September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Smoeder belde net of ze vanmiddag met Levi naar kindje wiegen mocht ( vond hem er vorig jaar te klein voor ). Nu maar ja gezegt, maar is om 14.00. Echt een onlogische tijd in mijn ogen maar goed.

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Merry Christmas my dearest (forum)friends

I wish you all the best on these merry days .

May they be filled with joy, laughter, love and fun!

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik wil jullie (nogmaals ;)) hele fijne kerstdagen wensen!!!
    en ook ik ben blij dat we al zo lang zo'n gezellig kletscluppie hebben! Op naar de volgende 3 jaar!

@ Kaatje: misschien is het om die tijd omdat het eigenlijk voor iets grotere kinderen is? Wat is het eigenlijk?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: ok...ik ben benieuwd wat Levi ervan vindt. Klinkt wel leuk.

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hier sluit ik me volledig bij aan!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou hij rent op het moment vooral hyper door de kamer van vermoeidheid en denkt steeds dat hij naar oma's werk gaat ipv kerk

8. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Lieve Forumdinnetjes,

Ik wens jullie allemaal veel voorspoed, geluk, warmte, liefde en gezondheid toe voor 2011. Dat al jullie dromen mogen uitkomen en jullie verdriet zal blijven bespaard.

Liefs S.

9. fijne kerstdagen allemaal!!!!;)

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Klinkt wel leuk Kaatje. Had je zelf geen zin om mee te gaan?

Ik ben gister met Isis en mijn schoonmoeder naar Zing Je Warm geweest. Dat is ieder jaar in het kerkje in het dorp van m'n ouders ongeveer drie kwartier kerstliedjes zingen. Erg leuk, er komen veel gezinnen met kinderen op af die wel iets feestelijks/stichtelijks (nouja beetje dan) willen doen maar die niet naar de kerk willen voor de nachtmis.
    De kerk is dan helemaal verlicht met waxinelichtjes.
    Erg sfeervol.
    Isis vond het wel leuk maar het duurde wel iets te lang. Dus halverwege heb ik even een rondje om de kerk met haar gewandeld. Daarna was het wel weer prima.
    Na afloop nog even met mij ouders mee naar huis voor een hapje en een drankje. Erg gezellig. Isis lag pas om tien uur op bed! Maar was heel goed te spreken al die tijd.
    Vanmorgen rond negen uur weer wakker.
    Nu ligt ze weer in bed. Het is net stil na een dik half uur kletsen. Ik hoop dat ze nog even gaat slapen want vanavond zal het ook wel weer laat worden.

Fijne kerstdagen verder lieve meiden!

Liefs Azeb

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Azeb haha nou nee bedankt. Ben geen type dat voor mijn plezier naar de kerk gaat
    Gister ook weg geweest dus. 3 kwartier is dan idd wel lang. Dit duurt geloof ik een uur. Maar ze gaat naar de kerk hier in het dorp en daar mogen kinderen zelf mee doen met het stuk geloof ik.
    Hebben smoeder een poging gedaan tot het uitleggen van het fototoestel dus ben benieuwd.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Sannemart: leuke avater!!!

@ Kaatje: hihi, mijn moeder is ook zo'n dummie wat foto's maken betreft. Op de 1 of andere manier mislukken foto's altijd als zij ze maakt ;)

@ Azeb: klinkt wel leuk! Denk dat Aimar 3 kwartier ook te lang had gevonden! Fijn dat Isis het gisteravond zo lang heeft volgehouden zeg! Aimar ook laatst bij vrienden, moet wel zeggen dat hij in de auto toen binnen 10 tellen vertrokken was!

Hier wanneer Aimar wakker is, snel een chocoladetaartje in elkaar flansen (had beloofd dat hij mocht helpen....) en terwijl die in de oven staat spring ik samen met hem onder de douche. We worden om 16:00 bij mijn ouders verwacht. Aimar krijgt toch een kerstcadeau, mijn vader wilde hem graag een echte houten slee kado geven! Lief hè?

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Dag lieve vriendinnetjes,
    het is hier al gezegd, maar we kletsen alweer 3 jaar! Wat gaat de tijd toch snel. En wat ben ik blij dat ik jullie ken. Jullie zijn allemaal stuk voor stuk schatten :)
    Ik wens jullie een TOP 2011 toe, met alles wat je hartje begeert.
    Liefs van erwtje.

14. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Vrolijk kerstfeest allemaal!

En ik kan me alleen maar aansluiten wat er al gezegd is: ik ben blij met jullie als mijn forumdinnetjes! Dikke kus!

Ik lig lekker bij mijn ouders op de bank, Femke is mee naar mijn opa en oma, dus rust hier ;) Straks kerstdiner....

Fijne dag allemaal!
    xx

15. Omdat ik ook heel blij met jullie ben en én niet van iedereen een e-mailadres heb...

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi meiden, hoop dat jullie allemaal een fijne Kerst hebben met familie/vrienden/mensen die je dierbaar zijn.

Wij hebben een heerlijk dagje erop zitten met z'n drietjes, met gezellig kerstontbijt, relaxed in huis hangen en net heerlijk gekookt en gegeten.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo hier zit het eten er weer in en Levi ligt op bed.
    Levi vond het kindje wiegen wel leuk. zat wel steeds achterste voren te praten met een jongetje van 6 ofzo achter hem,maar de ezel vond hij toch wel leuk en de kameel ( geen echte trouwens ) was niet zo leuk.

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Prettig kerstfeest allemaal!

Hier beetje vergelijkbare dag als Yule. Lekker ontbeten, beetje aanrommeld, met z'n viertjes onder de douche (we hebben sinds deze week nieuwe, grote douchecabine), even gewandeld met de slee en bij een kerststalletje gaan kijken en heerlijk gegeten. Morgen hele familieritueel....

Fijne avond allemaal!

19. Hier ook een relaxte Eerste Kerstdag achter de rug. Naar mijn moeder gereden, even de kerk in geweest om een kaarsje te branden en naar de kerststal te kijken en daarna met de sleeën erop uit. Maar eigenlijk lag er teveel sneeuw om goed van de hellingen af te glijden, je zakte er te diep in weg...

Morgen is er een levende kerststal in de stad met veel levende dieren. Dat lijkt me erg leuk voor de meiden, dus daar nemen we even een kijkje...

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hahaha, wij zijn ook met z'n allen onder de douche geweest.

Deel Deze Pagina