September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Eten was geslaagd! Ze vonden het allemaal super lekker!!
    Kate vond het allemaal geweldig!

Ik heb gekregen:
    Lovely - Sarah Jessica Parker (parfum)
    SITC2 jaaaaaa :boobs:
    dvd de Aristokatten
    AKO kadobon €10
    bios bon

P. legt ukkie nu in bed en ik heb de ketel aan voor een lekkere kopje thee

2. Hihihi... wij zijn nog helemaal niet onder de douche geweest, douchen altijd 's avonds... ;)

3. Ooooh, dat is een van mijn favoriete Disney Classics... :)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, klinkt leuk. veel plezier morgen

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat is een vervelende constatering :( je gaat er dus al wel vanuit dat het insuline-spuiten word denk ik hè?
    Knff... niet leuk...:(

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wij hebben gisteren een feest gehad in Groningen van mijn zus en zwager, die hadden 12,5 jaar een relatie en deden een etentje bij Yankee Doodle. Was wel gezellig, leuke speelruimte voor de kids.
    We zijn bij mijn ouders blijven slapen. Vanmorgen lekker met Julian in het bubbelbad met véél schuim, Julian had dikke pret.

Toen weer in de auto, ditmaal helemaal naar het zuiden, naar Gijs' ouders. Lekker gegourmet daar. Heerlijk!

Nu allebei total-loss en gauw naar bedje toe! Ik had nog een geldbedragje van mij oma gekregen en mezelf in een mooie kerstoufit gestoken.

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lieve meisjes, ook ik ben natuurlijk nog steeds verguld met zulke lieve meiden in mijn leven! Jullie hebben een plekje in mijn hart (wel druk daar binnen ;))

Ik heb de kaarten pas laat verstuurd, sommige in het echt, sommige online, maar voor de rest nog even hier:

Bekijk bijlage 117183

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, gezellige dagen gehad dus :) Lieve kaart ! Heb hem idd nog niet ontvangen ( ik krijg er toch wel één ? :D )
    Mis trouwens nog heel veel kaartjes :(

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Wij zijn op de weg terug naar huis. We zijn bij mijn ouders geweest en zijn weer schandalig verwend met cadeautjes en heerlijk eten. Wel heel relaxed: mijn moeder heeft in plaats van een 'echt' diner allemaal heerlijke amusehapjes gemaakt. Was echt zalig maar wel veel te veel. Gelukkig veel hapjes zonder koolhydraten dus ik kon lekker mee eten. Als we thuis zijn ga ik meteen naar bed, lekker slapen.

@Ingeltje: ja, ik ga er van uit dat ik moet gaan spuiten. Is lastig maar niet het einde van de wereld.

Truste moppies!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off.
    tot morgen

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier een nachtelijk berichtje van mij met een klaarwakkere Aimar naast mij. Die hebben we bij mijn ouders uit bed gevist met slaapzak en al in de hoop dat hij door zou slapen....niet dus!:D Hij heeft net een mandarijntje op (zelf gepeld) en warme melk gedronken.
    Wij hebben een gezellige dag gehad. Aimar kreeg een slee kado dus die met z'n allen uitgeprobeerd. Ook kreeg hij een kado van de oma van mijn zwager uit Engeland. Muziekinstrumenten (plastic action kwaliteit :D) en een t-shirt met Lego-Indiana Jones erop 8) en een mooie Thomas de Trein trui. Goed verwend dus.
    Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
    Morgen kom ik wel wat foto's spammen aan de andere kant of op mijn hyes.
    Nu eerst maar zorgen dat ik mijn kleine deugniet in bed krijg ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Eva, heb je Aimar nog slapende gekregen ?

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nou, hier is de kerst voor ons voorbij :( A en ik zijn allebei ziek geworden vannacht. Jill is weer beter, heeft net gegeten en praat ook de hele tijd over eten ;) Zucht, word er zo beroerd van. Misschien komen mijn ouders haar vanmiddag ophalen, daar zouden we heengaan vandaag.
    Vind het zo jammer en vervelend. Maar goed.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow wat vervelend zeg :( Beterschap !

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: na wat gesputter en kletsen in bed is hij gelukkig weer in slaap gevallen, om om 8:00 al weer wakker te worden ;)

@ Freesia: wat balen zeg :( Zelfde virusje als Jill te pakken? :(

Wij gaan vanmiddag waarschijnlijk nog een keer sleeën in de duinen. Ik hoop dat het zo zonnig blijft, dan kan ik mooie plaatjes schieten! Aimar gaat lekker vroeg het bed in zo. Hij heeft ontbeten en net met ons gebruncht dus hij kan zo lekker naar dromenland (hoop ik ;))

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: beterschap meid, wat vervelend om ziek te zijn met de Kerst.

Mijn oppas belde net, nog steeds griep, de echte griep dus. Ze kan morgen ook niet oppassen. Dus laten we vanavond Raven maar bij mijn ouders.

17. @Freesia: Jill heeft jullie dus aangestoken? Beterschap voor jou en A!

@Yule: Voor jou en J. een rustige avond dus...

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Freesia: wat balen zeg! Heel veel beterschap meid.

@Eva: veel plezier vanmiddag.

Ik ben vanochtend lekker in bad geweest met Q. Daarna gespeeld met zijn cadeautjes (hij dan, niet ik ;)) en hij wordt nu in bed gelegd door manlief. Vanmiddag naar schoonouders, we gaan gourmetten. Maar ik duik zo eerst even mijn bedje in, ben zo ontzettend moe dat ik een Kerst-dutje ga doen. Toedels!

19. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    @Freesia, he wat naar met Kerst. Hopelijk zijn jullie snel weer beter.

@Eva: veel slee plezier, wij gaan vanmiddag denk ik ook nog even sleeen.

Hier de kerst weer achter de rug gelukkig. Gisteravond bij souders geweest. Was wel gezellig hoor, maar toch voelde het niet zo als altijd. Ik moest veel aan Fenna* denken.
    K. had ook nog een gedichtje voor me geschreven en dat was heel lief maar ging natuurlijk ook over Fenna*. Ik heb hem toen maar niet voorgelezen want ik moest even huilen. Wel erg mooie oorbellen van K. gehad.

20. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Freesia: aan beterschap voor jullie beiden! Knuf!

Gister erg gezellig en lekker bij mijn ouders gegeten.

We gaan zomaar m'n schoonmoeder, daar eten we vandaag met m'n zwager en een tante met haar vriendin.

Met oma gaat het slecht. Het einde is nu echt in zicht: ze hebben de morfine verhoogd, ze is niet meer aanspreekbaar en ze mag ook geen water meer hebben want daar zou ze zich in verslikken.
    Dus het is eerder een kwestie van uren dan dagen :(.

Wat een rare kerst zo.

Liefs
    Azeb

Deel Deze Pagina