September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whahahaha!! En nog wel de Teletubbies.. of all people ;)

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Sneeuwtochtje door het bos met oma, papa en mama

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha ach ja ben nou eenmaal een geval apart.

Freesia, schattig !

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: Ik kan Jan Smit en Nick & Simon op zijn tijd ook wel hebben, een of twee nummers. Blof zeker, maar dat noem ik een andere categorie.

Maar die onbekende Nederlandse sterren vind ik hylarisch. S. en ik kijken weleens sterren.nl op TV gewoon om te lachen om de ontzettend foute teksten en clips. Zoiets bijvoorbeeld: YouTube - Marlous - Je Zeurt Teveel (officiele videoclip!)

Vooral die totaal onnodige "kijk mij eens sexy zijn" douchescene. Zo lachwekkend....

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
  6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is wel weer een hele andere kant van de onbekendere nederlandstalige muziekanten haha.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier vanmiddag nóg een keer gaan sleeën, heerlijk. Ook net weer is er een flinke laag gevallen. We hebben vandaag al 3 keer de stoep schoongemaakt, maar daar is nu niks meer van te zien whahaha!!

Ik zit nu aan een heerlijk kopje Nescafé, ik heb een pakket gekregen om te Buzzen. (thanks Naat, je hebt me aangestoken ;) )
    Ik heb hem al uitgedeeld aan de buurvrouw. De komende week wat collega's trakteren hihi.

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jannes! Whahahaha, ik heb er een nieuwe hobby bij :D Geweldige tip van je!
    "Je seurt tefeel!" Ik kom echt niet meer bij hier :D :D :D

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Freesia: whahaha, ik moest er lachen om de foto.

@Hummelke: ik hoop dat beide meisjes snel weer helemaal fit zijn. Er is hier inderdaad veel sneeuw gevallen hè?

We zijn vanochtend op kraamvisite geweest. Was erg gezellig en op de (snel)weg was het redelijk te doen. Op de binnenwegen was het erg rot rijden, maar dat hadden we wel verwacht. Was wel even spannend daar in de wijk aangezien er heel veel huizen aan het water liggen. Op de terugweg begon het weer heel hard te sneeuwen en toen konden we op de snelweg ook maar 50 km per uur rijden.
    Vanmiddag hebben we even puin geruimd in een hok en verder hebben we lekker wat gelezen en tv gekeken. Daarna heb ik een hartige taart gemaakt en die was erg lekker, al zeg ik het zelf ;).
    Ik ben net lekker in bad geweest met Quinten. Hij heeft heerlijk zitten spelen met een lege fles, wat is een kind toch snel tevreden. Voor mij was het ook fijn in het warme water, ontspant de buik en ook de rugspieren. Ik merk dat ik de laatste dagen weer wat meer harde buiken heb, volgens mij groeit de baby flink op dit moment. Ik duik zo lekker mijn bedje in, ik ben helemaal sloom. Ik hoop wakker te blijven tot de finale van Masterchef, leuk programma vind ik.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik zag het op Twitter, heb de hele middag gekeken maar hem niet voorbij zien komen.
    Heeeeel erg lief van je!!!
    (knuf)

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik kan je clips laten zien, daar piesen S en ik van in onze broek. Echt zooooo fout. Kunnen wij uren plezier van hebben.

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
  13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
  14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi meiden!

Serious Request: ik vind het heerlijke tv. Ik vind ook dat gelul tussendoor heerlijk, maar ik vind Gerard, Giel en Coen dan ook te gek en luister sowieso altijd 3fm. 100%nl is not my cup of tea' :)

Freesia had Strawberryfields Forever aangevraagd van de Beatles. Een van de platen in mijn top vijf van favoriete nummers aller tijden (gisteravond hadden we die avond met vrienden, ik heb er een tijdje terug een topic over geopend op het andere forum).
    Had gisteravond nog over die plaat getwitterd.

Steen: lief dat je het vraagt. Het gaat best goed eigenlijk.
    Vandaag zijn weer de hele middag bij mijn schoonmoeder geweest. Dat was erg gezellig. Vrijdagavond waren we daar ook even, toen waren er twee collega's van mijn schoonvader op bezoek. Die hadden veel mooie verhalen over mijn schoonvader. Fijn.

Toen we vanavond weg reden en mijn schoonmoeder ons in haar eentje uitzwaaide (ze liepen altijd samen even mee naar de auto) moest ik wel weer even slikken.

Gister zijn we bij de oma van Azebman geweest, daar gaat het niet zo heel goed mee. Ze genoot wel van Isis maar ze is zo verdrietig om haar zoon... Het is ook zo oneerlijk allemaal...

Knuf Azeb

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jannes, de homo-erotica kan ik natuurlijk wel waarderen :D En die afgestemde kleding, hilarisch! Meer meer meer! :D

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Buzzer. Ben er al 2 jaar lid van, als ik een uitnodiging krijg vul ik die altijd in maar heb nog nooit iets toegestuurd gekregen

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    "Weet je nog" van John Enter
    Ja ik weet nog wel wanneer jij in je foute pak en je ontzettende foute muts op een stoel in het plaatselijke park een clip opnam....
    YouTube - John Enter - Weet je nog

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    En die serieuze gezichten erbij :D

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Die klompen :$ :D <veegt tranen uit haar ogen>

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb het geluk gehad dat ik onlangs de Philips Sonicare mocht testen, superfijne tandenborstel. Die hou ik ook :) (hoezo beïnvloedbaar hihi) want nu heb ik eindelijk een borstel die helemaal achterin komt en ook écht schoon poetst.
    De Nescafé is mijn 2e Buzz.

Deel Deze Pagina