@Freesia: kwam jou alleen even snel melden dat je zeker met je vriendinnen naar de film Loft moet gaan. Heel erg goed!!
Hé Parr, wat ontzettend gaaf!!! Meid, ben zóóóó blij voor jullie... *** en stuitert vrolijk een rondje mee ***
Zag vanmiddag in de stad toch iets raars. Er kwam een vrouw van een jaar of zestig aangelopen met een draagdoek om. Nu vond ik dat al wat vreemd, maar dacht dat het misschien een oma was. Maar toen ze me passeerde zag ik dat er een hondje in die draagdoek lag...
Lola, nou ben ik echt pro-dragen, maar zie me nog niet met spaanse hond Fly op mijn buik rondsjouwen Alhoewel, zo'n kalerd... Jasje aan en hup in de MT
Freesia, nee niet met fly maar één van je naaktkatten vind het vast heerlijk. Gaat het trouwens nog steeds goed die twee samen ?
Kaatje, ja! Het zijn wel 2 brompotten bij elkaar, hilarisch af en toe. Dan is er eentje uit het koepelmandje geweest voor een plas/drankje/brokje en als die er dan weer bij wil kruipen, is het me een gemeut
Ohhhh en ik wil ZO graag komen spammen, maar ik hou me in. Heb me hier zo weinig vertoond de afgelopen tijd Vandaag zijn we met vrienden naar het bos geweest met de slee. Helemaal warm ingepakt, helaas had lief alleen geen snowboots of andere goede schoenen Maar affijn, wij naar een bos 20 min verderop gereden, want vriend wist daar de weg en dat scheen geweldig te zijn. NOT. Na 15 min waren we dus verdwaald :x Liepen we opeens door een kaal maisveld te klunen, allemaal sjagrijnig en koud. Mijn vriendin was om te spetteren zo boos op haar vriend. Toen zijn we richting een hoofdweg gelopen en zijn de mannen de auto's gaan halen. Jill was tig keer in de sneeuw gevallen en er helemaal klaar mee. Ze bleef maar huilen Jill uit, Jill thuis, Jill hoefniemeer. Echt zielig, want mijn vriendin had warme chocomelk, oliebollen en zelfs sandwiches meegenomen. Dus viel een beetje in het water, uh de sneeuw allemaal Thuis was het leed snel geleden gelukkig en nu ligt ze helemaal K.O.
Hey meiden, Slapen jullie kleintjes smiddags nog? M. wil thuis niet slapen smiddags maar is aan het eind van de dag echt op... maar in bed leggen heeft geen zin.. Op het kdv daarentegen slaapt hij meestal wel nog een uurtje... Oja, zijn weekendje weg geweest, en ik heb mijn vriend ten huwelijk gevraagd! En na 8 jaar heeft hij eindelijk JA geantwoord!!! ( hij kon er ook niet echt omheen.. ) Verder zijn de kids helemaal wild van de sneeuw!! Willen alleen nog maar sleeen en gelukkig is hier genoeg gevallen dus zijn veel buiten met ze! Fijn weekend!
Zo een heel gevecht maar meneer ligt er in ! Onverwachts nog wat poep in het potje. Merk nu dat hij ook echt durft te blijven persen. Voorheen kwam er per ongeluk een poepje mee, maar daar schrok hij dan zo van ofzo dat hij gelijk klaar was. Nu gaat hij wel echt zitten om te kijken of hij er nog een klein poepje uit kan krijgen. Freesia, gewoon spammen ! Van lieve Jill krijgen we nooit genoeg. ow jee uitje liep dus niet zo gezellig als gepland