Jannes, lekker vakantie, geniet ervan! Sannemart, een hele dikke knuffel, heb je geen paar dagen vrij zodat je even kan bijtanken? Ingeltje, ik hoop dat het nieuwe jaar veel nachtrust voor jullie brengt. Eva, en was het een geslaagde middag op kdv? Pupke, oef das schrikken, hoop dat het niks ernstigs is. Azeb, laat maar komen meis is helemaal niet gek na alles wat je de afgelopen weken hebt meegemaakt... Pff hier een vermoeiende dag met de meiden. Ilse is in een supervermoeiende bui, springt van de hak op de tak en moet ik constant bij de les houden...Tot overmaat van ramp kwam ze vlak voor het slapengaan met de vingers tussen de deur. Het lijkt mee te vallen, heb flink gekoeld en gesmeerd, ben benieuwd hoe het eruit ziet als ze straks uit bed komt. Sara heeft afgelopen nacht gelukkig weer doorgeslapen (had zich 2 nachten gemeld), alleen ben ik vandaag juist erg moe door het goede slapen. Heb ook een beetje een baal-bui. Waarschijnlijk gaan onze buren (en beste vrienden) verhuizen naar noord-limburg. Is niet het einde van de wereld, maar zal ze vreselijk missen. Maargoed maar eens afwachten of de verkoop van het huis en aankoop van het nieuwe huis gaat lukken...Verder zal ik blij zijn als ik morgen eindelijk zekerheid heb op mijn werk qua functie. Dat wordt morgen besloten, dan mag ik er eindelijk wat over zeggen. Het is echt niet leuk om 2 weken je mond te moeten houden. Ik weet nog niet eens op welke kamer ik vanaf aanstaande dinsdag zit... Sorry voor het klagen, ik hou nu weer op en ga nog even relaxen nu de meiden slapen.
@Azeb: Inderdaad! Zoals Eva al zegt: lekker aan toegeven!' Wat er in zit, moet er toch (een keer) uit. Knuffel voor jou! @Hummelke: Noord-Limburg is inderdaad het einde van de wereld niet, maar als ze nu naast je wonen, maakt het toch wel een heel groot verschil. Het was anders geweest als ze nu al een kwartier rijden bij je vandaag hadden gewoond, dan maakt dat half uur langer rijden niet zo veel meer uit. Maar als je gewend bent om zo eventjes bij elkaar binnen te komen lopen... Het is sowieso niet fijn om nieuwe buren te krijgen als je huidige buren zulke fijne mensen zijn. Je weet wat je hebt, nietwaar...?
zwaai moet zo al weer gaan dus geen tijd om terug te lezen gisteren lekker gewinkeld en vandaag boodschappen gedaan voor kerst enzo zometeen kerstmarkt op het kdv en meteen erna kerstborrel. rik heeft nu ook kerstborrel en hij is chagi dus even rust voor mij. xxxxxxxxxxxxxx
Kom even een lachwekkend filmpje spammen. Isabel tijgert nu maar ze moet er nog een beetje inkomen. Gelukkig heeft ze dan Sara, haar persoonlijke motivator, om haar te stimuleren. Ik moest echt mijn best doen om niet keihard te lachen om Sara haar pep-talk. YouTube - Isabel tijgert
Ook even hier: alles is goed met mij en de kleine meid. Ze weten niet waar het bloedverlies vandaan komt (is overigens weer gestopt hoor). Als het weer voorkomt, word ik opgenomen. En aangezien ik daar zo net voor de feestdagen geen zin in heb hoop ik heel hard dat het hier bij blijft.
Geweldig filmpje Jannes! Wat een schatjes allebei! Pupke: gelukkig lijkt het mee te vallen. Ik duim dat het hier bij blijft.
@Pupke: Ik hoop met je mee! @Jannes: Gewéldig filmje! Sara praat ook zo ontzettend duidelijk. En Isabel lijkt wel echt trots te zijn...
