Kaatje, je moet goed uitkijken dat het geen bloemkooloortje wordt! Het ziet er namelijk wel heftig uit, arm mannetje.
@Kaatje: ocherme Levi... Ziet er pijnlijk uit! @Lieve Parr: bedankt voor je kaartje! Heel attent én heel mooi. Ik duik mijn bedje in, heb het wel gehad voor vandaag. Toedels!
Jannes, oef, dat kwam hier ook keihard binnen. Wat mooi gedaan door Lange Frans! Parretje, ik heb ook je kaart ontvangen hoor meis!! Een beauty!
Een bloemkooloortje??? Wat is dat? @ Kaatje: ouch, dat oortje ziet er heel pijnlijk uit! Nu maar hopen dat hij er vannacht geen pijn aankrijgt met het draaien van zijn hoofdje. Haha, ik sta in de Amersfoort NU: SKA op de ijsbaan | Amersfoort Nu | dé Weekkrant Wandeling en de kerstmarkt was erg geslaagd en gezellig. BSO kinderen hielpen bij de verkoop van de knutselwerkjes en waren helemaal in hun nopjes. We hebben 137,42 opgehaald met deze actie voor SOS kinderdorpen! Nu: MOE! Dus nog even foto's van de kerstactiviteit doormailen en dan mijn bed in. Weet niet of ik morgen online ben aangezien ik met Aimar bij mijn zus en zwager ga logeren! Slaap lekker allemaal!
@ Jannes: wilde nog even zeggen dat ik je filmpje erg leuk vond. Vooral de manier waarop Isabel telkens opkijkt naar Sara die 'goed zo' roept!
Oooh ik ben zo blij met deze link! Ik zat in de auto en stapte om 9:06 uit en net daarna kwam hij en ik had hem dus gemist Tenks!!
Parr, ik heb je kaartje nog niet gehad Eva, lekker met je hoofd op de foto. Leuk ! Freesia, thanx. heb even gegoogled. Kijken het morgen even aan. Als de zwelling morgenavond niet minder geworden is bellen we vrijdag voor de zekerheid de dokter even
Ja sr is fantastisch inderdaad. Hoewel ik wel minder geboeid ben dan andere jaren, maar dat komt gewoon omdat ik andere dingen aan m'n hoofd heb... Ik ben al jaren fan van Gerard en Giel. Het is ook niet zo gek dat zij er ieder jaar in zitten, zij zijn gewoon de besten. Ik vind Coen ook leuk, maar dan vooral in de Coen en Sander show.
Zie net dat als het een bloeduitstorting is het bloed binnen 24 uur uitgezogen moet worden.Morgenochtend dus maar even de dokter bellen en dan smoeder met hem naar de dokter laten gaan. Zou het sneu vinden als het een bloemkooloor wordt en hij daarvoor eventueel onder het mes zou moeten.
Kaatje, ben blij dat je me serieus neemt. Kan er echt heel akelig uit gaan zien als je te laat bent. Hoop dat het meevalt. Ik ken het eigenlijk van honden Maar weet dat het bij mensen ook geregeld voorkomt.
Thanx voor het zeggen ! Had er eigenlijk heel niet bij nagedacht. Dus even goed gegoogled en zie dus dat het wordt aangeraden om de behandeling binnen 24 uur te beginnen omdat het bloed anders niet meer vloeibaar is. 24 uur gaat niet meer lukken maar een paar uur verschil moet het hem ook niet doen ( hoop ik ) Vind het vooral zielig als er echt iets aangedaan moet worden en hij dus een naald in zijn oor krijgt ( gelukkig gaat smoeder met hem ben ik iig niet de boosdoener voor hem.
Dat hoop ik ook. Morgenochtend even kijken. Als de zwelling wel iets is afgenomen bel ik sowieso even om te overleggen.
Hey meiden! Hier een drukke dag op het werk gehad en aansluitend kerstdiner. Was erg gezellig en lekker Maar omdat we zo vroeg gingen eten, barst ik nu van de honger dus zo nog maar even wat yoghurt eten. Met Kyano gaat het nog niet goed. We hebben hem straks op bed gelegd en toen had hij 40.1 koorts Jannes lekker genieten van de vakantie! Sannemart hele dikke knuff voor jou en idd reizen met de trein is nu echt geen pretje Freesia wat lief van je bazin! Je bent nog niet gestart toch of wel? Kaatje balen van de slechte nacht Oh dat oortje ziet er echt erg uit, hele dikke knuff voor Levi! Hoe is het eigenlijk gekomen? Azeb ik hoop dat de hormoontjes zich laten gelden maar evengoed een dikke knuff voor jou! Hummelke even lekker klagen meid is niet erg! Zo en nu ga ik eerst eten want ik wordt super misselijk ....
Wupje, leuke avond gehad dus. Hij gleed uit en is toen denk ik met zijn oor op de rand van de salontafel gevallen. Ik stond in de keuken dus hoorde hem vallen en in die 3 sec. die ik nodig had om bij hem te komen werd zijn oor al gelijk helemaal blauw en dik. Spring onder de douche en dan lekker mijn bedje in. Tot morgen
dames ik spring hier ff in (blz 450) Ik heb wat neergezet bij zwangergeklets aan de overkant. heel graag advies. ga nu weer ff op de bank liggen
Parr ik wil je alvast heel veel succes wensen morgen. Mijn duimen draaien overuren!!!! Ik denk aan je! Ik ga ook slapen maar vrees voor een onderbroken nacht. Kyano huilde net al even dus maar afwachten wat het wordt.