September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    haha ik heb de laatste twee delen hier al thuis liggen dus wasn't me!

Heb ze hier al een tijd liggen maar heb er even niet zo'n zin in. Mijn buurvrouw heeft deel 5 al gelezen en zei dat dat weer veel politiek en minder romantiek was dus vandaar dat ik even niet zo'n puf ervoor heb.
    Denk dat ik ze eerst maar weer inlever. Komt later wel. Moet nu mijn vrije tijd meer aan de studie besteden, waar ik ook even geen zin in heb btw.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Freesia, ahh Jill zo moe. Rustig aan meis.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen!

Gisteren een leuke en gezellige kerstborrel gehad! Lekker geschaatst en we mochten voor 35 euro shoppen in de kraampjes. Alleen was het zo druk en was er niets wat ik écht geweldig vond. Dus voor 25 euro kadobon van de wereldwinkel gekocht, die ik dus een keer op mijn gemakje kan gaan besteden. Een klein kadootje voor mijn smoeder gevonden voor kerst en nog een geurzakje voor het toilet gekocht.
    Gisteravond wel het forum bijgelezen toen ik thuiskwam maar geen fut om te reageren. Aimar niet gehoord vbannacht en hij werd pas om 7:15 wakker. Me= ferrie heppie :)

Over een half uurtje komt een jonge collega (flexwerker bij ons) en voormalig stagiaire op de koffie en gaan we samen boodschapjes doen. Zij wordt waarschijnlijk onze incidentele oppas voor Aimar. Spannend hoor. Dus straks even kijken of het klikt tussen die 2!

Nu snel Aimar in de kleren hijsen! Tot later!!!

4. @Wupje: Dikke knuffel vanwege je misselijkheid. Ik hoop echt na het na de 12e week een stuk minder wordt!

@Pupke: Succes straks met de diabetesverpleegkundige!

@Pisum: Ik lees dat Isra ziek is, wat sneu :(. Zeker omdat jij gisteren weer begonnen bent. Hoe was je eerste werkdag en hoe gaat het nu met je kleine meid?

@Hummelke: Jij zit er meteen weer vol in op je werk hè ;)? Fijn dat je eerste dag je goed bevallen was!

@Eva: Ik hoop dat Aimar morgen, vermorgen en alle dagen erna ook later wakker wordt dan normaal!

Vandaag is Jasmijn voor de tweede keer een ochtend oefenen op school. Ze trok bij het afscheid nog wel een pruillipje, maar bij de juf op schoot was het al weer snel goed :). Het was ook wel druk, want op het moment dat we daar aan kwamen (ik moest haar een kwartiertje later brengen...) waren ze aan het zingen voor een jarige job. Ik hoop maar dat zijn moeder rekening heeft gehouden met een kindje meer vandaag. Ik zou het namelijk mega sneu vinden, als Jasmijn geen kadootje van de jarige krijgt...

Alleen heeft Emma dus weer de hele school bij elkaar gebruld, roepend 'Spelen! Spelen...!!' Echt sneu. Pas thuis na een beker drinken was het weer goed...

Gisteren uit eten geweest met de hele vestiging. Was erg gezellig én lekker. Het was een (duur) frans restaurant waar je van die aparte dingen krijgt. Haute cuisine, zeg maar. Nou, dat is aan mij wel besteed, allemaal gerechten krijgen die je thuis nóóit zult eten...

Onze vestigingsmanager was er ook, de eerste keer dat we haar zagen met haar pruik op. Maar ze heeft nog relatief weinig bijwerking van de chemo's, dus in dat opzicht gaat het naar omstandigheden erg goed met haar.

Onze collega met darmkanker was er ook. Hij wordt 24 december geopereerd en de prognoses zijn erg goed, er zijn namelijk geen uitzaaiingen gevonden. De kans bestaat dat hij met een (kijk)operatie weg komt...

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    morgen.

ik heb net gevraagd of Isra dan wel mag komen.
    maar zolang ze geen koorts heeft en ik er geen problemen mee heb, kan het wel. dus als het zo blijft ga ik morgen wel werken.
    Isra lacht namelijk de hele dag door, ze is heel vrolijk. en ze slaapt heel veel. voor de rest geen koorts ofzo.. dus het is niet heel erg denk ik.

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ha meiden,
    Ga zo nieuwe schoenen kopen met Raven want ze wil ze niet meer aan (zou dat een hint zijn?)
    Ze zit nu tegen een mandarijn te kletsen dat de pitjes eruit moeten komen en dan gaan we weg.
    Heb bijgelezen hoor en weet bijna alles nog maar reageren heb ik ff geen tijd voor. Sorry!!!

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Cool! heb je nu ook een eigen doorkiesnummer? of moet ik maar hopen dat ik bij jou uitkom?

hoe ging je eerste dag aan de telefoon?

8. @Pisum: O, bent dus thuis gebleven. Niet goed gelezen zeker :x. Gelukkig is Isra niet erg ziek, dus ik hoop dat je morgen wel kunt gaan!

