September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, klinkt erg leuk !

Hebben jullie er ook last van dat deze pagina op het forum steeds blijft herladen ? Heel irritant. Heb nu Ferry zijn google chrome geopend en daarbij doet hij het niet. Op andere stukken van het forum trouwens ook niet

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Sannemart: wat een bijzonder moment! Koester het idd maar, want veel kleine kindjes hebben dit zintuig, maar verliezen het na een bepaalde leeftijd.

@Lola: zo dat is nog eens een levende kerststal.

Wij hebben een zeer geslaagde 2e kerstdag gehad. Vanochtend vanaf 11u zijn we gaan brunchen met smama, vriend, sbroer, szus, 2 nichtjes, neefje, Sara en Isabel. Aangezien het beetje groot gezelschap was, wij de enige zijn met zoveel ruimte maar vanmiddag weg moesten, zijn we buiten de deur gaan brunchen. Heerlijk gegeten, gezellig gekletst, kids heerlijk gespeeld en Isabel heeft vanuit de kinderstoel het hele gebeuren zitten bekijken en ondertiteld met veel vreugde gilletjes en mamamamamamamamama en bababababbababa en oeoeoeoeoeoe. Ik was zo trots op haar. Ze heeft gewoon in al die uren daar geen kik gegeven en vond het allemaal prima. Van Sara weet je hoe makkelijk ze is, maar die is al 2. Maar heerlijk dat Isabel ook zo gemakkelijk is en niet miept omdat ze dan wil zitten, dan wil kruipen. Nee kijken is voldoende en met dingen op tafel rammen is genoeg voor haar.

Na de middagslaap zijn we naar mijn ouders gegaan. Dames weer fijn gespeeld, veel te veel cadeaus gekregen en heerlijk gegeten. Ik heb onder andere een hele mooie nieuwe leren handtas gekregen. Nummer 100 denk ik, maar mijn moeder is net als ik, een extra handtas kan nooit kwaad. Ze had er voor zichzelf ook weer een gekocht :) Zijn net weer thuis, dus de dames liggen in coma.

Morgen komen er 10 vrienden + kids hier 3e kerstdag vieren en daarna geloof ik het wel weer :)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Parr: leuk dat iedereen het naar z'n zin had en jouw eten gewaardeerd werd! En supercadeaus! Ik ben op dit moment nog SITC deel1 aan het kijken, die had ik nog niet gezien, had hem opgenomen.

Kaatje: ja jij krijg een echt kaartje ;) Wat een gedoe zeg van de week met Levi's oor :( het zag er echt sielig uit... Gelukkig niets ergs aan overgehouden... 't blijft een klein brokkenpiloot ;)
    En ik dacht nog, Ellis kan ook nog Alice zijn hè? (dan weet je nog niks haha maar goed)
    En ik heb geen last van een herladende pagina.

Freesia: pfff wat rot, allebei ziek.. beterschap. Fijn dat Jill wel weer beter is!

Yule: oh dat is balen, oppas ziek..

Sannemart: pff moeilijke dagen voor jou. Lief dat jouw mama het kaarsje had aangestoken (las ik aan de andere kant) voor Fenna*. Moeilijk hoor meissie.. wat een groot gemis.

Azeb: wat naar dat jullie nu ook nog zo snel jullie oma gaan verliezen.. ik hoop dat ze gauw bij haar zoon is.. knuff

Hummelke: oef! Dat is een heftige kerst voor jullie geweest zeg.. knuff

Lola: hey dat klinkt super!

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jannes: klinkt als een superdag! Wat leuk dat Isabel het zo lekker doet. Ze kan dus ook al zitten? Sven nog niet helemaal, het gaat al aardig goed, maar moet nog net wat ondersteund worden. Het rollen heeft hij helemaal onder de knie, evenals rondjes kruipen, op handen en voeten zitten én achteruit kruipen :D haha.
    Ennuh handtas 100?! Ik hoop toch dat je dit een béétje overdrijft? :p

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Ingeltje: Isabel heeft ook nog wat ondersteuning nodig, dus ze mag van mij niet veel zitten. Ik geloof pas in zitten als ze uit zichzelf gaat zitten. Maar in de kinderstoel zit ze natuurlijk wel. En handtas 100 is overdreven, maar ik denk dat ik er toch echt wel een stuk of 30 heb. Van envelopformaat tot lekkere grote, alles-past-erin, handtassen. Van zeeblauw, tot leverkleurig, tot zwart, wit en zandkleurig.

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahaah gelukkig... je weet het met jou maar nooit :p
    Maar 30 is in mijn ogen nog oké :)

Het zitten hier nog niet genoeg gevorderd om al in de kinderstoel te gaan.
    Helaas ook nog niet nodig, want naast de fruithap kan hij helaas nog steeds niks anders eten, alles komt er meteen uit wanneer hij doorslikt. Warme hap, pap etc.

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O wat vervelend! En zielig. Isabel moest in het begin even wennen aan de stukjes die ik er nu inlaat, maar ze is net als haar zus destijd, een bouwvakker. Ze eet alles tot het laatste beetje op.

Wel raar dat pap er ook weer uitkomt, want dat is toch gewoon een klontjes of stukjesloze bedoeling.

