Grappig ik moet altijd een kar nemen want Kyano zal en moet in het karretje waaraan een auto vastzit. Hij moet altijd sturen en toeteren Hoop dat die fobie voorbij is als de tweede uk geboren is want ik kan onmogelijk dan ook nog een MC / kinderwagen erbij En anders kies ik toch maar voor een draagdoek de eerste tijd. Ik ben echt benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Zo en nu ga ik gauw Kyano wakker maken, die slaapt al ruim 2 uur maar was vanochtend ook vroeg wakker. Rond half 7
haha Pisum heeft het licht gezien. Wupje, moet zeggen dat ik daar af en toe wel "tegen op zie" Vind soms alleen met Levi boodschappen doen al een opgave. ga ook liever even alleen en laat hem thuis. Hoe dat straks moet met twee kids. Gelukkig duurt het nog eventjes.
boodschappen: sinds isa er is gaat rik alleen boodschappen doen want er is anders geen beginnen aan voor kleine boodschapjes ga ik als julia op het kdv is met isa alleen maar ja daar moeten we straks dus nog wat op verzinnen xxxxxxxxxxxxxxxx
Ik vind boodschappen doen juist nu heel makkelijk, zet haar gewoon in het karretje en dan doen we boodschappen, Raven leest het briefje voor en ik pak dingen. Vond het veel lastiger met een huilende baby eigenlijk.... Maar met 2... tja dat weet ik ook nog ff niet.
Oei, toen zaten wij te eten Was het goed? Boodschappen doen, mijn lief doet elke maandag uit zijn werk de grote boodschappen. Ik hoef alleen via mail een klein lijstje te maken met wat we gaan eten elke dag. De buurtsuper zit hier 100 verder en Jill gaat heel graag in de autokar of loopt zelf met een kinderkarretje rond. Hoe dat met een tweede moet, gelukkig geen last van
Ferry kreeg vandaag nog een mooi geld bedrag van één of andere instantie omdat hij chronisch ziek is. Dus nu kunnen we eindelijk kopen waar we al zo lang voor willen sparen. een mooie digitale spiegelreflex camera waar we weer super mee kunnen footgraferen. Mooie foto's van Levi, en straks van de beeb. Maar Ferry zou Ferry niet zijn als het niet gelijk moest,dus is onder luid protest van mij nu naar Alphen om de camera te halen. Uit mijn hoofd deze Product [Merk: 'CANON'; Type: 'EOS 500D + 18-55 MM IS'; EAN: '8714574535326'] - Foto Klein, Klein in prijs, Groot in Service! | FotoKlein.nl
Slapen: Sara slaapt tussen de middag zo'n 2,5 uur en 's avonds ligt ze er om 19.30 uur in en slaapt dan tot 8.00 uur. Isabel ligt gelijk in bed in de avond en dan tot 7.30 uur in de ochtend. Boodschappen: ik vind booschappen doen, ook met 2 kids, heel gezellig. Sara loopt met haar eigen karretje rond en ik met of een grote kar of met Isabel in de kinderwagen. Gaat prima, wen je zo aan. Zo ik ga me even omkleden en dan lekker naar de bios. Schoonzusje en ik gaan naar Loft, ben benieuwd. Fijne avond!!
Dag lieve meiden, Ik lees op het andere forum nog wel mee en reageer daar, maar hier is het een beetje stilletjes.... Alles goed hoor! Ik heb afgelopen dinsdag mijn certificaat gehaald voor de opleiding. Helemaal blij dus! Verder is Femke flink verkouden, ze hoest al weer een week en heeft nu weer koorts. Ook slaapt ze slecht, omdat ze last van haar oortjes heeft. W. is dus vandaag met haar naar de huisarts geweest, geen ontstekingen, maar klinkt wel weer erg vol allemaal. We waren al gestart met de pufjes, dus dat was goed, en verder paracetamol en otrivin. Hopelijk gaat het snel weer beter. Ik moet nu weer ff veel werken, na de kerst ben ik een weekje vrij, tja en de dagen moeten ergens gewerkt worden.... Maar ik vergeet jullie niet hoor! Dikke knuffel allemaal!
Zag het op je hyves idd. gefeliciteerd ! Hoop dat Femke snel weer opknapt Ow ja ! Levi is verliefd ! Op ene Anne/Anna van de peuterspeelzaal. Heeft het vaak over haar, zegt dat hij haar lief vind en met haar wilt spelen. Na de vakantie maar eens op de psz vragen wie het precies is.
Even zwaaien hoor! Hier erg druk nu ik weer werk, dus weinig tijd. Sara is flink verkouden en heeft geen stem meer, klinkt echt heel zielig. Ilse is ook niet echt fit. Heeft vanmiddag 4 uur! geslapen en was daarna nog steeds moe en wilde niet eten. Boodschappen met 2 kids wen je vanzelf aan, ik vind het ook altijd erg gezellig! Zo ik ben moe van het sporten en ga lekker slapen.
Hummelke, beterschap voor je meiden. Lola, ja he Hij gaat er ook echt heel verlegen bij kijken als ik het over haar heb
Kaatje, wat superschattig! Jill is echt smoor op haar oompie Frank. Vandaag deed ze of ze hem aan de telefoon had en ging toen in haar keuken koffie voor hem zetten en voerde dat aan de telefoon 'Lekkel hè oompie Flank?' Als ze hem ziet, wordt ze zelfs rood