Toch geen Eindhoven voor mij. Het is zo glad hier door ijzel en sneeuw dat S. het niet verstandig vond dat ik ging. En aangezien er ook geen treinen rijden, heb ik geen alternatief. Dus dan maar weer SR10 op tv kijken. Jammer, maar wel beter zo...
Jannes, jammer maar idd wel verstandig om thuis te blijven. Je moet ook weer terug en je weet natuurlijk niet wat het weer allemaal nog gaat doen vanavond.
@ Kaatje: nou vond ik maar een baan waarbij ik 3 uur minder hoefde te werken voor hetzelfde salaris! Dan was ik zo weg! @ Jannes: jammer, maar wel verstandig. Hoorde idd op het nieuws dat het zuiden van het land nog wel wat sneeuw en flinke gladheid kan verwachten. @ Freesia: wiiiooeee! Elk nadeel heb z'n voordeel Wanneer gaan we?
Heb ook niet zoveel te klagen hoor. Moet nog wel een pensioenregeling afsluiten,dus dat gaat dan weer van mijn salaris af ( op ons werk hebben ze geen pensioenregeling )
Een werkgever zonder pensioenregeling. Dat dat nog bestaat in deze tijd. Goed shoppen en je laten adviseren! En probeer ook niet te bezuinigen op maandbedrag, want je wil toch wel graag een basissalaris hebben op het moment dat je stopt. Veel mensen die het zelf afsluiten (ZZP'ers) vergeten het of zijn onderverzekerd waardoor ze langer moeten werken of ze zich voor veel geld bij moeten verzekeren.
Eva, ik dacht ook echt meteen: wat zal ik eens aan wie geven Zucht, net moest Jill huilen, dus A naar boven. Heeft ze werkelijk alles ondergespuugd Ze wilde al niet veel eten vanavond. Dus hele bed verschoond (natuurlijk net naast de onderlegger ), Jill verschoond, Nijne uitgewassen en nu zit ze beneden bij te komen. En wij ook. Ben wel heel bang dat ze zo nog een keer moet
@ Freesia: Ah wat sneu voor Jill....beterschap, ik hoop dat ze niet nog een keer gaat spugen. Meiden ik ga mijn bedje in. Ben in de loop van de dag wel wat opgeknapt, maar mijn spieren blijven zeurderig pijn doen. Dus ik ga lekker slapen, hopelijk morgen fit genoeg om kerstboodschappen te halen. Slaap lekker allemaal!
Jannes, jep het bestaat nog. Heb 11 januari ofzo een afspraak bij de rabobank. Hebben al onze verzekeringen etc bij Interpolis lopen dus pensioen zal ook wel via rabobank/interpolis gaan Freesia, ahh knuff voor Jill Eva, hier ook zo'n pijn in mijn been spieren. slaap lekker. Ik ga nog ff lezen en dan lekker slapen. truste.
Zo... alle visite weg, de rommel opgeruimd en nog heel even bijlezen hier... @Parr: Ik heb vandaag je kaart ontvangen, erg mooi gedaan! Ik liet hem mijn moeder zien met de opmerking: 'Kijk mam, dit is Emma in het kwadraat...' 8) @Yule en Funny Me: Jullie ook bedankt voor je kaartjes . @Freesia: Oei, Jill ziek... en niet zo zuinig ook . Ik hoop dat ze snel weer beter is, want mams moet gaan shoppen... @Ingeltje: Ik heb je een mail gestuurd gisteren, heb je die ontvangen?
@Parr: Gelukkig ken ik mijn Engelse afkortingen, anders zou ik nog denken dat je me zat uit te schelden... 8)