@Kaatje: Ziet er lelijk uit, dat oor van Levi. Goed van Freesia om aan dat bloemkooloortje te denken. Beter een keer teveel naar de huisarts dan te weinig nietwaar? Maar ik hoop dat het ellemaal erg meevalt en zijn oortje er over een paar dagen weer normaal uitziet...
Zo... vanavond alles zover klaargezet voor Jasmijns verjaardag. Haar kado - een nieuwe fiets - staat klaar in de woonkamer, de slingers en de balonnen hangen op. Ben benieuwd naar haar reactie, ze weet niet dat ze een nieuwe fiets krijgt. Alleen jammer dat ze er met dit weer niet mee naar buiten kan. Ik zal er morgen dus waarschijnlijk niet zijn hier, maar ik kom wel even stiekem spieken voor nieuws van Parretje...
@Lola: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jasmijn! Vond ze de fiets leuk (vast wel)? @Kaatje: succes voor je smoeder als ze met levi naar de ha gaat. Ik ga weer eens werken. Nog een ochtendje en dan heb ik vakantie tot 4 januari. Lekker hoor, ben ik wel aan toe. Ik heb niet meer gevloeid gelukkig, maar ik heb wel een gevoelige buik. Ik denk dat dit komt van alle onderzoeken. Ik doe het in ieder geval even rustig aan de komende tijd, lijkt me wel verstandig. Fijne dag allemaal!
Heerlijk, Levi heeft de hele nacht doorgeslapen. ( slaapt nu nog ) beetje jammer dat ik om 06.15 wakker werd van de katten die elkaar weer geen ruimte op de koelkast gunden Lola, ja met kinderen ga ik liever ook een keer te veel naar de huisarts hoor. zeker nu ik gelezen heb dat een bloemkooloortje alleen met een operatie weer mooi gemaakt kan worden Gefeliciteerd met Jasmijn !!!! Pupke, rustig aan meis en werkse vandaag
Lieve Jasmijn, gefeliciteerd met je 4e verjaardag. Nu ben je echt al een grote meid. Hele fijne dag met papa, mama en Emma. xxx Sara en Isabel
Pupke, oef je arme buikie. Doe maar rustig aan de komende tijd. Kaatje, gelukkig heeft Levi niet gespookt vannacht Hier net telefoon van het CB, spraak werd afgezegd omdat er wéér is ingebroken daar. Ivm sporenonderzoek mogen ze niemand binnen laten en de computers zijn ook weg, dus ze kon geen nieuwe afspraak maken :-/ Pfff en ik alles in de hoogste versnelling om op tijd daar te zijn. Nu gaan we over een uur naar het Kabouterke, pannenkoeken eten met vriendin en Maila. Jill heeft de halve nacht gespookt, snotverkouden geworden opeens.
Oh en er heerst waterpokken op het KDV, ook in Jill haar groep. Dus ik hoef het niet eens op te zoeken zelf
Goedemorgen, Hier een redelijke nacht gehad. Kyano is 1x huilend wakker geworden maar daarna gelukkig weer gaan slapen. Hij had vanochtend weer gelijk 38.4 koorts. Ik hoop toch echt dat hij gauw opknapt, we kunnen zo ook niet naar buiten of niks. Vandaag is hij bij mijn ouders, dadelijk eens bellen hoe het gaat. Lola van harte met de verjaardag van Jasmijn! Ik hoop dat ze een mooie dag heeft! Pupke werk ze en daarna lekker bijkomen meid dat heb je wel verdiend! Freesia hè balen dat de afspraak afgezegd is. In elk geval dadelijk lekker smullen van de pannenkoeken
Haai Ik ben ziek thuis vandaag. Gisteren al last van keel-oor-spierpijn en vannacht koorts erbij gehad. Vanmorgen wel Aimar naar KDV gebracht zodat ik lekker kon slapen. Jammergenoeg lukte dat niet zo goed als ik wilde, maarja vanmiddag nog een poging wagen. Nu dus veel aan het drinken, zuigtabletten en drop gekocht. Heb gelukkig geen koorts meer, alleen lichte verhoging. Het ergste vind ik die spierpijn in heel mijn lijf. Straks maar even lekker warm douchen. I'm off to the other side
Effe niet bijgelezen maar kreeg net deze mail over de JosephJoseph snijplankenset Dagknaller - JOSEPH JOSEPH INDEX SNIJPLANKENSET MET HOUDER - Dagknaller.nl Alleen vandaag 33 euro incl bezorging!!
Hey lieve meiden, ff snel een berichtje, want ook ik ben geveld door de griep. Ik ben vanmorgen wel gaan werken, maar werd na een paar uur toch maar naar huis gestuurd, het was niet om aan te horen, hihi. Voel ik me altijd wel lullig onder, vooral nu met de naderende kerstdagen, ik weet wel...ziek is ziek, maar toch....gelukkig is het wel rustig. Maar hopelijk kan ik gewoon gaan werken. Ga zo lekker in bad.... Jasmijn, proficiat meisje! Parr, een hele dikke knuffel meis! En onwijs bedankt voor jullie mooie kerstkaart, erg attent! Verder allemaal een dikke kus!
@Parr: knuf! @alle zieke mama's en kindjes: heel veel beterschap! Ook hier een ziek peutertje. Nou ja, een béétje ziek. Hij hoest erg, eet wat minder en heeft diarree. Lekker, zo net voor de feestdagen... Maar verder is hij wel vrolijk en lijkt hij er niet zo'n last van te hebben. Ik hoop dat wij niet ziek worden want dan valt Kerst echt in het water (of beter gezegd: in de poep ). Verder gaat het wel goed, geen klachten meer op een beetje buikpijn na. Het goede nieuws is dat ik vakantie heb, joehoe!!!
@jannes wat een heerlijk filmpje en isabel iedere keer kijken en dan weer verder tijgeren haha SR10: ik kan er ook zo emo van worden, al die verhalen van die kindjes zonder papa en mama, eten en wat nog allemaal. kan ook blijven kijken naar het glazen huis. vanmiddag gaan mijn collega's met de kinderen (bso) geld brengen. 75 euro, gisteren opgehaald bij de kerstmarkt. zo volgende blz xxxxxxxxxxxxx
@pupke idd maar rustig aan voorlopig, knuff, gelukkig bijna vakantie en niet meer gevloeid. @eva, steen en alle andere zieke, beterschap!!! ga snel de andere kant lezen ons internet valt er steeds uit en nu hebben we een andere modem gekregen maar internet kan vandaag nog wel raar doen dus als ik ineens niet meer reageer komt het daardoor. gisteren trouwens kerstpakket gehad, pasje van v en d van 32.50 dat wordt weer shoppen!!!:d xxxxxxxxxxxxxx
@Parr: Ook hier een dikke knuffel voor jou! Meiden, bedankt voor de felicitaties ! De eerste visite zal zo wel komen (had op het kaartje gezet: vanaf 15.00 uur) en Lolaman is zijn ouders en oudste zus ophalen. Mijn zus komt helaas niet vanwege het slechte weer . Jasmijn was enorm blij met de fiets. In de winkel hebben ze de zijwieltjes er zó aangezet dat het achterwiel de grond niet raakt. Niet handig, zou je denken. Maat voor vandaag wel fijn, nu kan ze er tenminste even op trappen...