September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanmiddag 2 uurtjes heerlijk met een baby zitten tutten en gekletst met vriendin. Toen Levi opgehaald bij psz. Heeft alle aandacht gehad want waren maar met 7 kindjes vandaag.
    De leidsters vonden hem heerlijk wijs :D is hij ook ! Hij mocht vandaag de limonade en koekjes uitdelen. Erg leuk.
    Helaas was ik op de fiets en regende het hier behoorlijk. Zijn dus allebei nat

Anno, beetje jammer dat smoeder dan weer net die cholade vergeet :(

Freesia, dat is k*t. hier helpen billendoekje als enige tegen waskrijtjes. maar krijg het daar ook niet 100% mee weg
    ow jee stof maakt het wel gelijk een stuk moeilijker :( Gelukkig je hebt het eraf gekregen

Wupje, gelukkig lijkt Kyano op te knappen. veel plezier vanavond

Yule :(

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh ja ik ken ze, Azebman heeft ze wel eens meegenomen bij de Action (geloof ik) vandaan op aanraden van een collega. Zijn inderdaad super!!

3. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Aaaaah Yule oh nee nog steeds zo beroerd dus.... KNUF!!!!!!!!

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Haha, bedoel natuurlijk de radiatoren :D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Al had je het zelf niet gezegt had niemand ( behalve inge ;) ) het waarschijnlijk gezien :D

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Balen Yule!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha ha ik vind um wel grappig, was me nog niet opgevallen :D

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje lekker gezellige middag dus voor jou en ook voor Levi op psz! Alleen wel balen van de regen :(
    Hier viel het nog mee vandaag, vanochtend was het best lekker op de fiets, de zon kwam zelfs nog een paar keer door.

Ik ga Kyano maar eens uit bed halen. Ik heb hier nog het beddegoed verschoond, was opgehangen en badkamer gepoetst. Is wel weer genoeg voor vandaag ;)

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Fijne avond allemaal meiden, ik ga na t eten lekker borrelen bij een vriendin!

10. @yule knuffs

@kaatje lekker middagje helaas wel nat bah

wij eten lekker verse groentensoep en pannenkoeken
    rik is nu de auto aan het leeghalen, vind het wel gek dat er morgen een heel andere auto staat, nou ja allebei station haha

xxxxxxxxxxxxxx

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ja wil ik Levi net een kusje geven,zegt ie "Nee niet doen mama" OPZOUTEN !! :$ vast geleerd op de psz ;)

12. auto is morgen niet klaar
    module van de airbag was niet goed
    mogen hem maandagavond ophalen
    nog een beetje geduld dus

ga lekker in bad

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno dat is balen. nou ja nu heb je iig iets om naar uit te kijken

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik sliep :p

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :$ Oef....

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh my... wat was dat lekker zeg.. slapen zonder dat de kids je wakker maken!!! Ik ben er om 15:10 ingegaan en werd precies 4 uur later wakker :) ben dus net weer op.
    Doet een mens goed.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ze vonden Sven allemaal dik op de verjaardag van szus. Nouja zeg.. dik ... het is een grote beer, maar niet dik toch, Parr?
    Blijf van m'n baby af!! ;)

18. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Sannemart, lijkt me mooie film, het boek was in ieder geval prachtig!

Freesia, balen van het krijt. Enne wondersponsjes??? Ga ik ook eens naar op zoek.

Wupje, fijn dat Kyano is opgeknapt. Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben!

Yule, arme jij, dikke knuffel.

Anno, jammer nog paar daagjes extra wachten dus op de auto.

Ingeltje, goed zo!

Sara is al de hele middag onrustig, wil ook vaak drinken, dus zal wel een soort regeldagje zijn...Ze wilde vanmiddag ook niet slapen, dus heb ik ook niet kunnen slapen. Ilse was ook heel erg moe, dus was een fijne vermoeiende middag. Hoop dat Sara wel een beetje op tijd wil gaan slapen straks, mama is moe. Ilse is ook nog aan het geinen in bed, grrrr.

Het lijkt hier trouwens echt afgelopen met de lange middagslaapjes van Ilse. Tegenwoordig is ze na 1.5 uur echt weer wakker. Voor de meeste van jullie is dat heel normaal, maar tot voor kort sliep ze echt nog dik 3 uur iedere middag...even wennen dus zeker nu Sara er is.

19. Heb net even snel bijgelezen en weet nu dat:
    - Kyano zijn bed had ondergespuugd, maar nu gelukkig weer beter is.
    - Mike en Teun ook niet lekker zijn.
    - Die arme, arme Yule tussen het kotsen net twee worden kon typen. Sterkte meid, dit is ECHT NIET LEUK!
    - Ingeltje in alle luxe een autoritje naar Parr heeft gemaakt maar van (verstandige) manlief niet ook nog eens nar Kaatje mocht rijden.
    - Anno ook al een boel centjes op een andere auto heeft stukgeslagen.
    - Ik beslist 'Mijn naam is Sarah' moet gaan zien!
    - Kaatje vissenvoer heeft gedraaid.
    - Hummelke een onrustige dag heeft gehad.

@Ingeltje: Jouw stukje over dat slaaptekort is zó herkenbaar! Hierin zit ook de bron van mijn problemen. Op de dagen dat ik werk sta ik om 6.00 uur op, maar ik ben een van de pechvogels die zo'n 8,5 à 9 uur slaap per nacht nodig heeft. En dat haal ik dus niet. En als alles op een normale manier verloopt, dan trek ik dat nog wel, maar met die abnormale werkdruk bij ons lukt dat helaas niet. En mijn lontje krimpt jammer genoeg rechtevenredig met mijn slaaptekort... :(

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heh dat is jammer Hummelke... zou fijn zijn als ze nog even die slaapjes zou houden. Hier slaapt Julian ook vaak 3 uur overdag!

Morgen een leuk dagje voor mij. Ik ga naar een cursus van de fotovakschool, om te leren omgaan met onze nieuwe Canon. Had me er in juli voor opgegeven (€25 incl lunch), zat als aanbieding erbij.
    Nu had ik er geen zin in, omdat ik de hele dag wegben en Gijs zou met de CV aan de gang, dus souders gingen oppassen. Nu gaat het CV installeren niet door, dus gelukkig is Gijs nu zelf thuis en heb ik er gelijk vertrouwen in!! Heerlijk, dagje voor mama!

Deel Deze Pagina