@pisum o lekker 6 uur slapen!!!gelukkig doet isra het goed!! @kaatje denk aan je vandaag meis en hier brand ook een kaarsje voor Milou* @eva julia kon ook neus snuiten en toen begon ze met peuteren en idd door haar mond blazen als ze wilde snuiten ondertussen kan ze weer snuiten maar doet het liever niet gelukkig eet ze al geen snot meer want dat deed ze eerst ook nog hmm en verder hoofd leeg. vanmorgen was julia al weer om 6 uur wakker, gisteren ook al aangezien ze normaal tussen 8 en 9 wakker wordt is dat voor mijn gevoel midden in de nacht ben dus ook echt moe, vanavond maar vroeg er weer in rik is vandaag thuis, vanmorgen lekker gewandeld, jurkje voor mezelf gekocht en een armbandje voor julia, voor kerst. kom er net achter dat onze mobiel voor boven de box kapot is, gelukkig had svader nog niks voor kerst dus dat is al weer geregeld. xxxxxxxxxxxxxxxxx
en ze ligt zelfs in de box!! haar temp bleef ineens goed en nu kan ze zelfs al zonder kruik, omslagdoek doen we wel als ze uit bed komt maar daarna af. 's nachts en buiten nog wel een kruik maar verder kan ze het helemaal zelf!!! zomaar ineens!!! xxxxxxxxxxxxxxx
Ha meiden! Vanochtend een mooie echo gehad Details staan bij zwanger zijn op kaatjes forum. Verder wel druk op het werk nu dus ik blijf niet te lang hangen. Pisum werk ze meid! En hopelijk heeft het langer doorslapen idd niet met het ziek zijn te maken. Parr ik heb die vage pijnen ook altijd gehad. Een paar dagen na mijn menstruatie begon het al en rondom ei was het dan het ergste. Frustrerend hè als je niet precies kunt verklaren wat je allemaal voelt. Knuff! Anno wow een mooi meisje zonder mutsje en doek in de box, super zeg!! Kaatje ik steek vanavond ook een mooi kaarsje aan!
Super anno!!!!!!!!!!!! Wupje ja idd! had je het ook t/m ongi dan? alleen deze keer begint het eerder en dat terwijl ik vorige ronde voro mijn ei nergens last van had! Uitslagen zijn heel erg goed. Had ook niks anders verwacht. Ik kan vanmiddag de verwijzing ophalen maar hoop heel erg dat ik het afspraak kan afbellen tegen die tijd!
@Kaatje: Dikke knuffel van mij op deze moeilijke dag. Deze is voor Milou en voor jou, Ferry en Levi...
Fijn dat er niets afwijkends in je bloed in gevonden. Enne... ik hoop ook dat je je afspraak kunt afbellen straks. Mijn zus heeft dat destijds kunnen doen...
@parr gelukkig een goede uitslag en idd hopelijk kan je de afspraak afzeggen, wij hebben wel alle onderzoeken gehad maar bij de uitslag was ik ook al zwanger en de gyn zei dat het vaak voor kwam dus bij jou misschien ook wel xxxxxxxxxxxxxx
Van wie zou dat eigenwijze lichaam dat eigenwijze toch hebben Goed hoor dat de uitslagen in orde zijn.
Anno. heerlijk zeg dat ze opeens haar temp zo houdt. Vind ze de box wat ? Lola, dank je wel. Ferry is werken dus ga maar ff de badkamer soppen. vang ik 3 vliegen in één klap. Ik wordt weer schoon , de badkamer wordt weer schoon en ik kan mijn gedachten even verzetten
@kaatje ja ze keek haar ogen uit en ligt nu ook heel stil te slapen haha, helemaal moe. lekker is dat he af en toe, poetsen xxxxxxxxxxxxxx
Voor de meiden uit limburg http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/244555-dringend-hulp-gezocht-ivm-vermissing-elke-wevers.html
Hè bah, wat naar. Ik hoop dat die vrouw snel gevonden wordt. Maar ik vrees eerlijk gezegd het ergste...
nou rik kan dus op zoek naar ander werk hij had vandaag gesprek omdat zijn salaris niet klopt vanaf het begin nu blijkt dus dat hun vinden van wel, dit is niet afgesproken, ze sparen wel een heel jaar maar elke maand heeft hij 200 euro minder dan afgesproken, dit krijgt hij uiteindelijk wel maar zo bedoelde wij het niet hij heeft nog 3 maanden dus kan rustig zoeken gelukkig @kaatje he das leuk een 2-ling mama!! xxxxxxxxxxxxxxxx
@Anno: Heeft Rik dan zelf ontslag genomen of verlengen ze zijn contract niet omdat hij vindt dat zijn salaris niet klopt?