Dus Sven eet ook nog geen brood?
    Edit: bedenk me net dat Sven stukje jonger is dan Isabel en dus nog niet aan de broodleeftijd zit.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    #4728 Eva1983, 26 dec 2010
    Laatst bewerkt: 26 dec 2010
    @ Sannemart: oeh daar krijg ik ook kippenvel van hoor! Wel een mooi moment om te koesteren en idd voor mij een bewijs dat Fenna* bij jullie is.

@ Jannes: klinkt als een leuke kerst. Ik heb ook een beetje een tassentik...maar 30 haal ik niet :p

@ Hummelke: Oei, Ilse dus behoorlijk ziek. Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt en jij en hubbie vannacht een betere nacht hebben.

@ Azeb: idd een erg rare en verdrietige kerst is het voor jullie :( Ik hoop voor oma dat het niet lang meer duurt. Dan heeft ze geen pijn meer en is ze bij haar zoon. Knuffel voor jullie.

Verder ben ik het even kwijt.
    Wij zijn lekker de duinen in geweest met de slee. Nu met zonneschijn en blauwe lucht nog mooier. Wel was het al licht aan het dooien, maar dat mocht de pret niet drukken. Foto's staan op mijn hyves, misschien spam ik er nog een paar op het andere forum straks voor de niet-hyvers ;)

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Het scheelt idd 2 maandjes, hij is nu bijna 7 maandjes.
    Hij zou langzaam brood mogen gaan eten, maar durf echt nog niet met brood te starten.
    Ja pap is toch iets dikker, de avondhapjes ook, en het gaat gewoon niet. Echt raar.
    Begin volgend jaar heb ik CBafspraak staan, ben benieuwd wat zij me adviseren.

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Dankje Eva... Wel even nickname alert!

Wij zijn weer thuis. Hebben heerlijk gegeten, we hadden besteld bij het heerlijke sjieke restaurant 't Korensant - Molenrij, dat was een succes!

Isis heeft weer de show gestolen bij twee tantes van A. Ze zijn allemaal gek op haar en zij op hen.

Zij moesten vroeg weer naar de stad, weer terug naar het ziekenhuis om te waken bij oma... :(.

Mijn schoonvader wordt zo gemist nu in dit proces van waken en afscheid nemen... Zijn zus kan het eigenlijk helemaal niet zonder hem. Ze heeft nog een broer maar dat is een lapzwans waar ze niks aan heeft. Ik heb zo met haar te doen!!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, heerlijk toch twee van zulke makkelijke kids :)
    30 tassen ? Ik heb er 1 en als die kapot is koop ik weer een nieuwe ( net als met schoenen )
    Veel plezier morgen !

Inge, jep Levi is ( en blijft waarschijnlijk ) een brokkenpiloot. Maar ja is ook een echte jongen he. Die moet eerst voelen ipv horen.

Eva, zag prachtige foto's op je hyves voorbij komen

Tot morgen

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Azeb: done :D

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier ook een fijne 2e kerstdag gehad, 's middags door de files naar mijn ouders, heerlijk gegeten, Raven zag er prachtig uit (wij alledrie trouwens) en het was super gezellig. Heb een prachtige armband gekregen.
    Helaas was mijn zwager ook ziek (griep) dus die heeft voornamelijk in bed gelegen. Hoop dat het ons bespaard blijft....

Nu snel naar werk, Raven is bij mijn ouders dus ik kon iets later eruit maar moet nu wel opschieten.

Toedeloeeeeee!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahah dan is Julian denk ik tóch een meisje :p

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha jij en ik zijn hierin wel hetzelfde :D

16. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Jannes, veel plezier vandaag!

Ingeltje, zou idd eens overleggen met CB over de hapjes.

Yule, werk ze

Hier een iets betere nacht gehad. Ilse had gisteravond nog 40 graden koorts, dus zetpil gegeven. Ze is een paar keer wakker geweest, maar heeft tot 9 uur geslapen. Nu nog 39 graden koorts, gelukkig heeft ze wel weer iets gegeten en gedronken. Sara heeft weer doorgeslapen en is nu naar kdv.

Ik heb vandaag nog een dagje vrij, vandaag wordt op werk verhuisd, dus werken kan toch niet. Morgen weer werken. Mannetje heeft de sowieso de hele week vrij, dus das fijn kan Ilse rustig uitzieken.

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaah arme Ilse.. kusje voor 't kleine Hummelke!! Wel lekker dat Sara lekker heeft doorgeslapen!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @hummelke: beterschap voor je meisje!

30 tassen.... nee dat heb ik ook niet.... gebruik altijd maar 1 tas tot die op is en dan koop ik weer eens een nieuwe, die ik nu heb, loop ik al ruim een jaar mee

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    collega komt net binnen, 3 uur te laat, maar hij zou eigenlijk in het buitenland zitten met zijn vriendin
    heeft zij het uitgemaakt vrijdag, en is alleen vertrokken en hij heeft kerst alleen doorgebracht
    hij zag er echt grauw van ellende uit, zo zielig!
    (hij werkt pas 3 weken bij ons)

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zwaai zwaai!!

Hopelijk voelen de zieken beter, en nemen de bolle kerst buiken gauw weer af :D

@yule aw gossie :( zielig ja :(

Deel Deze Pagina