook 2x snacks van mora. zou 2de halve prijs zijn. stond niet in het systeem dus kreeg het hele bedrag terug. Dat zijn dan weer wel leuke acties.

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: dat is inderdaad een leuke actie!

@Anno: fijn dat Isa het zo goed doet.

@Wupje: balen dat je zoveel last blijft houden van de misselijkheid. Ik hoop dat het snel wat afneemt. Wauw, je bent al 11 weken!

@Parr: knuff terug!

Q was vanochtend voor zijn doen vroeg wakker. We hebben samen ontbeten en zijn daarna even naar de winkel gelopen (nou ja, ik dan want Q zat in de buggy). Ging prima tot op de terugweg, toen werd hij me toch een potje hysterisch! Valt me nog mee dat mensen de politie niet hebben gebeld voor een ontvoering ;). Maar hij had het gewoon koud want hij wilde niet lopen maar door mij getild worden. Tja, en dat gaat dus niet meer. Eenmaal thuis hebben we even tv gekeken en toen viel hij rond 11.45 uur in slaap op de bank. Dat is nog nooit gebeurd! Ik heb hem dus lekker in bed gelegd en hij ligt in diepe rust. Ik ben benieuwd of hij gewoon moe is of dat hij iets onder de leden heeft.
    Souders komen zo even oppassen want ik moet naar een vergadering. Manlief moet werken tot 21.00 uur dus ik ben vanavond alleen met Q. Kunnen we weer lekker gaan kleuren en kleien :).

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @Pupke: ik dacht al, wie gilt daar zo?:D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, ik hoop voor jullie dat hij gewoon moe was.

Hier had Levi ook een humeur waar je u tegen zegt. Hoorde hem al wakker worden met de woorden 'ik heb echt heel erg honger" maar ja meneer wilde niet aankleden. en dan echt bij alles een strijd ( sokken,broek,truitje etc ) zet ik hem in de hoek. bedaard hij,komt netjes zijn onderbroek aan doen en vervolgens begint de strijd weer op nieuw. en dat ging maar door en door. met naar beneden gaan, met eten, in de auto etc. Heel vermoeiend.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Anno oh dat gooien is wel heel herkenbaar! Kyano wil me ook heel vaak in mijn wang knijpen als hij iets niet mag, puur frustratie. Ik blijf dan meestal heel rustig en pak zijn hand weg voordat hij kan knijpen en dan is het spelletje al een stuk minder leuk.
    Waar had jij nu een topic geopend? Ik kon niks terugvinden in de lounge :(

Kaatje ik koop eigenlijk nooit bij Jumbo omdat ie niet bij ons in het dorp ligt maar ik denk ook dat je het echt van de acties moet hebben en dat andere producten evengoed best prijzig kunnen zijn. Wij kopen eigenlijk altijd bij AH omdat dat het makkelijkste is en ook niet overdreven duur.

Pisum ha ha kun je voorstellen hoe dat hier in Limburg klonk :D ;)

Pupke hoop niet dat Quinten ziek wordt.

Kunnen jullie kids sommige kledingstukken al zelf aantrekken? Ik doe eigenlijk nog alles bij Kyano. Hij probeert wel eens zijn sokken aan te trekken maar dat lukt nog niet echt.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik heb gisteren trouwens ook met verbazing naar het journaal zitten kijken. Wat een heftige gebeurtenis zeg bij het kdv in Amsterdam :$ Het zal je kindje maar wezen, dan weet je als ouder toch ook niet meer waar je het zoeken moet :(
    En hoe toch steeds weer van die gestoorde mensen hun gang kunnen gaan? Kan er echt verdrietig om worden.

17. @wupje heb geen topic geopend staat bij nieuw werk zoeken in de lounge

zelf kleren aantrekken: julia wil alles zelluf doen
    dus die doet zelf haar pyjama aan
    jas aan, blouse of vest, onderbroek eigenlijk alles behalve sokken en hemd en shirt.
    haar jas heeft ze geleerd op het kdv, ondersteboven leggen, handen in de mouwen en dan over je hoofd en aan.
    zo doet ze dus ook haar pyjamajas, vest enz
    en uit doet ze alles zelf. soms niet altijd even handig hoor ;)

xxxxxxxxxxxxxx

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee idd. Normaal ga ik ook altijd naar de albert heijn maar hier is dus sinds vorige week de super veranderd in de jumbo dus dacht ga even kijken.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje minder dat de misselijkheid toeneemt :( knuffs! Kate probeert wel kledingstukken aan te trekken maar lukt beter eruit dan aan doen :p

@anno mssn sprong of regeldag?

@pupke oei oei haha die Q heeft dus grote longen ;)

kdv A'dam ik kan er niks meer over horen.. mijn hart breekt! Vooral toen ik las dat het meerdere jaren zo aan toe ging, 40-50 kids en dat de zegsman emo buiten kwam en vroeg om afstand want de ouders lagen helemaal in de puin... ik .. nee ik kan er neit over hebben .. ik kan alleen aan de kids en ouders denken.. vind het zo erg :(

20. a'dam: ja vreselijk en hoe zoiets kan, te weinig personeel werd gisteren gezegd maar dan nog, vreselijk gewoon, krijg er elke keer kippenvel van en dan zo veel kinderen

@parr regeldag?julia? isa heeft het gewoon prima naar haar zin hoor;) nou ja begint nu te mopperen terwijl ze net een half uur heeft gedronken, ben je helderziende?? haha

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina