Wij hebben nog steeds geen slee gekocht Jill wil ook eigenlijk helemaal niet graag naar buiten, kind van haar moeder Maar we gaan zo toch maar de snowboots aantrekken voor een tripje naar de kippenboer/supermarkt. Snowboots trouwens via MP gekocht, ze waren hier echt wekenlang uitverkocht
Goedenmorgen! Hier dagje aan t werk en Mike was gelukkig wat opgeknapt al en kon dus naar kdv.. Kon namelijk echt niet vrijnemen vandaag, want mijn collega is al vrij en anders zat er niemand. (Wordt hier slecht vervanging geregeld dus..) Mike wilt met dit weer ook niet supergraag naar buiten hoor! En als hij wel in de sneeuw wilt, issie na 1 uurtje verkleund en wil hij naar binnen hihihi!
Raven tekent "paprika's" en vraagt om doekzakjes.... Femke Halsema stapt per direct op om een 'positieve reden'. Denk dat ze zwanger is. Straks ff persconferentie kijken om 13.30 uur, jammer hoor, ik was wel fan van haar!
slapen: julia was vanmorgen gelukkig weer in haar oude ritme, gisteren een half uurtje langer opgebleven, lag er dus om half 8 in en vanmorgen hoorde ik haar al om 6 uur, ik balen maar net gedaan of ik niks hoorde, na 2 keer mama was het stil en toen sliep ze tot 9 uur heerlijk. ik had het nodig. rik zijn contract: hij heeft nog niet gezegd tegen zijn baas dat hij de verlenging niet aan gaat hoor, maak jullie niet druk maar hij is nu wel aan het rondkijken naar iets anders, waarschijnlijk zal dat pas na nieuwjaar iets opleveren want veel bedrijven gaan toch dicht volgende week. maar ik maak me er niet zo'n zorgen om, rik wil graag werken dus dan is er altijd wel iets te vinden. buiten: julia wil ook niet naar buiten, steekt 1 keer haar hand in de sneeuw en dan is het bah en wil ze naar binnen met wandjes aan is het 10 minuten haha, gelukkig want ik hou ook niet van kou. gisteren hebben we een heel stuk gewandeld en toen wilde ze halfweg ook niet meer lopen omdat ze het koud had. @kaatje haha gekke levi @eva is idd ook het bedrijf waar mijn vader werkt. zo volgens mij iedereen gehad vanmorgen dus eerst lekker uitgeslapen, toen een boterham gegeten met julia en toen de meiden in bad wel een hele onderneming hoor, eerst isa in bad en julia haar bad laten vollopen ondertussen. julia zich uitgekleed en ik isa aangekleed. julia in bad gezet en ik daar op een krukje isa gevoed haha. toen julia aangekleed en toen konden we naar beneden daarna even tv gekeken en gestofzuigd en opgeruimd en dan zijn we weer mooi klaar voor vandaag, vanmiddag maar eens kijken of julia even naar buiten wil. xxxxxxxxxxxxxxx
@Anno, sorry geen idee.. Ben zelf zo slecht in kado's! Hier is t nog maar de vraag of we thuiskomen van het werk. De bussen komen hier de brug niet meer op vanwege de gladheid..
zometeen 2 vriendinnen op visite met beeb van 3 maanden, leuk!!! dan zie ik tenminste ook weer eens hoe klein die van mij nog is haha xxxxxxxxxxx
Hallo meiden! Anno, wat fijn dat Isa zichzelf nu warm kan houden! Balen van riks werk, maar het komt vast goed om iet nieuws te vinden als ik jou zo hoor. Pisum, fijn dat het goed ging op de creche gister! Missy, gelukkig, Mike weer beter. Pfff wat een toestand met de bus. Ik neem aan dat ze wel gaan strooien (desnoods met de hand)? Kaatje, grapjas die Levi, zich gaan aankleden 's avonds. Yule, ja echt zonde hè dat Femke stopt. Ben benieuwd of ze idd zwanger is. Hoe oud is haar tweeling, weet jij dat? Ze zitten in ek geval al op school las ik laatst in een tweet. Hier gaat het wel goed. Lekker vakantie, dat is fijn. Morgen hebben we een feestje van ons vriendenclubje, daar heb ik echt ontzettend veel zin in. Moet nog even wat cadeautjes scoren, we gaan zo'n dobbelspel doen vanmiddag maar even shoppen in het dorp. We zijn vanmorgen niet gaan zwemmen, ik durfde het niet aan om naar de stad te rijden met de gladheid. Liefs Azeb
Hey. Zo veilig weer thuis gekomen. echt niet normaal al die sneeuw hier. Buurjongen belde al op , die is gestrand in een dorp verder, want er rijden geen bussen meer. Nu moet hij 2 uur in Alphen wachten en dan kan Ferry hem met de taxi mee nemen als hij de kids uit school gaat halen. Kerstborrel van Ferry zijn werk is afgelast, vinden het onverantwoordelijk om het personeel 'savonds nog terug te laten komen met dit weer. Yule, Raven dus ook nog zo laat wakker. Maar die is dus nog echt moe 'sochtends. levi wordt om 07.30 wakker en is dan ook weer gewoon klaarwakker Pisum, fijn dat Isra haar eerste dag op het kdv zo goed gegaan is Normaal lag Levi wel vaker tot 20.30 te kletsen ofzo, en de laatste weken viel hij binnen 5 min. in slaap ( ook niet echt lekker, kwakkelig enz ) en nu dus dit. Hoop maar dat het een fase is die snel weer voorbij is. Levi lijkt niet te gaan slapen dus denk dat ik zo maar even met hem op de slee boodschappen ga doen. Al weet ik dan niet hoe ik de boodschappen weer mee terug krijg.
