Hmmmmmmmmmmm heerlijk zeg!! (ik zal maar niet vertellen dat ik roosvicee eigenlijk niet lust ) Dankjulliewel allemaal voor de heerlijke knuffels! Gek hè, hoe dat gewoon echt even kan helpen!! Ik ga er weer met frisse moed tegenaan. Inmiddels maar weer eens een nieuwe speen gekocht. Sven pakte hem vaak niet, ik gaf meestal pinkje. Maar werd echt gek van 10 minuten die pink erin te moeten hangen. Soms pakt hij hem goed, andere keer bijt hij er alleen maar op. Vanavond gelukkig een rustige avond. Al 2 uur lang niet gestoord
Deze bedoel ik: Buy Joseph Joseph | Index Chopping Board, Joseph Joseph Ik heb alleen de versie waarbij je de planken ziet, niet alleen de labels. De rvs hoes zit er dus niet om, alleen een smal randje onderaan om ze in te steken. Freesia: gaaf een kerstpakket!
Mogge. Brakke nacht. Levi werd om 15.30 wakker, wilde alleen nog maar slapen met licht aan,dus hield mij al een beetje wakker. Om 05.30 was hij klaar wakker en riep hij MAMA kom nou !! Hij wilde niet meer slapen. Heb gezegt dat hij dan maar moet gaan spelen en ben tot 07.00 uur terug naar bed gegaan Kerstkaarten Heb nog van niemand een kaart gehad, heb alleen van Inge en Pisum gehoord dat ze de mijne hebben ontvangen. Mis sowieso nog heel veel kaarten hier aan de lijn van mensen naar wie ik gestuurd heb Sanne, jeetje wat een gedoe met het ov. Voor de rest een hele dikke knuffel. Vervelend he die kerstdagen. Freesia, goede werkgever, nu al een kerstpakket !
Goedemorgen @ Kaatje: ohjee Levi aan het spoken geweest ik hoop dat het net als bij Aimar een fase is, want Aimar slaapt nu weer stukken beter en meestal tot net na 7:00. Mama is blij! @ Sannemart: jeetje meid, je krijgt weer een hoop op je dak. Knuffel voor jou. @ Ingeltje: fijn dat het gisteravond rustig was in huize Ingeltje. @ Yule: een dagje te laat, maar alsnog gefeliciteerd! Lief dat Jaap een ontbijt op bed voor je maakte! (toen ik je stukje de eerste keer las, las ik dat de buurman die vaststond met zijn auto, een ontbijt voor jullie ging maken ) @ Pupke: 3 maal is dus idd scheepsrecht! Super! Ben benieuwd naar de foto's! Hier een goede nacht gehad. Leuke maar drukke dag voor de boeg. Om 9:30 lekker sleeën en foto's maken in de duinen. Zwager is vrij dus gaat gezellig mee. Vanmiddag Aimar bij mijn moeder brengen omdat ik extra moet werken. Ik zit namelijk in de kerstcommissie van mijn werk en we hebben een kerstwandeling door het bos met lampionnen georganiseerd. Ouders kunnen met hun kind een korte door waxinelichtjes verlichte route door het bos rondom ons KDV lopen. Aan het einde is er een kerstmarkt (opbrengst gaat naar SOS kinderdorpen) met erwtensoep en warme chocomel. Het belooft gezellig te worden!
Oh jee, ik ben net bloed verloren... . Het was niet heel veel, maar genoeg om van te schrikken, ik moet zo voor de zekerheid even op controle komen zodat we kunnen zien waar het vandaan komt. Gelukkig voel ik ons meisje nog heel goed dus dat scheelt wel.
@kaatje en van mij heb je ook gehoord! @pupke jeetje!!!! hopelijk niks aan de hand!! knuffs! ff ego.. ikke wil goed slapen!!!!!!!! ik slaap niet goed, vooral in slaap komen gaat moeilijk omdat ik dan lig te malen om morgen en dan door de nacht ook tig keer wakker
Oh Eva wat klinkt dat gaaf zo'n wandeling! Wauw! Wou dat ze dat op ons kdv ook deden! Pupke: ohnee wat vervelend! Goed dat je direct kunt komen en prettig dat je haar goed voelt.
@ Azeb: dan moeten ze mij in dienst nemen Maar er dreigt wat roet in het eten te komen. Dierenpark (wat naast ons zit) is gesloten wegens vallende takken door zwaarte sneeuw. Dus nu kunnen wij ook niet meer de wandeling door het bos doen. Locatiemanager is bang dat het ook daar niet veilig is door vallende takken Dus wijken we uit naar het sportveld op ons terrein wat we dan maar gezellig gaan verlichten.... @ Pupke: oh jee meid, ik hoop dat alles goed zit. Goed teken dat je je meisje wel veel voelt bewegen. Hier vanmorgen in de duinen wezen sleeën. Supermooi was het! Jammer dat het wat mistig was. Zo zag het eruit:
Ik heb een beetje een dip... Ben huilerig en ongeconcentreerd (moet eigenlijk studeren vandaag). Is dit nou die terugslag die nog zou komen?
@ Azeb: zou goed kunnen dat je je onbewust sterk hebt gehouden voor A. en smoeder en dat je nu pas aan je eigen verdriet verwerken toekomt. Net als Inge hoop ik dat het aan je hormonen ligt. Eitherway...lekker aan toegeven.
Het is niet te geloven...Aimar slaapt meestal hooguit een uur en een kwartier. Juist nu we om 15:00 uiterlijk de deur uit moeten, ligt meneer nog te tukken....
Haha ohja hormonen zou ook kunnen... Laten we daar dan maar van uit gaan, geven we dit jaar toch nog een mooi einde.
@Pupke: o jee meid, dat is inderdaad even schrikken!! @Azeb: zou heel normaal zijn als je een terugslag zou hebben. Het is ook niet niks wat er de laatste weken gebeurd is. Veel liefs!