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    vond het een geweldige serie! :)

10. Hihi... als je daar op moet wachten, komen die nieuwe schoenen er nooit... ;)

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Bij mijn vader was dat ook zo, dus het komt vast goed!
    Alhoewel, bij hem bleek het uiteindelijk toch een 'echte' operatie te worden ipv een kijkoperatie. Maar er waren geen uitzaaiingen en hij is nu weer helemaal hersteld :)

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    oh en zwangere dames, ik zou toch maar ERG oppassen met fietsen. ik liep net hier door het dorp en hoor achter me een klap en een schreeuw. is er een vrouw met haar scooter onderuit gegaan. ik gelijk erheen samen met een man die daar ook liep. hij belde 112 en ik heb die vrouw gerustgesteld en wat onder haar hoofd gelegd want ze kon niet overeind komen en lag op de natte stenen. ze had gelukkig niets aan haar hoofd (denk ik dan!) hoewel ze geen helm op had (sorry hoor, maar hoe dom is dat!). ze had alleen heel erg pijn aan haar schouder en arm en kon die niet bewegen. er kwamen toen mensen aan met jassen en dekens om over haar heen te leggen. en toen zijn we bij haar gebleven tot de ambulance kwam. het was niet heel erg allemaal, denk ik, maar je schrikt toch wel.

13. Kijk, dat is fijn om te horen! Bij mijn collega beginnen ze zeg maar met een kijkoperatie en wanneer het nodig mocht zijn, gaan ze over op een 'echte' operatie...

14. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    dat was bij mijn vader ook zo. ze hadden hem verteld dat er een erg kleine kans was dat het een echte operatie zou worden (weet het percentage niet meer) dus het was voor hem wel een domper dat het daar ook op uitliep. maar ja, wat doe je er aan? gelukkig ging alles goed. alleen met het herstel had hij erg veel pijn als hij moest lachen ;)

15. Jeetje, Pisum! Heb jij bijna hetzelfde beleefd als First time :$!

Fietsen kan altijd link zijn met een dikke buik. Zo heb ik toen ik 7 maanden zwanger was van Emma een nacht in het ziekenhuis gelegen, omdat ik bij een noodstop het fietstoeltje in mijn buik kreeg...

16. Zit een beetje in mijn maag met de rekening van mijn winterbanden. De garage waar Lolaman zijn auto laat onderhouden heeft mij echt super geholpen door mijn auto razendsnel te voorzien (lees: op dezelfde nog als mijn telefoontje!) van winterbandjes. Maar nu heb ik de rekening gekregen en daar staat een ander bedrag op dan mij telefonisch is gezegd, het scheelt zo'n €60,00.

Normaal gesproken ben ik behoorlijk assertief en zakelijk in zulke gevallen, maar in dit geval zat ik echt tegen het telefoontje aan te hikken. Het is namelijk niet mijn eigen garage en ze zijn de banden 's morgens zelf gaan halen, omdat ze mijn maat zelf ook niet meer in voorraad hadden. Vervolgens hebben ze mij 's middags ertussen gemoffeld, terwijl ze eigenlijk al vol zaten. Maar 'voor de vrouw van R. doen we dat!' zeiden ze letterlijk.

Net dus toch maar even gebeld en ik word zo terug gebeld door iemand die meer weet over mijn factuur...

17. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Anno, fijn dat fles goed ging.

Wupje, Kyano weer goedgekeurd, leuk dat hij zoveel kletste. Ochtendritme gaat nu prima!

Ingeltje, spannend nu echt aan de lijn voor omzetbelasting, lukt het een beetje!

Freesia, wat een schattige foto!

Azeb, knuffel voor jou!

Lola, wat sneu dat Emma weer zo hard moest huilen.

Pisum, veel succes morgen, hoop dat Isra snel opknapt! Fijn dat het goed gaat met je vader.

Fietsen, kijk maar uit, ik ben 2 weken geleden ook al flink onderuit gegaan.

Gisteren weer lekker gesport. Ben alleen mijn broek vergeten op de sportschool, dus die moet ik straks effe halen als het niet meer sneeuwt (ik had mijn sportbroek aangehouden). Vandaag dagje met de dames, het sneeuwt hier flink dus kan niet echt naar buiten. Ilse roept nu dat ik moet helpen met kleien, dus ben weer weg.

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Lola: Goed dat je toch gebeld hebt. Ik had laatst ook zoiets met de rekening van de taxatie. Was ook zo'n 60 euro hoger dan vooraf mondeling overeengekomen. Dus ik ben er achteraan gegaan en kreeg een creditnota en toen weer een nota met het goede bedrag.

Maar kan me voorstellen dat je het moeilijk vind als ze zo'n goede service geboden hebben. Ben benieuwd hoe het afloopt.

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Trouwens, ik lees hier iets over dat het megakoud kan gaan worden:

Grote kans op witte kerst - MSN NIEUWS

AAARGH NEEEEEE :(

ik had juist zo gehoopt dat het de komende weken nog mee zou vallen..

20. @Pisum: Ik ben dól op een witte kerst, maar voor jullie hoop ik inderdaad op hogere temperaturen. Het duurt nog lang voordat het 1 fabruari is als het zo megakoud is.

Is alles nu trouwens afgewikkeld met betrekking tot de koop van jullie huis?

Deel Deze Pagina