Kate gehaald met de slee en naar mijn ouders geweest. Daar ook foto's uit de oude doos op de foto genomen (foto's van foto's ja) zal zo wat aan de andere kant spammen Wel een drama naar huis toe.. Kate was aangekleed (jas en laarzen) rent zij naar buiten maar ik hd nog geen schoenen aan en zij gaat ervandoor Ik gauw Dad's scheoen aan en achteraan, was zij gevallen aan de overkant in de oprit van de buren.. Ik was BOOS! maar meer omdat ik zo bezorgd was! Echt die kind! NIET NORMAAL grrrrrrrrr (lijkt zo vreselijk op mij verdorie!) Zij huilen omdat ik zo overstuur was. Dus ik troosten en zeggen dat het erg gevaarlijk was en dat ik zo deed omda tik bezorgd was. Maar goed madam moe want was al 13u geweest. Dus hysterisch toen zij bij oma moest blijven terwijl ik alles met Dad in de auto deed en toen hysterisch in de auto zetten (net als bij Q een paar grote longen :/) pfff en thuis wou zij niet meer naar bed dus ook huilen argh!!! maar ik had tijdens spul in de auto leggen mijn hoofd ook nog kei hard tegen de kofferbak duer gebonkt ikkuh zielig blegh
Parr ai heftig middagje dus Slaapt ze nu wel? Anno is misschien wel een goed idee van die jas om dat zo te leren. Ga ik eens proberen 8)
ja zij slaapt gelukkig nu wel! Heb al wat foto's geupperd naar show jezelf paar jaar geleden de rest komt in afbeeldingen diverse
Hallo dames, Ik kom even snel zwaaien. Heb niet bijgelezen, effe snel de laatste 2 pagina's gescand. Druk weekend gehad en gisteren weer begonnen met werken. Heerlijk om weer aan de slag te zijn, maar ook erg druk. Vandaag een dag cursus gehad en lekker op tijd thuis. Zometeen koken en dames halen, vanavond weer sporten. Met de dames gaat het prima, Sara zit sinds paar dagen weer op 5 voedingen. Fijn als ze dat blijft doen, dan hoef ik maar 2 keer te kolven op het werk, ipv 3 keer. Verder niks bijzonders eigenlijk. Kleding: Ilse wil alles zelf doen. Broek, maillot, rok, sokken zelf. Shirt zelf over hoofd, vest zelf, schoenen zelf (behalve gesp-sluiting). Romper zelf open en luier zelf uitdoen.
Hummelke, weer aan het werk dus. Weer even inkomen zeker Pisum, had jij nu vandaag ook je eerste dag ? Zo ja wel vervelend net nu Isra ziek is vandaag
@hummelke klinkt goed dat je het weer lekker vind om te werken @pisum ja idd isra ziek en jij moest weer werken, oei, hoe is het nu met je meisje? we gaan zo weer een fles proberen, even kolven dus, gelukkig want ik klap xxxxxxxxxxxxxxxxx
ik denk dat isa vorige keer de fles niet goed had nu heb ik meegekeken, zelfs dan pakt ze hem gewoon, en nu knoeit ze bijna niet hopelijk dus ook geen kramp hoi dreames, hoe is het met jou? xxxxxxxxxxxxx
Hey wat is het rustig geweest hier vanmiddag! Kyano is weer goedgekeurd bij het CB, het was een erg gezellig bezoek. Ik vertelde hem van te voren dat we even gingen meten en wegen en daarna eventjes met 'de mevrouw praten' Nou dat heb ik geweten; hij kletste iedereen de oren van het hoofd De arts had dan ook wel alles wat Kyano interessant vond; schilderijen van Bert en Ernie, een leesboekje met vrachtwagens en tractors en natuurlijk haar computer. Verder wel nog aangegeven dat hij weinig had met het potje en dus nog lang niet zindelijk was, maar op zich was dat nog geen probleem zei ze. Hij weegt nu 14,5 kilo en is 93cm lang. Verhoudingen waren prima. Toen we weggingen zei ze dat ze het heerlijk vond om hem zo goed te horen praten Dus ook hier een trotse mama. Hummelke fijn dat het werken goed gaat! En hoe lukt het 's ochtends? Gaat het ritme al een beetje? Anno fijn dat Isa goed aan de fles dronk! Pisum ach jee is Isra ziek ? Beterschap voor de kleine meid! Zo ik duik langzaam weer mijn bed in. Fijne avond allemaal en tot morgen!
