September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, goed dat je een officiele klacht indient ! Dit gaat echt te ver. Zeker als het 3x op een dag gebeurd, en wie weet bij hoeveel kindjes. Een hele dikke knuffel meis.

Eva, zijn het echt je spieren ? Anders even een warme douche erop en dan langzaam je hoofd ronddraaien zodat je die spier losweekt.
    Huisarts zal je denk doorsturen naar de fysio/mensendiek

Tot morgen

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: goed idee van die douche! Ga ik doen! Slaap lekker!

3. Pfffffffffffffffffffffffffft... ;)

Maar ik ben blij dat je meisje het zo voortreffelijk doet!

4. Arm kereltje :(!

Ik was 2,5 jaar oud toen mijn moeder zwanger raakte van mijn zus. En mijn moeder had de pech om bijna de hele 9 maanden misselijk te zijn en vaak te moeten overgeven. Ik heb daar echt een trauma aan overgehouden en kan nog steeds niet tegen overgevende mensen. Alleen bij mijn kinderen en mijn huisdieren kan ik er goed tegen, maar als Lolaman moet overgeven stop ik mijn vingers in mijn oren. Gelukkig hoeft hij haast nooit over te geven...

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, ik heb mijn kotstrauma door mijn wagenzieke broertje ;)

Inge, jeetje wat vreselijk zeg :(

Eva, heb je gemaild. Hoop dat de douche helpt. Ik heb chronisch nekpijn, weet hoe het voelt.

6. Jeetje, dat is toch inderdaad niet normaal. Ik hoop dat er een oplossing komt. Ook voor dat meisje trouwens, want zulk gedrag is natuurlijk niet helemaal normaal...

7. Ja, da's inderdaad ook lekker... NOT

Maar ik denk wel serieus dat dit ervoor heeft gezorgd dat ik pas vrij laat 'broeds' ben geworden. Zó bang om zelf ook te moeten overgeven tijdens mijn zwangerschap. En het hielp natuurlijk ook niet dat mijn schoonzus alle drie de zwangerschappen ook hartstikke ziek is geweest. Ze belandde door uitdroging zelfs twee in het ziekenhuis.

Achteraf sta ik er dus eigenlijk wel van te kijken dat ik het op een gegeven moment toch aandurfde om zwanger te worden... ;)

8. @Parr: Misschien helpt dit kaartje het wachten wat minder zwaar te maken...

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Parr: Lola's afbeelding doet me denken aan het volgende liedje van Bert en Ernie: Wachten duurt lang...lang...lang :D Zoek maar eensop Youtube!!

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola, ik was bang voor alles wat met ziekenhuizen te maken had ;)
    En toch wordt dat door die achterlijke hormonen simpel aan de kant geschoven :D
    Bloed prikken? Ik lag wekenlang wakker van ellende. Infuus was mijn grootste nachtmerrie. Gek toch eigenlijk, hoe dat werkt.

11. @Freesia: Zie je hoe gewenst onze kindjes wel niet zijn. Want we hadden onze grootste nachtmerrie voor hen over gehad... :D

@Eva: Hihi... dat liedje moet ik Jasmijn eens laten horen (kende 'm nog niet), want zij kan altijd zo dramatisch verzuchten: 'Mama, wachten duurt mij te lang!'

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik zag het al op msn :$ ik schrik hier echt van!!! dikke knuffs meid!!!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    masseren, E laten doen of een ander, anders heb je over een paar dagen migraine! :(

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    awwww Lola djw meissie!!! ((hug))
    Morgen gaat Kate naar mijn ouders, kan ik ff bijkomen en ff me-time

Kan trouwens niet rennen.. boobs doen dan ook al pijn.. maaaaaar
    ik kan niet wachten om weer een uk er aan vast te hebben :D :D heerlijk! ook de trappeltjes!! *hoopt*

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Sorry, ik kom alleen even ego-en :( heb even wat knuffels nodig. Ik ben zo klaar met de onrust hier in de avonden.

Elke avond gehuil hier, gehuil daar. Dan weer Sven, dan weer Julian. De één honger, de ander dorst, een doorkomend tandje, een slechte droom. Ik blijf elke avond maar van hot naar her lopen.
    Ik heb van de week gewoon 4 uur gedaan om een sollicitatiebrief te schrijven en zo gaat het veel avonden.
    Dan begint de nacht en mogen we duimen dat we eens een keer niet eruit hoeven.

Ik ben het even helemaal zat.. heb vanavond met van alles gesmeten (niet te hard hoor ;) ) en lekker lopen janken.
    Het hielp geen zier maar ik ben het even kwijt.

Morgen komt alles goed, ik weet het. Maar ik heb gewoon even een knuffie nodig en iemand die me een bekertje Roosvicee toeschuift met een 'het komt wel goed schatje'...

Ik ga gauw naar bed.
    Kus!

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Inge: Dikke knuf! Ik denk dat het incident op het KDV ook wel een rol speelt.....Het komt wel goed schatje! Ik hoop dat je lekker slaapt. Knuf, ook voor Julian en Svennie!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Het was nog even twijfelachtig of Ferry vandaag moest werken, dus hij is op tijd zijn bed uit gegaan, heeft Levi aangekleed en beneden ontbijt gegeven.
    Om 07.15 werd hij gebeld dus is hij mij wakker komen maken. even een half uurtje langer liggen doezelen. heerlijk.
    Ferry moet dus wel rijden,maar alleen Alphen en Zoeterwoude ( geen Leiden en Leidendorp ) maar zodra hij denkt da de weg te gevaarlijk is moet hij bellen en bellen ze de klanten af

Yule, gefeliciteerd met je verjaardag !

Eva, en heeft de douche iets geholpen ?

Inge. Komt wel goed schatje !
    Misschien dat het bij Julian ook de leeftijd is ? Levi wordt de afgelopen week namelijk ook steeds wakker. In de avond hoor ik hem vaak een beetje jammeren ( denk dat hij dromen heeft ) rond 23.00 uur wordt hij huilend wakker ( half wakker eigenlijk ) en 'snachts rond 14.00 uur weer, en dan blijft hij alleen stil als ik zijn lampje weer aan zet

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart

Jaaaaaaaaaaa die ken ik ook :D

Oh gister zo gelachen (inwendig dan ;)). Er was een man van een ander filiaal bij ons om wat te helpen. Op een gegeven moment zegt hij een woord dat heel vreemd klinkt. Ik denk: waar HEEFT die man het over?! Luister ik eens goed, heb ik het door, hij zei: joetjoeb :D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha geweldig. Neem aan dat hij youtube bedoelde

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ja dat heeft R ook. Hier is de oplossing dat A naar hem toe gaat, dan kan ik me concentreren op I. En we hebben ontdekt dat R sneller gaat slapen als A bij hem is geweest. Als ik de deur uit stap, begint R meteen weer te jammeren...

Deel Deze Pagina