@kaatje slaapt levi nog lang 's middags? misschien anders wakker houden of kort laten slapen? xxxxxxxxxxxxx
De ene keer slaapt hij wel, andere keer niet. Of vrijdag normaal sowieso niet ivm peuterspeelzaal. Ophouden kan op veel dagen wel,maar als hij de ochtend actief bezig is geweest heeft hij zijn slaapje nog wel nodig. Als hij slaapt slaapt hij trouwens wel 3 uur Levi heeft vandaag met Ferry en mijn zusje een sneeuwpop gemaakt
ow echt? Raven sliep altijd lang maar nu ook niet langer dan 1,5 uur meer. En het gekke is dat juist op drukke dagen ze niet slaapt (dreumesgroep bijvoorbeeld) en op rustige dagen wel, alsof ze dan gaat inhalen ofzo. Ze ligt er nu in sinds 10 minuutjes maar ik hoor nu al dat het hem niet gaat worden... zucht.
Helaas geen tijd voor jezelf dus Levi zit nu ff tv te kijken en dan gaan we zo de hond maar even uitlaten
Ik ga toch straks een uurtje of misschien 1,5 opnemen om naar huis te komen! Er rijden vrij weinig bussen, dus het gaat sowieso lang duren voor ik thuis ben.. Alleen heb ik geen uren meer voor dit jaar, dus ga al lekker de min in dan! Maarja helaas... aan dit weer is ook niks te doen!
Zo ik heb er al een behoorlijk intensieve ochtend opzitten. Vanochtend met Kyano naar de tandarts geweest. En ook Kyano mocht in de stoel zitten Hij vond het wel grappig en toen ik aan de beurt was, bleef hij gelukkig netjes in de kamer. Hij had een grote knuffel ontdekt en liep daarmee rond Daarna kopje thee bij mijn ouders gedronken en even een kleine sneeuwwandeling gemaakt maar Kyano begon op een gegeven moment te huilen omdat hij het zo koud had dus weer lekker naar binnen. Toen nog boodschappen gedaan en daarna gauw naar huis. Kleine man slaapt nu en ik moet nog even wat klusjes doen. Parr bij mij verdween de pijn als mijn ei geweest was dus waarschijnlijk voel ik het groeien van het eitje al heel snel. Anno oh wat balen dat Rik een nieuwe baan moet zoeken. Maar 200 euro minder is wel heel erg veel Lekker zo lang uitslapen! Lola gefeliciteerd met je jubileum! En wat attent, zon mooie bos! Kaatje echt maf dat Levi zon lang wakker is. Pupke werk ze nog vandaag! Fijn dat je ongedeerd op je werk bent gekomen. Hier valt het nog mee met de gladheid, vanochtend wel heel erg maar nu lijkt het weer wat te dooien.
Wupje, goed bezig deze ochtend ! Missy, ach die anderhalf uur. Hier rijden ook geen bussen ( en gedeeltelijk ook geen taxi's ) meer
Aimar heeft hier alleen in de auto geslapen, 15 minuutjes ofzo. Nu bij mijn moeder. Tussen 3 en 5 zijn de Desperados te horen op Radio 6. Radio 6 Radioplayer Wij gaan sleeën zo! Doei!
dat lijkt me niet zo'n punt; op de slee! of zijn het te veel dingen? ik heb meer het probleem dat ik die slee de supermarkt in moet tillen
Slee zou ik bij de supermarkt gewoon in het karretje zetten. Maar heb idd wel veel nodig. Meerdere broden, melk, avondeten, dingen voor kerst etc. Dus gaan morgenochtend maar ff met zijn allen