Hoi hoi! Net als alle andere limbo en brabantdames zitten wij ook helemaal dichtgesneeuwd Gelukkig heeft hubbie vrijgenomen dus zijn we lekker thuis met z'n drietjes (of eigenlijk viertjes ) Het boodschappen doen was al een hele onderneming, hopelijk kunnen we morgen wel goed de weg op als we alle visite afgaan. Freesia ha ha lekker zon flink loonstrookje!! Och arme Jill Wat een mooie kaart!! Kaatje nou ja je bent er in elk geval iets op vooruit gegaan en ergens met plezier werken is een stuk fijner dan toen bij Intratuin. Niet meer aan terugdenken. Ik ben blij dat Levi zijn oortje weer goed zal genezen! Jannes jammer dat je niet kon gaan borrelen maar ik denk dat het wel verstandig was. Mijn smoeder maakte gisteravond ook nog een schuiver toen ze boodschappen ging doen. Gelukkig geen schade Eva gefeliciteerd met jullie jubileum!!! Hummelke Kyano is rond de 9 /10 maanden ook over zijn eczeem heen gegroeid. Anno lief cadeau van Rik! Pupke wel balen steeds die controles maar ja wat doe je eraan. Als alles maar goed is met jullie kleine meid!
Misschien niet... het was in elk geval Leiden/Alphen en groene hart zeg maar. Maar wel midden in de randstad dus filenieuws en uitvallende treinen is dan niet echt nieuws denk ik...
ja ik had hele mooie toefjes gemaakt met chocoschaafsel hij is geen bewaker hè? maar dan nog, iedereen en alles moet door de scanner natuurlijk
hier ligt tussen de 10-30cm en was nog 10cm onderweg. HEERLIJK!!!! komt iig 1 wens toch uit deze kerstdagen
Oja, vergeet ik helemaal, gisteravond was de beeb heel druk dus heeft J. vanaf de buitenkant de baby kunnen voelen!!! Was toch wel weer speciaal. Vind deze zwangerschap echt heel anders dan bij Raven, veel minder magisch ofzo. En veel meer kwaaltjes natuurlijk in het begin. Het gaat ook veel sneller, ben nu bijna 19 weken alweer. Buik is ook al flink gegroeid, vooral de laatste 2 weken gaat het hard. Maak me ook veel meer zorgen, door alles wat met andere sept mama's is gebeurd afgelopen 2 jaar. Dus was wel heel fijn momentje gisteravond.
Ik wil ook nieuwe sneeuw!!!! Hier ligt nog 10-20 cm van van de week maar het is een beetje papperig en vies aan het worden! Doe mij maar een laagje extra voor een mooie witte sprookjesachtige kerst. PS: Parr ik bel je even, Raven ligt op bed nu
@pupke beterschap voor Q! @limbo's lekker veel sneeuw dus @yule heerlijk dat J ukkie kon voelen!!!!!! mocht de lekkernijen niet naar binnen? heb iets gemist.. zeker door controle's?
Yule, ow nee hij is geen bewaker. foutje Ja gaat hard he. Wanneer heb je de 20 weken echo ? Herken het wel wat je zegt over dat het minder magisch is. Bij levi was alles nieuw, spannend etc en nu weet ik wel wat waar van komt etc. Ben zelf wel erg blij dat ik nu eens een zwangerschap mag hebben zonder eerst 10 weken boven de pot te hangen. wordt wel weer eens tijd voor een buikfoto bij jou !
@Kaatje: leuke foto! Volgens mij heeft hij het er warm van gekregen aan die rode wangetjes te zien. Q riep met net naar boven. Kom ik daar aan, zegt hij dat hij wil lopen. Maar volgens mij was hij nog niet helemaal goed wakker. Toen zei hij "Kinten lekker liggen, mama deken opdoen" en hij was weer weg. Gevalletje slaapwandelen/praten dus. Manlief komt zo naar huis, hij gaat nog even een boodschapje doen (als er nog iets te krijgen is heet dat, gelukkig hebben we alleen appels en broodbeleg nodig, de rest hebben we al in huis). Vanavond lekker zwijmelen bij de jaarlijkse AYNIL kerstspecial!
Ha meiden! Bijzonder hoor, dat het zo kan verschillen in zo'n klein landje. Hier is al zeker twee weken geen noemenswaardige sneeuw meer gevallen. Het is nog steeds wel erg koud dus er ligt wel veel ijs en het is glad. Ben net met Isis het ijs op geweest met de slee. Na tweehonderd meter ofzo had ze het wel gezien. Ze wilde niet meer op de slee zitten en ook niet lopen dus ik moest haar tillen en de slee trekken. Brrr vond het maar niks, was bang te vallen op het gladde ijs met Isis op mijn arm of nek. Maar het is goed gegaan. Vanmorgen gezwommen met Isis, dat was weer leuk. Daarna naar oma geweest in het ziekenhuis. Ze vond het heel fijn dat Isis er was, ze leefde er echt weer wat van op. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt... Liefs Azeb
Pisum, thanx voor je ( zoetsappige ) kaartje !! Heel lief. En nu heb ik toch nog een kaartje om in zijn/haar fotoalbum te plakken.
@azeb: wat lief dat je met Isis naar je schoonoma geweest bent. Ik vind lopen op de sneeuw of het ijs ook heel eng, zeker nu. Ik heb gelukkig stevige moonboots en daar heb ik echt heel veel aan gehad tot nu toe. @kaatje: 7 januari
vond ik ook gaat veeeel sneller en je weet wat je allemaal te wachten staat ik was ook extra onzeker omdat je door je kleine meisje weet wat je te verliezen hebt wel leuk dat J. hem/haar heeft kunnen voelen!!! xxxxxxxx
@Yule: wauw, alweer bijna de 20-weken echo! Schiet echt op hè... Super dat J. de baby heeft kunnen voelen.