Jeej vannacht weer een volle slaap! Parr: aaah een nieuwe spruit! En wat een prachtige namen hebben ze allemaal! Oh jee .. ook al een dwarse puber in huis en een kusje op je knarretje. Wupje: heh bah meis.. die misselijkheid blijft een rotkwaal. Het zuigt alle energie uit je.. knuff En jeeej voor Kyano!! Kaatje: ik heb bij een volle kar bij de Jumbo altijd wel minder betaald dan dezelfde kar bij andere supermarkten. Verder hebben ze erg goed vlees en een goede service. Helaas hebben we hier nu nog een hele kleine winkel, winkelt erg vervelend als je constant moet uitwijken en fileparkeren met je winkelwagen. Oeeiii Levi weer lekker tegendraads... bleugh.. Pupke: AHA! nu heb je jezelf verraden... Q is helemaal niet van jou... al die tijd heb je gedaan alsof je zwanger was en toen in augustus een kind ontvoerd uit de Albert Heijn. En nu doe je net of hij van jou is, maar gelukkig laat Q zich goed horen!! Nu snap ik ook die foto's met die overdreven grote buik. Allemaal gephotosjopt.. tssssss... Pisum hoe is het met Isra? KDV: vreselijk, maakt bij mij ook een boel los van het verleden... probeer er niet teveel naar te kijken, want dan word ik ook weer zo verdrietig, boos... Hier vandaag voor het eerst 'in de lijn'. Dus Pisum: kom maar op met je omzetbelastingvragen, ik ben er!!
Hey. BBB was wel ff leuk. Veel beenspieroefeningen. wordt morgen weer spierpijn. Is buiten echt super koud en glad. Maar heel langszaam naar de gym gefietst. Levi is nog wakker. ligt klaar wakker naar het plafond te staren en beweerd echt niet moe te zijn ( zo ziet hij er ook niet uit ) Gelukkig slaapt hij dan 's ochtend wel iets langer door. Wupje, super Kyano weer goedgekeurd ! Tot morgen
Ingeltje oh heerlijk wel weer een goede nacht gehad! Kaatje wow wat knap dat je nog durfde te fietsen. Sinds ik zwanger ben, ben ik echt een schijterd op dat gebied. Hubbie moet me morgen ook weer bij het station afzetten, ik durf gewoon even niet te fietsen En lekker gesport, goed bezig! Nu ben ik echt weg, doei!
@Ingeltje: je hebt me betrapt... Ik had wel verwacht ooit betrapt te worden want Q lijkt natuurlijk helemaal niet op me
Nou ging heel zachtjes hoor, en met de voetjes vlak boven de straat haha. Maar had nog een paar kerstkaarten die mooi op de fietsroute lagen en is binnendoor ook maar een paar minuutjes Zie meer op tegen het auto rijden de rest van de week als het zo glad blijft
Was het nou Q. die altijd zo'n scene schopte in de AH? Want dan valt nu het kwartje waarom... 1 groot trauma... (of was dat Kyano? )
Haai ladies, Heb het retedruk met vanalles, en dan werk ik nog niet eens momenteel Maar gelukkig merendeel leuke dingen! Jill gaat goed, had weer een klein verkoudheidje te pakken, is alweer achter de rug gelukkig. Ze heeft vanmiddag voor het eerst in anderhalve week weer ruim 3 en half uur geslapen. En gisteren stortte ze naast me op de bank echt even in, zie foto. Ik duik er vroeg in, met een boek uit de Reizigersserie, dat ik vandaag in moest leveren, maar nog maar op de helft van ben Dan maar boete, ik moet het uitlezen! Lieffies, ik hoop snel weer meer te kunnen meekletsen. X
Ik ben eindelijk begonnen in Stieg Larsson, mannen die vrouwen haten. Erg dikke pil (bijna 600 pagina's) maar o zo spannend. Heerlijk!!