@Yule: Happy birthday to you! @Kaatje: super dat de echo goed was meid. @all: zwaai zwaai! Gisteren een leuke pretecho gehad. Ik zal morgenavond enkele echo's inscannen van ons knappe meisje. Vannacht heeft Q bij souders geslapen, ging prima. Vandaag de hele dag gewerkt en net gegeten bij souders. Toen op verzoek van Q even met hem in bad geweest en nu even uitpuffen van alle drukte. Fijne avond allemaal!
Heb ik ook. Ideale planken!! @Yule: had je via Twitter al gefeliciteerd, maar bij deze ook nog een keer gefeliciteerd. @Ingeltje: wat vervelend dat de avonden zo slopend zijn. Dat zijn juist de momenten dat je ff moet bijtanken. @Pupke: ben benieuwd naar de pretecho foto's @Hummelke: hopelijk kunnen ze de eczeem makkelijk verhelpen. @Steen: o een heerlijke verwenochtend gehad! En lief he hoe ze met de poppen spelen alsof het echt kindjes zijn. Sara wil haar pop, Noortje, ook aankleden, handjes wassen, tandjes poetsen, etc. En nou even het heerlijke nieuws. Ik heb vakantie!!! 18 dagen.... o heerlijk. Ok, ik moet wel thuis nog e.e.a. doen voor mijn werk en wat uurtjes achter de laptop, maar dat is niet hetzelfde.
Pupke, ben benieuwd naar de foto's van jullie kleine meid Jannes, lekker vakantie ! Geniet er van Tot morgen
Jannes al vakantie! heerlijk!!! ikke maandag! Dames hebben jullie mijn kaart ontvangen? heb namelijk niemand erover gehoord Heb al van een paar een kaart ontvangen, dankjulliewel!!
Oh trouwens ik werd net gebeld door mngr A. Ik had haar zaterdag gebeld ivm maandag en eve. echo. ZIj had nog niks gehorod en belde dus even. Heel erg lief, heb ook gezegd dat ik het enorm waardeerde! En dat de vk van gedachten veranderd waren en ik mag pas donderdag voor echo komen. Zij vroeg of ik wou komen werken deze week.. nou ik ben er zeker weten morgen!!! Heb de afleiding nodig! En tja vrijdag hangt er vanaf wat er donderdag uit de echo komt, maar ik ga ervan uit dat ik ook kom werken
Kaatje en Pupke: fijn goede echo's! Yule: hieper de piep hoera! Gefeliciteerd ff ego:heb de afgelopen 2 dagen ruim 4 uur per dag gereisd met de trein. Wat een zootje zeg bij de NS. Ben er total loss van. Ik ben om kwart voor 7 weg gegaan van huis en was vandaag om 9 uur op het werk Vanmiddag kwart voor 5 weer weg en kwart over 7 thuis Echt super vermoeid. Ik heb er koppijn van en wil alleen nog maar verhuizen. Voel me sowieso helemaal sip (dit was zeg maar de welbekende druppel). De naderende kerst, Teun die weer zo huilt in zijn slaap waardoor ik maar 3-4 uur slaap heb gehad de afgelopen nachten, de auto die kapot is en 1.300 euro kost, iedereen die maar zwanger is/wordt in mijn omgeving. Kortom ik zit er ff doorheen... en kan wel janken.
Och Sannemart, meis toch Gooi het er maar uit hoor! Pupke, ben zo benieuwd naar de foto's! Jammer dat we tot morgenavond moeten wachten Jannes, las het ja, verrukkelijk zeg, 18 dagen vrij! Enjoy! Hummelke, hopelijk kunnen ze donderdag wat aan de eczeem doen. Snijplanken, welke zijn dat dan, ben nieuwsgierig Hier ging Jill om 20.30 in bed, na het douchen. Ze had tot 17 uur geslapen, vandaar. Maar ze bleef maar woelen en raar doen in bed. Blijkt ze jeuk te hebben want A was haar vergeten in te smeren. Ik weet hoe irritant dat kan zijn die jeuk. Heeft hij het alsnog gedaan, maar nu slaapt ze nog niet, huilt steeds Oh! En vanavond ging de deurbel. Staat mijn nieuwe bazin voor de deur, met een kerstpakket!! En ik heb nog niet eens een contract Echt lief! Is 9 jaar geleden dat ik een kerstpakket heb gehad
Redelijk.. Julian bleef huilen dus die heeft uiteindelijk bij ons geslapen. Sven werd om 5 uur wakker en was ontroostbaar, dus een flesje gehad en weer terug in zijn bedje. Werd om 7 u weer wakker. Julian ook.
@Sannemart, een hele dikke knuffel meid, en je komt hier maar lekker spuien! @Freesia, ach arme Jill, hopelijk slaapt ze snel! @Pupke, super een leuke echo! @Jannes, heerlijk vakantie! Geniet er van!
Oooooh die indexset die Jannes ook heeft?? Met die verschillende kleurtjes? *kwijl* en wat leuk, ontbijt op bed! Lief hoor.
Ach lieve meis.. heftig hoor.. misschien moet je maar even met een bak chocola en zakdoekjes, voor de tv zitten met een jankfilm en een beste vriendin naast je. Van mij in ieder geval een dikke knuffel!
Jeetje, wat attent! Zo zie je maar weer.. wie goed doet, goed ontmoet. Jij schenkt Azeb een glimlach en een liedje, de Aidswezen geld en jij krijgt een kerstgeschenk en een mooi gebaar... wat werkt het toch mooi in de wereld!