Yule, ah wat zielig voor die collega. Eenzame kerst met luduvudu Ik wil wel een foto zien van jullie op je Kerstbest. Hummelke, ah arm meiske. Beterschap! Azeb, ik denk aan jullie en aan oma. Wel fijn dat Kerst verder toch leuk was. Jannes, volle bak vandaag, gezellig zeg! Sannemart, wat een bijzonder voorval! Koesteren zou ik zeggen. Tassen, ik heb ook een tic. Heb er veel, maar niet genoeg Mijn laatste aanwinst is een matzilvere, sjieke. Verder ben ik blanco. Gisteren toch nog rond 17 uur naar mijn ouders gegaan, zonder A. Heb de kadootjes in een tas gegooid (oningepakt) en me aangekleed en dat was het wel Daar zaten ze natuurlijk volop aan de amuses arrghhh. Maar het viel me mee alles bij elkaar. Heb nog een paar kleine hapjes meegegeten zelfs. Jill had een topdag, met nichtje en neef en de rest van de familie. A. kwam om 19 ook nog heel eventjes, had al wat meer kleur op zijn wangen Jill is lekker verwend met kadootjes, had niet geslapen maar ging maar door. Om 21 uur lag ze erin. En wij ook Vandaag zijn we echt opgeknapt. Gelukkig maar. A. is de hele week vrij dus we komen langzaam op gang vandaag.
Heeey super Parretje! Helemaal goed! New year's eve here we come Yule: jemig... arme collega. Freesia: fijn dat je weer een béétje op de wereld bent Gelukkig toch nog een fijne 2e-kerst-avond gehad
@parr knuff!!wel fijn dat het door zet! kerst: fijn om te lezen dat het zo leuk was voor (bijna) iedereen @azeb en sannemart dikke knuff voor deze rare kerst!! @freesia gelukkig weer opgeknapt hier: nou wat zijn de meiden verwend zeg julia kreeg: een maandje met doosjes (eten om te spelen), 2 doosjes duplo van hello kitty, schoentjes voor de pop, een pratende beer, cd piet piraat en als klapper een loopfiets, hij is nog iets te groot maar dat komt vast snel goed! isa kreeg: kleertjes, mobiel, een heel mooi geboortetegeltje, een pop-up speeltje en dat was het volgens mij zelf een overtrek gekregen en rik een shirt en schroevendraaiers, wij kunnen er dus weer even tegen! vannacht een korte nacht isa ging pas om half 2 slapen, kwam toen om half 5 en om half 8 ging rik eruit hij is met zijn vader bij zijn broer klussen en het is de vraag hoe laat hij thuis is xxxxxxxxxxxxxxx
Fijn Parr dat het is doorgebroken! Tassen: ik heb er wel een paar, een stuk of 10 denk ik. Maar de meeste zijn versleten, want net zoals de meeste koop ik pas een nieuwe als het echt niet meer kan. Ik heb ook geen duren tassen of zo. Yule: jeetje dat is ook sneu. Toch hoor je het vaak dat juist met de feestdagen relaties worden verbroken. Kerst: leuk om te lezen hoe iedereen het heeft gehad. Hummelke: beterschap voor Ilse! Zo, Teun ligt in bed. De 2 lange drukke kerstdagen hebben hem wel opgebroken, want hij was super moe. Straks als hij wakker is gaan we even naar de Gardo (baby superstore) kijken voor een peuterbed. Teun begint nu toch wel echt krap te liggen in het ledikant vind ik. Het wordt tijd voor een peuterkamertje voor hem.
Kregen we net een sms van zwager of as donderdag onze 2 nichtjes kunnen komen logeren. Euh... eigenlijk hebben we daar ff geen zin in Ik heb zin in een rustig weekje met ons gezin. Afgelopen dagen waren al druk en emotioneel zat. Woensdag gaan K. en ik er ook bewust samen en tussenuit en Teun naar mijn ouders en daarna komt oud&nieuw nog. Dus K. heeft gesmst dat het niet echt uitkomt. Maar dan voel ik me eigenlijk ook weer schuldig, omdat ik laatst nog zei dat ze maar weer eens moeten komen logeren. Hopelijk vinden ze het niet erg. Ander keertje maar weer.
Over relaties opbreken gesproken. Mijn nicht woonde een paar jaar in Canada en had daar ook een relatie gekregen met een Canadees. Ging ze met de feestdagen naar NL, samen met hem, maakt ze het gewoon hier uit echt geen stijl... kon die arme jongen helemaal alleen met vliegtuig terug...
Sannemart: juist heel goed dat je het eerlijk aangeeft, je grenzen bewaken dat doet niemand anders voor je hoor!
Ik ben vrij druk (S. ligt nl ziek op bed) met de voorbereidingen voor het bezoek van straks, dus lees wellicht vanavond of als het laat wordt, morgen bij, maar wilde deze even showen!! YouTube - Sara kerstliedjes
@sannemart: oh daar kan ik inkomen, dat het nu echt even niet uitkomt. Zeker als jullie net bedacht hadden even wat tijd voor jezelf te nemen. @parr: fijn dat je lichaam het opruimt nu. Knuf!
Jeetje.. lieve Azeb... wat krijgen jullie samen toch allemaal voor de kiezen de afgelopen dagen.. hele dikke knuffel, sterkte en ik (we) denk aan jullie! Liefs
Lieve Azeb, gecondoleerd. Ik geef je even een stevige knuffel, weet een beetje hoe het voelt zo rond de Kerst (mijn opa overleed vandaag precies een jaar geleden), maar jullie hebben wel erg veel te verwerken momenteel. XOXOXOXOXO
Lieve Azeb, gecondoleerd meid! Heel veel sterkte voor jullie! Parr, gelukkig ben je nu ongi geworden, knuff meis! Beterschap voor alle zieken hier! Ik ben gelukkig weer op de been! Woensdag vertrekken we naar Disney, heb er zin in !
@pupke fijn om te lezen dat alles goed gaat. @wupje gefeliciteerd met je zwangerschap. ik weet niet of ik dit nou al had mee gekregen. wel vervelend dat je zo misselijk bent. @ingeltje jemig wat heftig zeg dat bijten. het is wat laat maar je krijgt toh nog een knuffel. haha giovanni slaapt hier ook heel onrustig. heel veel wakker weer. helaas. vannacht was meneer om 12 uur wakker en ging pas om 3.30 slapen om 5.30 was hij weer wakker. even voor deinfo het ging beter dan een tijd geleden anders hebben steeds het zelfde verhaal haha. Hij wordt altijd stipt om 5 uur wakker, maar sliep wel door. @kaatje fijn dat alles goed is met de puk ga later weer verder. als ik tijd vrij kan maken,want moet gewoon werken vanavond. giovanni wil even de aandacht.