September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb 3FM weer uitgezet. Wat een takke herrie. Sorry maar niet mijn soort muziek :D

Nog even één zielige foto van Levi spammen

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    awwwwwwwwwwww das koud!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat was het zeker. Nou ja opstaan, afkloppen en gaan met die banaan toch. Gelukkig is hij niet van suiker

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wat ontzettend attent van jou!!

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Dan ben ik heel benieuwd wat jij onder takke herrie verstaat, want tot nu toe heb ik alleen maar hele toffe nummers voorbij horen komen van Simply Red, Eurythmics, George Michael en nog meer nummers die je normaal veeeeel te weinig hoort.

Ik kijk en luister Serious Request het liefst de hele dag. Donderdag hebben we kerstborrel met het werk in Eindhoven en gaan we er ook met z'n allen naartoe. Zo leuk!!

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: wat een leuke foto's!!

@Freesia: hier nog zo'n vent die in zijn leren gympen de sneeuw in ging. Ga nu leuke sneeuwschoenen voor hem zoeken. Vind het zo zonde van zijn schoenen.

@Kaatje: tja, skipakken zijn niet echt fashionable. O wat een zielige foto!!

@Yule: fijn dat er gestrooid en geveegd wordt. Hopelijk kan al het bezoek bij jullie komen.

Wij zijn naar mijn ouders geweest. Laatste stuk is S. met Sara met de slee gegaan. Ook nog lekker in de tuin gespeeld. Nu slapen de dames. Straks slee ik met Sara naar de speeltuin en gaan we even naar de buurtborrel met szusje en nichtje. S. blijft thuis met Isabel. Veel te koud om haar een uur stil te laten zitten in de kinderwagen in de tent.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Ik kom even gauw voorbij zwaaien. We hebben een erg druk maar leuk weekend. Gisteren fotoshoot gemaakt met Kyano en de kinderen van hubbie's zus voor smoeder als cadeau. Na Kyano's slaapje bij vrienden gaan eten en daar tot 's avonds laat gebleven. Vanochtend huis op orde gemaakt en met mijn ouders een stuk gaan sleeën. Dadelijk moeten we dan de foto's van de shoot gaan uitzoeken en bestellen.
    Hopelijk vanavond de tijd om even bij te lezen :)!!!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ps mooi stuiternieuws op ander forum :D!!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    tot laters meiden! we gaan heerlijk op de kraam!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ik geef Levi geen pannenkoek meer als lunch. Hadden nog pannenkoeken van gisteravond over.
    Hoorde hem net wel een paar keer hoesten etc in bed. Ga ik net kijken. Heeft hij gespuugd ( lekker pannenkoek in zijn haar ) en de inhoud van zijn luier over zijn bed uitgesmeerd. gatver
    Met een hoop gedoe en fantasie hem eindelijk onder de douche gekregen ( en daarna wou hij er natuurlijk niet meer onder uit ) Nu even wachten tot Ferry thuis is dan kan ik naar boven om zijn bedje uit te soppen.

Jannes, denk die nummers die jij opnoemde ;) hoorde iig een hoop muziek dat mijn smaak niet is ( en dat is zo ongeveer alles van voor mijn geboortejaar haha ) maar ben zelf sowieso meer van de nederlandstalige muziek

Misschien komt het ook wel door al dat gepraat erdoor. Ferry is bv weer wel helemaal van de muziek ( ook oudere nummers ) en zelfs hij vroeg of ik het aub uit kon zetten.

Parr, veel plezier !

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou Ferry zijn werk belde net. Connexxion heeft alle taxi ritten voor morgen geannuleerd, dus Ferry is waarschijnlijk vrij.
    De bus rijd ook zijn normale route niet helemaal meer ( pakt alleen nog hoofdwegen, geen binnenwegen in dorpen ) dus ben benieuwd wat ik morgen aantref.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Eiiiiuw Kaatje wat een vieze bende >< knuffs!

Kraam was leuk! En D ave was echt een prachtig klein baby!!

13. vanmiddag hebben we heerlijk een uur in de sneeuw gespeeld en een sneeuwpop gemaakt
    ik heb ook heel veel foto's gemaakt en toen snel naar binnen isa voeden
    net lekker pannenkoeken gebakken en nu nog hapjes voor vanavond in de oven.
    zometeen mijn grote meid naar bed brengen en dan lekker bankhangen, wat kan de winter ook lekker zijn he.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Moet ik dan denk aan Blof (mijn favoriete Nederlandse band) of meer aan Jan Smit, Nick & Simon en zo (not my cup of tea...)?

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Not your cup of tea dus ;)
    Luister sowieso thuis geen radio niets. En in de auto staat hij op 100% NL ( heb je bv ook veel onbekende nederlandse artiesten, maar dus ook Jan, Nick&Simon, 3J's, Marco borsato etc )

16. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Weer veel leuke winterse foto's gezien! Hier zijn we binnen gebleven, de dames zijn allebei niet echt fit. Ilse is voornamelijk moe en eet 's avonds nauwelijks iets. Sara snottert flink, haar stem gaat al iets beter.

Ik ga morgen wel even een afspraak maken bij de HA voor Sara. Ze heeft nog steeds flinke uitslag/exceem op haar gezicht. Soms ook natte exceem. Ik denk niet dat ze er veel aan kunnen doen, maar wil het toch even laten nakijken. Ze heeft er geen last van, maar ze ziet er niet uit...

Hier vanmiddag weer flink veel sneeuw gevallen. Morgen dus maar rustig naar het werk. Morgenavond heb ik nog een etentje van het werk, dus moet in het donker terug rijden, hoop dat er niet meer teveel sneeuw valt.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, ahh de meiden nog niet fit. idd er even naar laten kijken kan geen kwaad

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik kom weer spammen :)

Zo zat Jill aan het ontbijt vanmorgen. Voor ons was helaas geen plek meer ;)

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kerstdorp bij oma

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh dat is wat ik dus onder 'takkeherrie' versta :D
    (die zender vind ik echt vreselijk.... ik kan de 3j's nog wel waarderen en Marco B. maar dan houdt het bij mij een beetje op)

Deel Deze Pagina