Oohhh Jannes wat een heerlijk filmpje! Lekkere meiden heb je en Sara praat zo heerlijk Limburgs Eva, oh mooie foto! Pupke, fijn om te horen! Hummelke, oei dat is jammer zeg, van je buurtjes Kan me voorstellen dat je baalt. En dat vermoeider zijn na een goede nachtrust, is zooo herkenbaar. Azeb, is helemaal niet gek hoor, lekker laten komen dat gevoel. Ik vind je toch een supersterke meid! Kaatje, wat een !#$%nacht, knuf. Hier boodschappen gehaald en kadootjes gekocht. Pfff moeilijk weer om wat te verzinnen, vooral voor de mannen. Ik geef een High Tea op kerstavond voor vrienden, echt zin in! Kom alleen in de knoei met de planning, ga morgen maar al bakken denk ik. Banaanpecannotencake, muffins met chocolade en druiven, brownies, tomatenquiche, wraps, mmm... Zo Jill ophalen van kvd, ze had weer moeten huilen vanmorgen
@Freesia: klopt, ze praat echt Limboos, terwijl S en ik niet eens zo Limboos praten. Maar soms zegt ze bijvoorbeeld "eggggg wel" en dan moet ik zo lachen.
@Pupke: fijn om te horen dat het allemaal goed is. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. @Azeb: hoe voel je je nu? SR10: ik ben echt geen emo-muts en dingen als All You Need is Love doen me niets omdat het zo gemaakt is, maar ik kan zooo slecht tegen Serious Request. Wordt daar heel vaak emo van. Als Gerard Ekdom een geluidsberichtje van zijn zoontjes krijgt of breekt bij een docu, dan schiet ik helemaal vol. Of van die lieve kids en mensen die zoveel inspanning leveren en dan een cheque twv 1500 euro komen brengen, dan krijg ik brok in mijn keel. Waren mensen altijd maar zo warm! Kan er echt de hele dag naar kijken.
Ja, dat heb ik ook! Ik vind het dan een een héél strakke actie... Enne.. ik vind het wel meevallen met het Limburgs accent van Sara. Hoewel ik er natuurlijk niet onderuit kom dat je aan mijn kids kunt horen waar ze vandaan komen, wil ik wel dat ze foutloos Nederlands leren praten. Ik zit dan ook regelmatig met gekromde tenen als ik hoor hoe slecht het Nederlands van sommige leidsters op het kdv is. Dan kan ik alleen maar hopen dat ze die fouten niet overneemt...
Zo ik was blij dat het 5 uur was. Ferry was ook laat dus lekker ovenfrietjes gegeten. Levi was vanochtend heel hard gevallen met zijn oor op de salontafel rand. Hele oor is dit en blauw. zal zo ff foto plaatsen Azeb, knuff Hummelke, hoe gaat het met Ilse haar vingers ? En nu ga ik Levi op bed knallen want hij is hyper actief en strond vervelend. Kan niet meer luisteren ook. Niet zo gek aangezien hij al vanaf 05.30 wakker is
Parr ontzettend bedankt voor je kerstkaartje. Een heel mooi kaartje. Wat lief dat je ook aan mij hebt gedacht. Pupke dat is even schrikken. Gelukkig doet jullie kleine meid het goed.
Jannes, A heeft net ook genoten van het filmpje. Jill zal wel ABN gaan praten, net als papa en mama. Maar wat Zeeuws 'on the side' moet kunnen SR10, ik volg het nu voor het eerst Geweldiga actie!! Kijk de heel tijd, vind het echt super. Kende verder niemand, behalve Giel. Ben zoooo weg van die Gerard! Wat een leukerd is dat! Giel ook. Maar die blonde mag je van mij houden. Die gaf van de week Youp vh Hek zo ongeinteresseerd een hand, bah. Hummelke, auw!
Sara zal nooit dialect gaan praten, dat praten wij tenslotte ook niet, maar een zachtere G zal er wel inzitten.
Dit is een voorbeeld van iets waardoor ik nou echt emo werd. Ook al hou je niet van het nummer van Lange Frans, deze op maat geschreven teksten voor luisteraars ontroerde mij diep! Da's een Lange! - Nieuws - Serious Request - Radio 3FM
Ja he, de achterkant is ook kapot. Een sneetje. Denk dat hij met zijn oor dubbel op de tafelrand is geklapt toen hij uitgleed