September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zo, effe zitten! Maila kwam spelen vanmorgen, heb er hoofdpijn van ;)

Pupke, phoe veel onderzoeken inderdaad. Maar als de uitslagen nou steeds goed zijn, is het niet zo erg. 2 echo's vandaag, cool!

Wupje, och arme misselijke jij en arme Kyano. Hoop dat dat echt snel helemaal over is hoor!

Het is hier zulk heerlijk weer! Zon, zon en nog eens zon! Gewoon warm achter het glas. Zo maar naar buiten met de slee, Jill gaat wss toch weer niet slapen vandaag ;)

Owja vraagje: een kennis haar 2 zoontjes hebben de waterpokken. ik riep gelijk: wanneer kunnen we langskomen :D Maar de incubatietijd is toch 2/3 weken? Dat ik niet met de kerst met een ziek kind zit!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    super van de meid!! minder dat je gestalkt wordt ;) maar beter dan negeren!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oei!! ja hier ook zo slecht gangbaar op de straten, alleen de hoofdstraten in de dorp zijn wat beter aan toe
    Je bent wss misselijk van de inspanning allemaal, Nu lekker liggen met Kyano!

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Yule, van harte gefeliciteerd!!!!

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hm, lukt niet ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jawel hoor, ik zie hem!

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Bedenk nu dat het morgen pas 21 december is ;)

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Huh, is ze niet morgen jarig?

Zo nee, dan SORRY!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hahaha ja ik zei hem ook, enneh het is the thought that counts ;)

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    *denkt aan topic aan de overkant* IEW! :D

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Uuuhhh ik kan me veel glibbervoorstellingen maken, maar over welk topic heb jij het?!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #4412 Ingeltje, 20 dec 2010
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
    Oooooooooooowwww die glibbers!! A dirty mind is a joy forever :D

Jeej vannacht weer een lading sneeuw over het zuiden zie ik net op de sneeuwradar, het kan me niet gek genoeg zijn hhhaha

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zeg als mijn echo goed is.. heb ik veel ovu's en glibberigheid over voor een bieder ;)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh is goed, dan ga ik wel voor een 3e. Ik wil je graag van de hele handel afhelpen ;)

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    *glibbert wel over de weg* ;)

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Anno Kyano zegt altijd papa mama is weer misselijk :D

Hi hi yule is dus morgen pas jarig....

Pisum pisum :D :D :D

Parr beter een aantal testen over dan dat je steeds nieuwe moet kopen ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik ben weer veilig thuis. Wel na 2x vast staan in de sneeuw en een openwaaiende achterdeur maar we hebben het weer overleefd

Hormonen slaan hier, net als bij Levi, behoorlijk op mijn darmen. Vrijdag liep ik leeg, heel het weekend niet geweest en vandaag lukt het weer niet. veel krampen enz.
    Heel vervelend zo op het werk

Elise, jullie ook fijne feestdagen !

Pupke, fijn dat uk weer helemaal is goed gekeurd ! Voor jou wel vervelend zo vaak naar het ziekenhuis te moeten maar aan de andere kant ook wel fijn dat jij en de beeb goed in de gaten gehouden worden

Freesia, hier duurde het ruim 2 1/2 week voor Levi ze kreeg. Op de dag dat ze door kwamen bij de buurkids ben ik er met hem geweest

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja, verheugde me de hele dag al op de hutspot van vanavond. Had Ferry bedacht dat het misschien wel lekker was om er nootmuskaat doorheen te gooien... was dus niet te eten. Half bord met moeite naar binnen gekregen.straks nog maar een broodje ofzo

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier erg boos en verdrietig...
    Het meisje dat zo bijt op het KDV heeft vanmorgen Julian 2 keer gebeten en vanmiddag nóg een keer.
    Gijs heeft de kids opgehaald, ik heb Julian zelf niet gezien omdat ik vaststond in de sneeuw/mistfiles. Maar hij had een foto gemaakt van Julians hoofd en ik barstte in tranen uit... er staat verdomme een heel gebit in zijn voorhoofd.
    Ik ben nu een brief aan het schrijven waarmee ik een officiële klacht indien. Want na wat besprekingen zijn we blijkbaar nog geen stap opgeschoten. We verwijten de leidsters niets, want dit soort dingen gebeurt nou eenmaal in een oogwenk, maar dit is wel wanbeleid.
    We gaan eisen dat er nu onmiddellijk iets mee gaat gebeuren.

Ik zal op de andere kant foto laten zien.... mijn hart breekt :(

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai meiden!

@ Ingeltje: oh wat zielig voor Julian! Ik hoop dat het KDV jullie klacht serieus gaat nemen. Ik zou eens goed navragen of ze een protocol opvallend gedrag hebben en vragen waarom die dan nog niet is ingezet :x!!!

Lekker gewerkt, er waren weinig kindjes ivm kerstvakantie en er mocht dus een leidster naar huis. Ik wilde heel graag maar had de late dienst en dus moest ik sluiten. Dus uiteindelijk ben ik van 14:30 tot 17:00 vrij geweest en ben ik de stad in gegaan en heb schadalig veel geld uitgegeven :$ in 2,5 uur. Ik ben namelijk geslaagd voor een mooi horloge voor E., een 2-delig skipak voor Aimar :) en snowboots voor mezelf want ik had last van natte voeten :p

Ik heb erg last van spieren in mijn hals (al een paar dagen). Ik merk dat wanneer ik mijn hoofd opzij buig, de spieren strak gespannen staan. De andere kant heeft dit niet :( Geen idee of ik er mee langs de HA zou moeten gaan....Wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina