September 2008 mama's. Deel 8

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wat heb je besteld?

2. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Azeb, gecondoleerd met oma. Sterkte, wat een enorm zware periode voor jullie, heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Lola, arme Jasmijn, hoop dat ze oud&nieuw niet te eng vindt en snel aan school went.

Steen, haha verrast dus. Zo hadden wij ooit ineens 9 kleine woenstijnratjes terwijl het 2 vrouwtjes waren...

Freesia, ahh wat lief

Parr, knuffel

Anno, hihi de h&m weer leeggekocht ;)

Hier erg druk, dus niet veel tijd voor jullie. Sara is nog steeds onrustig en aan het regelen. Ilse leek vanochtend koortsvrij, maar de temperatuur liep gedurende de dag toch weer op. Ze had net voor het slapen, 38.6. Als ze morgen nog steeds verhoging heeft bel ik even de HA, dat is dan de 5e dag met koorts. Ze hoest ook flink. Gelukkig eet en drinkt ze redelijk. Verder druk nu ik aan het werk ben.

Ben weer weg, nog even wat tijd met mannetje die ik ook nauwelijks rustig spreek deze dagen.

3. uhm wat heb ik besteld
    korte tuinbroek voor julia, korte spijkerbroek, t-shirt, en trainingsbroek
    voor isa een shirt.
    volgens mij was het dat, valt mee toch :D

julia is al 2 keer huilend wakker geworden dus maar een zetpil gegeven
    isa heeft ineens een regeldag, ligt nu bij papa eindelijk rustig dus ik ga ook even relaxen op de bank

tot morgen

xxxxxxxxxx

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: oh jee Julia is dus echt ziek geworden :( Beterschap voor haar! En oh jee, nu je eindejaarsuitkering er alweer doorheen gejast?
    edit: oh ik zie dat het wel meevalt! ;)

@ Hummelke: Ach gossie Ilse nog steeds koorts en ziek. Ik zou morgen ook even HA bellen, want 5 dagen is wel lang. Fijn dat ze wel redelijk goed eet en drinkt. Beterschapsknuffel!

@ Pupke: Q oorpijn? Altijd sneu, maar gelukkig lijken de buisjes hun werk te doen.

@ Ingeltje: hij werd uiteindelijk zelf na 2 uur en een kwartier wakker. En wat was het heerlijk die 2 uur rust :D En ja ik had hem na 2,5 uur wel wakker gemaakt, wil vannacht ook nog slapen namelijk ;)

Aimar had een lekker dagje en had ook echt goed gegeten (chili con carne). Hij ging lekker douchen met papa en dan gaan ze altijd samen Brbrbrbrbrbr doen met hun hoofd onder de straal. Op een gegeven moment roept Aimar mij om mij te laten zien wat ze doen. Dus hij heel stoer met zijn koppie onder de straal en BRBRBRBRR doen, verslikt hij zihc in het water, kotst hij zijn halve avondeten weer uit :$ Papa kon na het schoonmaken van de douche dus nogmaals douchen ;)

En zo leuk, Aimar gaat ook steeds meer praten! Maar ook in het Spaans, E. is zo trots als een pauw :D

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Azeb: alsnog gecondoleerd met het verlies van oma. Hopelijk wordt 2011 een mooi jaar voor jullie!!

6. Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding :)!

7. Hij lag al in de brievenbus...

8. Jasmijn gaat vrijdagochtend nog. Maar omdat er dan verschillende groepen bij elkaar gezet worden (wegens vakantie) vond ik dat geen leuke dag voor haar feestje...

Grappig, dat jij ook een dwarsliggertje hebt. Dat belooft nog wat ;)! Jasmijn heeft ook lang dwars gelegen in mijn buik. We kwamen er achter toen de vk op een gegeven moment het hoofdje niet meer kon vinden... :(

Beterschap voor Quinten! Oorpijn is niet leuk...

9. Mega hug voor jou meid...

10. Beterschap voor je meisje!

Lolaman heeft Emma vandaag van het kdv moeten halen, haar temperatuur was 38.8 en ze was huilerig. Thuis was ze afwisselen vrolijk/druk en hangerig/stil. Ze ligt er nu ook met een zetpilletje in...

11. Ik heb grote problemen met mijn Hotmail-account. Ik kan niet meer inloggen, mijn wachtwoord wordt niet herkend, mijn geheime vraag ook niet. Nu zit ik dus op een speciaal forum (het Hotmail-portaal) om mijn probleem op te lossen. Ik hoop maar dat het allemaal kosjer is, want ik heb een hoop info moeten prijsgeven...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, ow jee. Ben nooit zo van die hotmail portaal's. Hoop dat het idd allemaal echt is en je straks weer hotmail op kunt.

Eva, ow jee dat doet Aimar dus niet meer onder de douche

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Heb net voor 100 euro kleren besteld voor Isis bij de H&M :).
    Die tuinshorts zijn echt geweldig!!
    verder nog korte spijkerbroek, lange spijkerbroek, blouse (die lange geblokte), paar hempjes, gympen, shirtje, pet.
    Leuk, kan niet wachten tot het er allemaal is!

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik wil heel graag bestellen uit het boek :p maar moet wachten tot het nieuwe jaar.. ik krijg ook geen eindejaarsuitkering :( geen leuke bonus of wat dan ook..

@lola wat wordt Jasmijn een grote meid!!

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Slaap lekker meiden!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen

17. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Oh dat heeft W. ook gehad, wij hebben doen contact opgenomen met iemand van hotmail, en zo is het na een tijdje opgelost. Bij wachtwoord vergeten moet je maar eens kijken. Succes!
    Je account is dan gehacked!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden!

Wij zijn er klaar voor! Morgenvroeg vertrekken we richting Parijs! We hebben er allebei ontzettend veel zin in. En Femke ook, hihi. Die roept al de hele dag: morgen naar Mickey!
    Allemaal een hele fijne jaarwisseling en tot het nieuwe jaar!

Een dikke kus!

oh ja het zijn twee wollige konijntjes in het hok, vandaag hadden ze de oogjes al open, dus zijn ze toch al een dag of 10 oud!

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Have fun Steen!!!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zou echt eens een klacht indienen. Weet nog dat bij geb.kaartje er gewoon een dikke week over heeft gedaan toen. Tssss stomme postbode

Deel Deze Pagina